OJAquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef GreenHell het volgende:
LU Dinosauriërkoekjes, kom ze nog weleens in België tegen maar verder...
12 á 13 jaar geleden? Ik hoop niet dat ik zó lang naar Calvé Groene Pepersaus blijf verlangen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef EricOscuro het volgende:
Xenox had een heerlijke Hawaiiaanse saus voor over o.a. de rijst, met Annannas en cokos als ik met goed herinner (volgens mij van het merk Del Monte?) . Dat is er een jaar of 12 a 13 geleden uitgegaan.
Ik was er zo verzot op dat ik minstens 3 keer per week rijst met bami/nasi vlees at tezamen met die saus (en nog wat groentes van boduelle).
Dat was zo gruwelijk lekker... ik verlang er nog wel eens naar terug!
Verkopen ze dat dan niet gewoon alleen tijdens Kerst en Pasen? Zo ja, dan moet je tegen de tijd even een voorraadje inslaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:27 schreef Purdey het volgende:
Heel vroeger verkocht de Albert Heijn met pasen altijd Paasthee. Die smaakte een beetje naar amandelspijs. En kersthee, hadden ze ook, maar dat was een soort veredelde winterthee. Allebei uit het assortiment
Dat klopt ja, het was alleen tijdens de feestdagen te koop. Maar nu helemaal niet meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef YuKee het volgende:
Verkopen ze dat dan niet gewoon alleen tijdens Kerst en Pasen? Zo ja, dan moet je tegen de tijd even een voorraadje inslaan.
Ohhhh ja, die Frufoo kwark!! Die was zó lekker. Ik was eigenlijk stiekem al vergeten dat het bestondquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef BabyB het volgende:
* Pizza Crossa Venetiana. Die bodem![]()
[ afbeelding ]
* Telekids chips
* De chips waar een reclame van was met Marco Borsato
Dezelfde chips als die Reska mist. Cream and Chives.
* Deze
[ afbeelding ]
* In Doetinchem had je een warenhuis, Huls. Die mis ik ook nog steeds, nu zit er een V&D.
Ja en een verrassing binneninquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohhhh ja, die Frufoo kwark!! Die was zó lekker. Ik was eigenlijk stiekem al vergeten dat het bestond
Die mis ik ook!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef BabyB het volgende:
[ afbeelding ]
Je had daarvan ook Celeste (of Celesta, weet ik veel), met van die 'kersen' erop. Dat was vroeger altijd mijn favoriete diepvries pizzaatje (samen met die 4 mini-pizzaatjes met kaas).quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef BabyB het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry man maar ik verdien ermeequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je had daarvan ook Celeste (of Celesta, weet ik veel), met van die 'kersen' erop. Dat was vroeger altijd mijn favoriete diepvries pizzaatje (samen met die 4 mini-pizzaatjes met kaas).
Zonde idd.
Wat een hufters zijn het ook die al die lekkere meuk uit het assortiment halen
Vroegr had je ook een soort 'vlokken' samen met nootjes voor op brood. Heerlijk. Weg
Hm, ik zag laatst in de Xenos nog wel ananassaus staan...ook voor bij de rijst of schitzel enzo. Misschien is het terug?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef EricOscuro het volgende:
Xenox had een heerlijke Hawaiiaanse saus voor over o.a. de rijst, met Annannas en cokos als ik met goed herinner (volgens mij van het merk Del Monte?) . Dat is er een jaar of 12 a 13 geleden uitgegaan.
Ik was er zo verzot op dat ik minstens 3 keer per week rijst met bami/nasi vlees at tezamen met die saus (en nog wat groentes van boduelle).
Dat was zo gruwelijk lekker... ik verlang er nog wel eens naar terug!
Ik wist wel dat het had bestaan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef Selestha het volgende:
Venco darqDe beste drop die ooit bestaan heeft. Al jaren geleden uit het schap..
[ afbeelding ]
En na 3 reepjes kotsmisselijk! Ik zie ze vaak voorbij komen. Volgens mij nu voor n euro bij de c1000quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef john243 het volgende:
Bij de Bas van der Heijden is deze er uit bij ons, maar waarom mijn ma kocht ze sowieso elke week...?Jezus wat heb ik veel van die dingen op
[ afbeelding ]
Lul, waarom doe je datquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef john243 het volgende:
Ik werk bij de AH en ik doe de mutaties (producten die uit het assortiment gaan of nieuwe producten op zijn plaats zetten) en er gaan echt allerlei goedverkopende dingen uit en krijg regelmatig vragen waar dit of dat product is gebleven. Het is idioot maar ik verdien eraan
Kruidvat heeft ze nog!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef john243 het volgende:
Bij de Bas van der Heijden is deze er uit bij ons, maar waarom mijn ma kocht ze sowieso elke week...?Jezus wat heb ik veel van die dingen op
[ afbeelding ]
Nooit last van gehadquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:52 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
En na 3 reepjes kotsmisselijk! Ik zie ze vaak voorbij komen. Volgens mij nu voor n euro bij de c1000
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |