Het is een beetje een late reactie maar wel een nuttige: Kijk bij de Xenos! Nadat ik je post gelezen had, keek ik hier in de kast en vond dezelfde zak (de kruidige zoete) in de kast staan die we bij de Xenos gekocht hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:38 schreef Frollo het volgende:
Hier een heel recent geval!
Het is vrijwel onmogelijk om aan gewone (niet-suikervrije) drop zonder gelatine te komen, maar met Venco Dropmeesters Kruidig zoete en Pittig zoute had ik eindelijk iets goeds gevonden. Mijn leven was compleet.
Totdat ik gistermiddag bij de dichtstbijzijnde AH stond en de drop niet meer in het schap stond. Op? Nee, er hing ook geen prijskaartje meer, dus hij is gewoon echt uit het assortiment gehaald.
Ja, dat viel mij ook al op. Ik heb Calvé er zelfs over gemaild, dit was hun antwoord:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef Yi-Long het volgende:
Blijkbaar heeft Calve de Groene Pepersaus uit het assortiment gehaald![]()
![]()
quote:Geachte mevrouw XXXXX,
Graag komen wij terug op uw vraag over de verkrijgbaarheid van Calvé Groene Pepersaus.
Helaas moeten wij u meedelen dat Calvé Partysaus Groene Peper en de Groene Peper in het knijpflesje uit het assortiment zijn genomen, omdat er te weinig belangstelling voor deze producten was.
Met vriendelijke groet,
Calvé Consumer Service
Mevrouw XXXXX
o ja, die was indd erg lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef Selestha het volgende:
Venco darqDe beste drop die ooit bestaan heeft. Al jaren geleden uit het schap..
[ afbeelding ]
Thanks. Toch ongelooflijk jammer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef YuKee het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Ik heb Calvé er zelfs over gemaild, dit was hun antwoord:
[..]
Op mijn biefstuk wil ik alleen maar pepersaus. En het liefst kant en klare, omdat ik vaak geen tijd heb om het zelf te gaan maken.quote:
Ik was bij de Xenos in Alkmaar (centrum), en daar stonden er nog wel een aantal. Heb maar 2 flesjes meegenomen omdat ik het wel een erg lekkere saus vind, maar het is nog maar 4 maanden houdbaar, dus weet niet of ik er dan meer dan 2 flesjes doorheen jaag...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef YuKee het volgende:
[..]
Op mijn biefstuk wil ik alleen maar pepersaus. En het liefst kant en klare, omdat ik vaak geen tijd heb om het zelf te gaan maken.
Een aantal jaar geleden hadden ze 'm ook al uit het assortiment gehaald, maar toen is ie na een tijdje dus toch weer teruggekomen. Destijds had ik ook naar Calvé gemaild, dus als jij nou ook even mailt...
In de supermarkt hier in de buurt verkochten ze 'm al heel lang niet meer, dus eens in de zoveel tijd ging ik speciaal naar een supermarkt heel ver weg (in een andere plaats zelfs) om even een voorraadje in te slaan. Dat heb ik dus afgelopen weekend ook gedaan, en toen bleek dat ze het daar dus ook niet meer verkochten...Toen heb ik op de site van Calvé gekeken en daar stond ie dus niet meer tussen de andere sauzen...
Ik voelde de bui natuurlijk alweer hangen, maar toch heb ik dus dat mailtje gestuurd. Gisteren heb ik nog een smeekmailtje (
) gestuurd om te vragen of ze a.j.b. misschien nog een overgebleven voorraad in de fabriek of in het hoofdkantoor hebben staan en of ze die dan naar mij willen opsturen, maar helaas nog geen antwoord gehad.
Omdat ik jouw post over de Xenos las, ben ik daar vanmiddag ook even geweest, maar bij de Xenos bij mij in de buurt hebben ze het niet (meer). Misschien is dat wel dezelfde Xenos als waar jij komt, en heb jij daar dus de laatste flesjes weggehaald.
Alkmaar is niet echt bij mij in de buurt. Maar als ik jou zou zijn, dan zou ik er wel meer kopen hoor. Want zolang je de flesjes niet openmaakt, zijn ze denk ik zeker nog wel een half jaar over de datum te gebruiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
Ik was bij de Xenos in Alkmaar (centrum), en daar stonden er nog wel een aantal. Heb maar 2 flesjes meegenomen omdat ik het wel een erg lekkere saus vind, maar het is nog maar 4 maanden houdbaar, dus weet niet of ik er dan meer dan 2 flesjes doorheen jaag...
Mwah, daar tuinen ze niet in, want als ze thuiskomen en de kinderen zijn er gewoon... Dan kun je beter gaan dreigen met het ontvoeren en martelen van hun kinderen.quote:Ik denk dat ik ook wel een email zal sturen, maar dan moet ik wel even bedenken wat voor goede argumenten ik erin zet om ze ervan te overtuigen dat ze die saus terug moeten brengen (" ...ik heb je kind...")
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sportlife Red Cinnamon
Winner Taco
Solero
Jawbreakers
Duyvis Nootgevallen
Calve groene pepersaus
Oldtimers zwart met mint (lekkerste drop ooit)
Lange Jannen
Ongeopend kun je dat spul veel langer bewaren dan de datum.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik was bij de Xenos in Alkmaar (centrum), en daar stonden er nog wel een aantal. Heb maar 2 flesjes meegenomen omdat ik het wel een erg lekkere saus vind, maar het is nog maar 4 maanden houdbaar, dus weet niet of ik er dan meer dan 2 flesjes doorheen jaag...
quote:Geachte mevrouw XXXXX,
Graag komen wij terug op uw vraag over de verkrijgbaarheid van Calvé Pepersaus.
Wij hebben helaas geen vergelijkbaar product op de markt voor Calvé Groene Peper.
Onze excuses voor het ongemak.
Het is niet mogelijk het product op welke wijze dan ook nog bij ons te bestellen. Er is geen restpartij aanwezig, anders hadden wij deze graag naar u toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
Calvé Consumer Service
Mevrouw XXXXX
OJAquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef GreenHell het volgende:
LU Dinosauriërkoekjes, kom ze nog weleens in België tegen maar verder...
12 á 13 jaar geleden? Ik hoop niet dat ik zó lang naar Calvé Groene Pepersaus blijf verlangen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef EricOscuro het volgende:
Xenox had een heerlijke Hawaiiaanse saus voor over o.a. de rijst, met Annannas en cokos als ik met goed herinner (volgens mij van het merk Del Monte?) . Dat is er een jaar of 12 a 13 geleden uitgegaan.
Ik was er zo verzot op dat ik minstens 3 keer per week rijst met bami/nasi vlees at tezamen met die saus (en nog wat groentes van boduelle).
Dat was zo gruwelijk lekker... ik verlang er nog wel eens naar terug!
Verkopen ze dat dan niet gewoon alleen tijdens Kerst en Pasen? Zo ja, dan moet je tegen de tijd even een voorraadje inslaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:27 schreef Purdey het volgende:
Heel vroeger verkocht de Albert Heijn met pasen altijd Paasthee. Die smaakte een beetje naar amandelspijs. En kersthee, hadden ze ook, maar dat was een soort veredelde winterthee. Allebei uit het assortiment
Dat klopt ja, het was alleen tijdens de feestdagen te koop. Maar nu helemaal niet meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef YuKee het volgende:
Verkopen ze dat dan niet gewoon alleen tijdens Kerst en Pasen? Zo ja, dan moet je tegen de tijd even een voorraadje inslaan.
Ohhhh ja, die Frufoo kwark!! Die was zó lekker. Ik was eigenlijk stiekem al vergeten dat het bestondquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef BabyB het volgende:
* Pizza Crossa Venetiana. Die bodem![]()
[ afbeelding ]
* Telekids chips
* De chips waar een reclame van was met Marco Borsato
Dezelfde chips als die Reska mist. Cream and Chives.
* Deze
[ afbeelding ]
* In Doetinchem had je een warenhuis, Huls. Die mis ik ook nog steeds, nu zit er een V&D.
Ja en een verrassing binneninquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohhhh ja, die Frufoo kwark!! Die was zó lekker. Ik was eigenlijk stiekem al vergeten dat het bestond
Die mis ik ook!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef BabyB het volgende:
[ afbeelding ]
Je had daarvan ook Celeste (of Celesta, weet ik veel), met van die 'kersen' erop. Dat was vroeger altijd mijn favoriete diepvries pizzaatje (samen met die 4 mini-pizzaatjes met kaas).quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef BabyB het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry man maar ik verdien ermeequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je had daarvan ook Celeste (of Celesta, weet ik veel), met van die 'kersen' erop. Dat was vroeger altijd mijn favoriete diepvries pizzaatje (samen met die 4 mini-pizzaatjes met kaas).
Zonde idd.
Wat een hufters zijn het ook die al die lekkere meuk uit het assortiment halen
Vroegr had je ook een soort 'vlokken' samen met nootjes voor op brood. Heerlijk. Weg
Hm, ik zag laatst in de Xenos nog wel ananassaus staan...ook voor bij de rijst of schitzel enzo. Misschien is het terug?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef EricOscuro het volgende:
Xenox had een heerlijke Hawaiiaanse saus voor over o.a. de rijst, met Annannas en cokos als ik met goed herinner (volgens mij van het merk Del Monte?) . Dat is er een jaar of 12 a 13 geleden uitgegaan.
Ik was er zo verzot op dat ik minstens 3 keer per week rijst met bami/nasi vlees at tezamen met die saus (en nog wat groentes van boduelle).
Dat was zo gruwelijk lekker... ik verlang er nog wel eens naar terug!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |