omgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
2011 Never Alone - 2005 My Impossible Dream (toch nog wel, maar een moeilijke keuze)
Duidelijk lijkt me, t'zou niet mijn keuze zijn geweest!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind Never Alone ongeveer even goed als My impossible dream. Wat is je punt?
Zelfs met My Impossible Dream had ze de finale eigenlijk niet mogen missen, als er toen al jury's waren geweest was ze er glansrijk doorheen gekomenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Duidelijk lijkt me, t'zou niet mijn keuze zijn geweest!
Overigens, Glennis had toch ook een veel beter lied verdiend, iemand met zo'n stem en uitstraling hoort thuis in de finale.
Glennis was gister bij de MaDiWoDoVrijdagshow...ze zag er echt heel goed uit, en ik denk dat het NLs reppetoire haar ook heel goed ligt. Misschien dat de TROS haar voor volgend jaar weer kan benaderen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs met My Impossible Dream had ze de finale eigenlijk niet mogen missen, als er toen al jury's waren geweest was ze er glansrijk doorheen gekomen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef TheVulture het volgende:
2011 Never Alone - 2005 My Impossible Dream
Ik vind het bij lange na de slechtste inzending niet... maar ik vind Never Alone wel veel beter dan My Impossible Dreamquote:
Oke never mind. Ik ben in de war lol Ik dacht dat je Never Alone juist slechter vondquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het bij lange na de slechtste inzending niet... maar ik vind Never Alone wel veel beter dan My Impossible Dream
Ik begrijp je punt. Ik had Shalalie een waardige finalekandidaat gevonden... - Het is mij een mysterie dat een nummer als "Waterman" nog steeds in de race is, terwijl het gedrocht "Shalalie" allang is afgevallen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef UltraR het volgende:
Het ging mij er puur en alleen om dat shalalie zou 'winnen'. Nu die eruit ligt onthoud ik mij van verdere stemming. Sorry.
precies ditquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
2006 Amambanda - 1979 Colorado
1982 Jij en Ik - 1956 Voorgoed Voorbij
1965 't Is Genoeg - 1964 Jij bent mijn Leven
1970 Waterman - 1963 Een Speeldoos
Om eerlijk te zijn vind ik Shalalie nog wel beter dan Amambanda hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef UltraR het volgende:
Het ging mij er puur en alleen om dat shalalie zou 'winnen'. Nu die eruit ligt onthoud ik mij van verdere stemming. Sorry.
Nog iemand die Amambanda niet het slechtste nummer vindt!quote:Op maandag 18 april 2011 01:42 schreef Andromache het volgende:
2006 Amambanda - 1964 Jij bent mijn Leven
1982 Jij en Ik - 1963 Een Speeldoos
Dat was ook het enige rustpunt in 3 minuten onnavolgbare chaosquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Dat inzoomen van de regie op die kont bij Amambanda was toch wel het enige hoogtepunt
Ik krijg altijd bijna een adhd-aanval als ik die middelste zo hysterisch driftig zie trommelen, alsof haar leven ervan afhangtquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook het enige rustpunt in 3 minuten onnavolgbare chaos
En ook dat het 24 uur zo blijft, anders kan het toeval zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef Boldface het volgende:
Hmmm... bijzonder spannend deze keer. Tot nu toe won Amambanda al zijn battles met overtuigende voorsprong, maar deze keer gaan ze nek aan nek. Ik wil minstens 2 stemmen verschil voordat ik de finale sluit, dus die loopt nog zeker enkele dagen.
En toen werden ze ook nog eens weggeblazen door Lordi, die precies voor hun optraden. Een groter contrast was bijna niet mogelijk. Eerst een stel rockende monsters en daarna die tuttige meisjes op een trommeltjequote:Op zondag 24 april 2011 18:44 schreef Fred_B het volgende:
En dan te bedenken dat er in het jaar van Amanbanda nog 9 nummers meededen aan het NSF en dit lied op basis daarvan niet eens een vreemde keuze was. Maar het is een terechte winnaar in deze verkiezing. Het was slecht op alle gebieden.
Meer dan terecht... ik snap die inzending nog steeds nietquote:Op zondag 24 april 2011 13:29 schreef Boldface het volgende:
Ik sluit de stemming, want we hebben een WINNAAR.
Uitslag finale:
1963 Een Speeldoos - 2006 Amambanda 5-8
Songfestivalminnend Fok! verkiest "Amambanda"van Treble tot de slechtste Nederlandse inzending ooit naar het Songfestival.
Dank aan iedereen die heeft gestemd.
Ik bedoelde Sanomi ja... en in 2005 waren er 13 inzendingen ofzo waarin een trommel de hoofdrol vertolkte... wij lopen in Nederland altijd zo heerlijk achter trends aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Succes van fantasietaaltjes? Misschien Sanomi, alleen dat waren geen trommels. Fantasietaaltjes in combinatie met trommels is gewon geen goede combinatie.
Of we moeten bij de Grieken en Oekraïners gaan spioneren en samen met hen de trend setten. Dan is Nederland ineens heel snel hip.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde Sanomi ja... en in 2005 waren er 13 inzendingen ofzo waarin een trommel de hoofdrol vertolkte... wij lopen in Nederland altijd zo heerlijk achter trends aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |