Hoezo? Ben je toch ook?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Als ik de duizenden pagina's die ik voor mijn studie heb moeten lezen allemaal zo had moeten doorworstelen dan was ik nu wel heel erg dik geweest
Dat ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:24 schreef Klaudias het volgende:
Als ik vroeger op iedere alinea zo'n kleurstofsnoepje had gelegd, dan was ik volgens mij na een paar uur kotsmisselijk geworden.
Onder elke lijn tekstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Lijntje coke onderaan elke bladzijde?? Blijf je nog scherp ook!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:34 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Dan heb je een OD voordat je de pagina omslaat!
Klopt, maar je wordt wel een slaaf van je eigen beloning-straf programma.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Black-Death het volgende:
Lol
Maar het is wel zo dat beloning en straffen een van de beste manieren is om menselijk gedrag te vormen.
Kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Klopt, maar je wordt wel een slaaf van je eigen beloning-straf programma.
Ook een goedequote:
Hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef Blossom86 het volgende:
Ik kan mezelf niet motiveren, daarom doe ik de kinderachtige manier; mezelf dingen verbieden/onthouden. Internetinstelling aangepast; dagelijks tussen 13.30 en 22.30 geen toegang tot fok en aantal andere verslavende sites waar je maar doelloos je tijd zit weg te lezen.
En de televisie heb ik afgeplakt, maar dat werkt matig, want dat kan ik er zo weer afhalen.
Oeh, dat ga ik ook doen! Fok is serieus mijn grootste afleiding. Het is gewoon beschamend!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef Blossom86 het volgende:
Ik kan mezelf niet motiveren, daarom doe ik de kinderachtige manier; mezelf dingen verbieden/onthouden. Internetinstelling aangepast; dagelijks tussen 13.30 en 22.30 geen toegang tot fok en aantal andere verslavende sites waar je maar doelloos je tijd zit weg te lezen.
En de televisie heb ik afgeplakt, maar dat werkt matig, want dat kan ik er zo weer afhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |