lijkt mij ook tof, hoe ik echter vanuit het midden van het land naar Friesland geraak is weer iets andersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat lijkt me best nog wel tof om te doen
Brother even lief aankijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
lijkt mij ook tof, hoe ik echter vanuit het midden van het land naar Friesland geraak is weer iets anders
www.9292ov.nlquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
lijkt mij ook tof, hoe ik echter vanuit het midden van het land naar Friesland geraak is weer iets anders
Die paarse switch is vet!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.newtone-online.nl/forum/index.php/topic,5564.0.html
Ben aan het klussen geweest
Ik heb 'm er al afgeknipt.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef Muchachooo het volgende:
lipje inderdaad gewoon afbreken met een tang, als je het schroefje van die potmeter een beetje goed aandraait kan hij geen kant op, daar heb je echt geen lipje voor nodig.
quote:Ziet er goed uit verder!
quote:Waarmee heb je de gaten geboord?
Kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik heb destijds voor mijn strat wel extra gaatje geboord voor het lipje aan mijn volume/tone pots
Vetquote:
VET heeft wel iets zappa-achtigs de loopjes in "is it" bijvoorlbeeldquote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, gister bij Triggerfinger geweest. Wat een toffe band zeg! Die gitarist ziet er ook zo evil uit
[ afbeelding ]
quote:
Te gek, ik wist niet eens dat ze speelden!quote:
Thomann huismerk. 1 euro/stuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef Niles-Crane het volgende:
Iemand een idee waar ik goede/goedkope 0.010 snaren kan krijgen?
Die van m'n laptop ratelt al maanden. Gewoon doorgaan!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
1 van mijn harde schijven maakt een piepend bijgeluid![]()
Ik draai even een backup nu het nog kan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die van m'n laptop ratelt al maanden. Gewoon doorgaan!
Tijd voor een SSD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Dat is het altijd als je nog een gewone HDD hebt. Wat zijn SSD's geweldigquote:
Qftquote:Op zondag 20 maart 2011 18:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is het altijd als je nog een gewone HDD hebt. Wat zijn SSD's geweldig![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit blijf ik toch een van onze ouwe toffere posters vinden
[ afbeelding ]
Een beetje wel, ja...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:52 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ja maar zijn die ook een beetje goed?
Cool manquote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef -Menn0- het volgende:
Optreden was echt vet! Uiteindelijk bijna 2 uur gespeeld met 2 keer pauze.
Ik weet niet of het aan mijn speakers ligt, maar de slaggitaar overheerst een beetje, waardoor de solo nauwelijks te horen is!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof man
Wat vinden jullie van dit solo'tje op 2 min ?
http://www10.speedyshare.(...)Hysteriacompleet.mp3
Haha, "hij was lekker"quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Tadaaaa
Moet vast nog verwerkt worden enzo maar ik ga naar m'n bed
vetquote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Tadaaaa
Ik snap niet dat jij nog geen plaat hebt gemaaktquote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Tadaaaa
quote:
Ik kwam er gelukkig net op tijd achter, was vrij snel uitverkocht.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te gek, ik wist niet eens dat ze speelden!
Was de laatste show van de tour, dus alle t-shirts waren '2de halve prijs', dus 2 Symphony X shirts gescoord. En ja, de rotgeintjes... De invalbassiste van Nevermore had condooms over de microfoons van SX gedaan. Kwamen ze in het donker op, hoor je de zanger "what the hell? hahaha, geez" zo door hun intro heenquote:
Ja dat ging niet helemaal goed hahaquote:
Haha thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog geen plaat hebt gemaakt
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was de laatste show van de tour, dus alle t-shirts waren '2de halve prijs', dus 2 Symphony X shirts gescoord. En ja, de rotgeintjes... De invalbassiste van Nevermore had condooms over de microfoons van SX gedaan. Kwamen ze in het donker op, hoor je de zanger "what the hell? hahaha, geez" zo door hun intro heen.
En tijdens het nummers Paradise Lost kwamen de heren van Thaurorod op in enkel rode strings met duivelhoofdjes aan de voorkant en gingen door het nummer heen dansen.
.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 21 maart 2011 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
Psychotic Waltz speelde ook en zij hebben 1 gitarist in een rolstoel. Moest zichzelf net ff anders opvouwen om zijn gitaar beter om te krijgen. En het leek er op dat hij een boost op zijn gitaar zelf heeft voor zijn sologeluid. Fantastisch hoe mensen ondanks zulke toestanden gewoon meebuigen en hun eigen weg verder vinden. Die kerel speelde de sterren van de hemel!.
Wel vaaaage band verder. Goed, maar vaaaaag.
quote:
Dat zwembad was mij nog niet eens opgevallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef The_Dean het volgende:
Neem dan ook even een gouden zwembad mee, die heb ik hier ook niet.
Wat voor een is het exact?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
Daar is ze dan, mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Pretty sweetquote:
die van dribbel vind ik anders wel mooiquote:
Heb je je baard afgeschoren, Tele?quote:
Bohhh wat een geile stratquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
feyenoordquote:
Damn wat mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog niet echt een superlekker geluid ervoor uit gezocht dus gewoon standaard clean maar gaat om het idee
Special plice? You like?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand die m'n Fender Hot Rod Deluxe wil kopen?
Klinkt geniaal met een Stratocaster
Geluid is idd nog niet helemaal je van het, en het dempen gaat je ook nog niet helemaal goed af (of is dat het nummer op de achtergrond). Ik heb can't stop de laatste tijd ook een beetje gespeeld, en als je dat dempen een beetje onder de knie hebt, is het echt supergaaf om dat nummer te rammenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog niet echt een superlekker geluid ervoor uit gezocht dus gewoon standaard clean maar gaat om het idee
Vind je mij een lekker wijf dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:54 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je je baard afgeschoren, Tele?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |