dan leg het aan je telefoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is tof! Al valt mn telefoon daar wel altijd te pas en on te pas weg
Neuh, dr is dan gewoon geen bereik, maar dat zal rond de steden wel meevallen.quote:
En duurt niet zo langquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan, lang geleden dat ik em heb gezien en als ik t me goed herinner is die wel leuk.
vastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan Peu of z'n spullen
Veel succes om op de A1 tussen Apeldoorn en Barneveld bereik te hebben met je telefoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan Peu of z'n spullen
Nog nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel succes om op de A1 tussen Apeldoorn en Barneveld bereik te hebben met je telefoon
kloptquote:
Toen was Katie Holmes nog leukquote:
Na Tom C begon ze snel af te takelen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen was Katie Holmes nog leuknu Tom C. en de $cientology haar verpest hebben niet meer
Leuk niet, wel spannend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan, lang geleden dat ik em heb gezien en als ik t me goed herinner is die wel leuk.
Ken je de serie Dawson's Creek? Daar speelt ze inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na Tom C begon ze snel af te takelen jaze was een heerlijke girl-next-door
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Waar is missb nu weer? Heb hier de whiskey klaar staan voor dr
Die keek ik vroeger wel eens ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je de serie Dawson's Creek? Daar speelt ze in
Oj, wat een zinquote:
Als dat betekend dat we alleen zijn, altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik de man in mijn leven even instoppen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat betekend dat we alleen zijn, altijd
Damn dat is echt eeuwen geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |