Glaasje op lijkt me wel, ik weet niet of jij daar van gaat draaien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Staat glaasje draaien ook het programma?
Omdat TRU-ers geen daglicht kunnen verdragen ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Geef je weinig kans Vogeltjesdans (dat rijmt)
Het is al vaker geprobeerd om een meet te organiseren, maar het is tot nu toe nog niet gelukt voor zover ik weet.
Utrecht is vaak ook de meest gekozen plek voor FOK meetings geloof ik inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kom uit zuid-Limburg (wil er iemand mee?) en wil best naar Utrecht ofzo rijden. Vanaf een man of 5, 6 wordt het leuk. Kunnen we behalve gezellig ook lekker alternatief doen enzo
Ik haak af. Ik werk op zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef Bastard het volgende:
Een zaterdag lijkt mij persoonlijk het makkelijkste voor iedereen?
Ook 's avonds?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik haak af. Ik werk op zaterdag
Jep. Soberso kan ik 's avonds niet omdat ik dat simpelweg niet mag van ma en pa. Ik woon nog thuis en moeder en vader zijn erg beschermerigquote:
Dan doen we de meet toch gewoon bij jou thuis?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep. Soberso kan ik 's avonds niet omdat ik dat simpelweg niet mag van ma en pa. Ik woon nog thuis en moeder en vader zijn erg beschermerig
Lijkt me geweldig als je komtquote:
Je vergeet een letter.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
En wanneer, ergens met een beetje betere temperatuur is soieso lekker
Of we spreken op een station af waar we met de auto samen ergens naar toe gaan!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:53 schreef summer2bird het volgende:
Zou zondag een goede dag zijn?
Ik kan overal heen waar de trein ook komt.
Ik word er spontaan verlegen vanquote:Op zondag 20 maart 2011 00:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik vind het geweldig om jou te ontmoeten.
Zondag lijkt me ook prima. Er zijn volgens mij zat plekken waar we lekker kunnen meeten, een plek in de natuur is mooi en het zou ook handig zijn als we daar ergens konden neerstrijken voor een natje en een droogje enzo. Een picknickachtig gebeuren lijkt me erg leuk, vooral volgens het principe "neem wat te eten mee voor jezelf en voor iemand anders".quote:Op zondag 20 maart 2011 10:53 schreef summer2bird het volgende:
Zou zondag een goede dag zijn?
Ik kan overal heen waar de trein ook komt.
Laten we eens wat voorstellen in de groep gooien. De meet concreet maken zeg maar, als we te lang over dit soort zaken blijven doorvragen verwatert het. Het beste kunnen we snel acteren om de leuk erin te houden.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:47 schreef ToT het volgende:
Over wat voor termijn praten we? Over een maand? Langer? Korter?
In Zeist is wel een leuk plekkie bij een landhuis, en bij Ede zit je aardig bij de heide, bijvoorbeeld.quote:
Zitten we daar een beetje besloten? Niet dat we voor een stel hippies worden aangezien en afgevoerdquote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
In Zeist is wel een leuk plekkie bij een landhuis, en bij Ede zit je aardig bij de heide, bijvoorbeeld.
Dank je wel voor het verzamelen.... misschien ook nog de dingen er achter zetten wat je meeneemt?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Meet datum:
Rond 10 april.
Liefhebbers:
Vogeltjesdans
Bastard
Ticker
summer2bird
Ratelslangetje
ToT
-Engel-
Ja hoor, ruimte genoeg en struiken genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zitten we daar een beetje besloten? Niet dat we voor een stel hippies worden aangezien en afgevoerd
Zeist is op zich wel okee, lekker centraal![]()
Pannekoekenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, ruimte genoeg en struiken genoeg.Oh en er is nog een aardig pannenkoekhuisje in de buurt!
Hey (b)Engelquote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je wel voor het verzamelen.... misschien ook nog de dingen er achter zetten wat je meeneemt?
(eten/drinken/spirtuele zaken???) of niet?
hi Rateltjequote:Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey (b)Engel![]()
Voedsel meenemen is misschien niet nodig (ligt aan de locatie)
En sorry Truepositive, volgende lijstje sta jij bovenaan.
Top ideequote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef truepositive het volgende:
![]()
Ik neem mee.. vermoedelijk een of twee flesjes rose, en genoeg verhalen en informatie om een paar weken de oren van je hoofd af te lullen
Whehehe dat zal daar in Zeist niet echt mogen, ben ik bang!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Top ideeMaken we ook een kampvuur?
Anders nemen we zo'n gezellig bio-ethanol brandertje meequote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe dat zal daar in Zeist niet echt mogen, ben ik bang!
Dat kan misschien wel ja!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Anders nemen we zo'n gezellig bio-ethanol brandertje mee
quote:
Nee het werkt geheel zonder externe energieën. Het is gewoon heel iets simpels en korts en draait puur om jezelf.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef truepositive het volgende:
Ik vind het allemaal prima, zolang dat geen vreemde energieen aantrekt
quote:
Geldt voor FOK!kers in het algemeen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat TRU-ers geen daglicht kunnen verdragen ofzo?
Was jou niet gevraagd om normaal te posten of op te zouten?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:28 schreef markxx1985 het volgende:
ik en me ma komme ook
we neme cd speller mee
en pilsies en kouwe piza
me ma kan reikki en ze neem klankshcalen mee
ik kan fotoleze
Prima, zie ik je daar.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:50 schreef markxx1985 het volgende:
watisser nie normaal bastard???
ben gwoon nie goe in taal en doe me best
posten meeer mense op fok die nie goe in taal zjin
ben een goeie jonge
kzie je 10 apirl
dan ga je zien datik geen kwaaaie jonge ben
je krijg pilsie en piza van me lol:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |