De Turken hebben aardig wat genvesteerd in Libi (vooral vastgoed), vandaar dat een ordelijke terugkeer naar de status-quo in hun belang is. De Fransen en Britten zullen wel uit zijn op oliecontracten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:16 schreef Muridae het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-ingrijpen-in-libie/
Het debuut van de Eurofighter.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
3 landen weten het wel http://www.nrc.nl/nieuws/(...)oons-en-tornados-in/
" I am not the leader of Libya. The army is the people"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja iets met onmogekijke communicatie daar
Van mij mag het afgelopen zijn.quote:
Overdosis nieuws idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mij mag het afgelopen zijn.
Valt daarnaast ook bijna allemaal niet meer bij te benen al dat nieuws. Libi, Japan, Yemen..
Yep, zes CF-18's: Canadian CF-18s poised to help enforce no-fly zonequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Canadian Prime Minister Stephen Harper says Canada will send warplanes to enforce Libyan no-fly zone. (AFP)
quote:De Canadeze premier Harper bevestigt dat Canada CF-18s naar Libi stuurt, maar zegt niet hoeveel. Eerder was in Canadeze media sprake van vier tot zes CF-18s, die zouden worden gestationeerd in Itali en Malta. Dit zou gepaard gaan met ondersteuning van tussen de 100 en 200 militairen. (AFP)
quote:It's been incredible to watch a few songs already taken on new meanings even before they had been released. "Architects" speak of a generation of people designing the world we want to live in, and in revolutions in Egypt and other places in the middle east, we can see those very Architects shaping the future and laying down the foundations for a new model.
As Endgame unfolds in your speakers, I hope you breathe it in deeply. Is this only entertainment? That's up to you. See you on the road.
Hey, dat is die C-130 die vanochtend richting Tripoli vloog !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef MangoTree het volgende:
#Tripoli Italian plane waiting 4 clearance 2 takeoff 2 evacuate nationals but Gaddafi says NO FOREIGN plane allowed 2 leave Tripoli #febr17 5 minutes ago via web
quote:Italian AIr Force C-130J tail number MM62185 is heading Tripoli Libya as INDIA 2186, next contact 120.900 MHz #ItAF #Libya
Het geweld schijnt ondanks de afkondiging van staakt het vuren kennelijk onverdroten doorgaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:45 schreef Dinaridar het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaan de voorbereidingen voor luchtaanvallen op Libi door ondanks het door Libi aangekondigde staak-het-vuren?
Slechte communicatie tussen de top en het leger op de grond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Het geweld schijnt ondanks de afkondiging van staakt het vuren kennelijk onverdroten doorgaan.
Niet 100% zeker. Bron iig CNN.
Hoe het ook zij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Slechte communicatie tussen de top en het leger op de grond.
Dan gaat het Libische leger op ze schieten gok ik en dan kunnen de Engelsen en Fransen vanuit de lucht met ze afrekenenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Oke er is een staakt-het-vuren. En als de rebellen weer oprukken naar het Westen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hey, dat is die C-130 die vanochtend richting Tripoli vloog !
[..]
quote:Regarding ItAF C-130J RT @cencio4 news agencies reported Italian Embassy was evacuated today, hence I think personnel is returning to Italy
Al diverse keren aangetikt of ik van de computer af wilde komen en helpen met werken @ work. al echt sinds januariquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mij mag het afgelopen zijn.
Valt daarnaast ook bijna allemaal niet meer bij te benen al dat nieuws. Libi, Japan, Yemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |