Pannekoekenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, ruimte genoeg en struiken genoeg.Oh en er is nog een aardig pannenkoekhuisje in de buurt!
Hey (b)Engelquote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je wel voor het verzamelen.... misschien ook nog de dingen er achter zetten wat je meeneemt?
(eten/drinken/spirtuele zaken???) of niet?
hi Rateltjequote:Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey (b)Engel![]()
Voedsel meenemen is misschien niet nodig (ligt aan de locatie)
En sorry Truepositive, volgende lijstje sta jij bovenaan.
Top ideequote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef truepositive het volgende:
![]()
Ik neem mee.. vermoedelijk een of twee flesjes rose, en genoeg verhalen en informatie om een paar weken de oren van je hoofd af te lullen
Whehehe dat zal daar in Zeist niet echt mogen, ben ik bang!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Top ideeMaken we ook een kampvuur?
Anders nemen we zo'n gezellig bio-ethanol brandertje meequote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe dat zal daar in Zeist niet echt mogen, ben ik bang!
Dat kan misschien wel ja!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Anders nemen we zo'n gezellig bio-ethanol brandertje mee
quote:
Nee het werkt geheel zonder externe energieën. Het is gewoon heel iets simpels en korts en draait puur om jezelf.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef truepositive het volgende:
Ik vind het allemaal prima, zolang dat geen vreemde energieen aantrekt
quote:
Geldt voor FOK!kers in het algemeen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat TRU-ers geen daglicht kunnen verdragen ofzo?
Was jou niet gevraagd om normaal te posten of op te zouten?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:28 schreef markxx1985 het volgende:
ik en me ma komme ook
we neme cd speller mee
en pilsies en kouwe piza
me ma kan reikki en ze neem klankshcalen mee
ik kan fotoleze
Prima, zie ik je daar.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:50 schreef markxx1985 het volgende:
watisser nie normaal bastard???
ben gwoon nie goe in taal en doe me best
posten meeer mense op fok die nie goe in taal zjin
ben een goeie jonge
kzie je 10 apirl
dan ga je zien datik geen kwaaaie jonge ben
je krijg pilsie en piza van me lol:P
Daar moet je eerst een vergunning voor hebben van de brandweer.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Top ideeMaken we ook een kampvuur?
Voor deze in elk geval welquote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Geldt voor FOK!kers in het algemeen toch?
Koude pizza met (lauw?) bierquote:Op maandag 21 maart 2011 10:28 schreef markxx1985 het volgende:
ik en me ma komme ook
we neme cd speller mee
en pilsies en kouwe piza
me ma kan reikki en ze neem klankshcalen mee
ik kan fotoleze
Ach, die mag je allebei zelf hebben. Ik drink niet. Bier al helemaal nietquote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een koelkastje in mijn autoMaar net genoeg voor 2 blikjes vlgs mij
Mwah, eentje sla ik niet afquote:
We zouden het ook een weekje kunnen verschuiven, als er meer mensen niet kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Bastard het volgende:
Anyways.. ik ben 10 april verhinderdMea culpa, maar kan niet 2 kleuters en een baby meenemen naar een stel compleet mesjogge TRU'ers natuurlijk.
Ik vind het bestquote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
We zouden het ook een weekje kunnen verschuiven, als er meer mensen niet kunnen.
Neequote:
Is ook goed. Ik vind elke datum wel goed. Behalve 7 mei want dan ben ik jarig.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vind ik ider geval beter dan 3 april.
24 of 8 mei? iemand?
Dat glijd al een stuk beter naar binnenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef -Engel- het volgende:
Meegelezen en ik vind 3 april ook prima.
Ron1n, kruidentheetje dan maar?
Ja wist ik toch, daarom noemde ik de 7e nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is ook goed. Ik vind elke datum wel goed. Behalve 7 mei want dan ben ik jarig.
Jij bent ook lastig hoor, de 17e niet, de 24e nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat glijd al een stuk beter naar binnen
edit:
oh, en 8 mei, kan, voor mij.
24 april niet zie ik net ...![]()
Ja, hey, dat jij nou net al die andere dagen niet kan...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Bastard het volgende:
Jij bent ook lastig hoor, de 17e niet, de 24e niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |