check de damesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:30 schreef lipjes het volgende:
lol, lees zojuist dit over gadaffi
[..]hoe kom je erop
In een flits dacht ik even dat je een Libelle fototopic postte.quote:
Binnenkort een makeover van Saif Khadaffi samen met zijn moeder in de Libelle.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:35 schreef Staal het volgende:
[..]
In een flits dacht ik even dat je een Libelle fototopic postte..
Weet ik. Maar: Maximum range is between 150 and 300 kmquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, een AWACS-vliegtuig vliegt niet direct boven Libië maar kan bijv. 150 kilometer afstand houden en toch met de radar alles in de gaten te houden. En dan staat die anti-aircraft missile gewoonweg te ver weg om het vliegtuig te kunnen raken, dat zou alleen kunnen als het vliegtuig op een afstand van 20 of 30 kilometer in de buurt vliegt.
Het klinkt te fout om waar te zijn.quote:hamzamu: Gaddafi is moving many dead bodies to suspected targets UN may attack in order to claim them as victims of UN #libya
In de resolutie is afgesproken dat er geen grondtroepen zouden worden gestuurd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:39 schreef JimmyJames het volgende:
Frankrijk heeft toch nog grondtroepen in Tsjaad? Zouden die eventueel ingezet worden?
quote:Nations with announced roles in military action:
• Britain announced on Friday that it would imminently start moving fighter jets as well as air-to-air refuelling and surveillance aircraft to bases closer to Libya.
• France was also making plans to scramble fighter planes.
• Canada plans to deploy six CF-18 fighter jets as well as up to 200 military personnel to support the planes.
• Denmark said it would send six F-16 planes and one military transport plane with about 100 personnel.
• Norway said it will make its F-16 fighter jets available and could also provide Hercules transport aircraft to assist in humanitarian efforts.
• Belgium said it was ready to intervene under the NATO umbrella, with six F-16 jets and a frigate.
• United States had yet to announce what its role would be.
• Qatar said it would take part in international efforts to protect Libyan citizens, but it was unclear if that meant it would join in any military operations.
• Italy is expected to provide its air bases for NATO operations, but is unlikely to take part in strikes.
• Spain said it would provide air bases as well as air and naval forces for the operation.
• Poland offered logistical support but said it will play no military role.
http://www.theglobeandmai(...)page/#articlecontent
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:40 schreef vergezocht het volgende:
LUISTER GOED MENSEN,
NAVO IS BEGONNEN MET DE BOMBARDEMENTEN !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zware explosies in Tripoli
AMSTERDAM - In Tripoli, de hoofdstad van Libië, heeft zich vrijdagmiddag een aantal zware explosies voorgedaan. Dat meldde de Arabische nieuwszender al-Jazeera. De ontploffingen hadden ook plaats in de directe omgeving van de stad
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Wie het wil mag AJE voor mij even opzoeken.
De Telegraaf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:40 schreef vergezocht het volgende:
LUISTER GOED MENSEN,
![]()
![]()
AMSTERDAM - In Tripoli, de hoofdstad van Libië, heeft zich vrijdagmiddag een aantal zware explosies voorgedaan. Dat meldde de Arabische nieuwszender al-Jazeera. De ontploffingen hadden ook plaats in de directe omgeving van de stad
Waar haal jij vandaan dat die bombardementen afkomstig zijn van de NAVO?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:40 schreef vergezocht het volgende:
LUISTER GOED MENSEN,
![]()
![]()
omg...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:40 schreef vergezocht het volgende:
LUISTER GOED MENSEN,
![]()
![]()
Ik kan het hier niet uithalen: http://jdb.marine.defense.gouv.fr/batiment/cdgquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Op AJE zojuist over de Charles de Gaulle.
Iemand enig idee waar dat schip is?
En al helemaal niet op deze manier natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:41 schreef JimmyJames het volgende:
Nee dat is de NAVO niet.
Sowieso zullen ze niet overdag actie ondernemen, denk ik.
De Gadaffi-compound in Tripoli kunnen zij vrij eenvoudig bombarderen zonder burgerslachtoffers.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
De Telegraaf.
Buiten dat om lijkt het me niet dat er steden als Tripoli worden gebombardeerd. Daar zitten immers ook veel rebellen en heel veel burgers. En burgerslachtoffers willen ze niet.
Een beetje vergezocht.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef Nibb-it het volgende:
Oja, jij was die trolluser. Kut ik hapte.
Iemand had het net opgezocht: Toulonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet uithalen: http://jdb.marine.defense.gouv.fr/batiment/cdg
Militaire basissen wel ja. Maar je gaat me niet wijsmaken dat de NAVO midden in het centrum gaat bombarderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De Gadaffi-compound in Tripoli kunnen zij vrij eenvoudig bombarderen zonder burgerslachtoffers.
O nee? :quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:41 schreef JimmyJames het volgende:
Nee dat is de NAVO niet.
Sowieso zullen ze niet overdag actie ondernemen, denk ik.
Volgens mij staat het ding al geruime tijd aangemeerd in Toulon.(geen missie)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet uithalen: http://jdb.marine.defense.gouv.fr/batiment/cdg
http://fr.wikipedia.org/wiki/Charles-de-Gaulle_(porte-avions)quote:Port d'attache: Toulon
Nederland is verantwoordelijk voor alle search & rescue operaties.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Als zelfs Belgie, Denemarken en Noorwegen meedoen is het toch een schande als wij niks doen?
Ik geloof dat wij pas wat gaan doen als we gevraagd worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Als zelfs Belgie, Denemarken en Noorwegen meedoen is het toch een schande als wij niks doen?
Nederland wil ook meedoen (ze hebben immers al een helicopter geleverd.)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie nergens "centrum" staan in zijn stukje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Militaire basissen wel ja. Maar je gaat me niet wijsmaken dat de NAVO midden in het centrum gaat bombarderen.
Maar ook niet waar precies wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik zie nergens "centrum" staan in zijn stukje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bab_al-Azizia
Tripoli.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Maar ook niet waar precies wel.
Why not?quote:
Daar was ie op 27 februari ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Iemand had het net opgezocht: Toulon
Daar komt het wel op neer:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij pas wat gaan doen als we gevraagd worden.
quote:(Reuters) - Libyan authorities prevented foreign journalists from reporting freely in the capital Tripoli on Friday ahead of anticipated protests against Muammar Gaddafi.
..
"Today there will be protests in Tripoli. Everyone is waiting for the UN forces to arrive. They feel stronger," said Mohamed, a Libyan living in exile abroad who spoke to his colleagues and friends in Tripoli on Friday.
"The mood is strong ... It will be after Friday prayers. They are preparing now. We think it will be a big one."
Kruisraketten die de belangrijkste commandocentra, detectiecapaciteit en dat soort essentieel spul uitschakelen, dat zou toch niet een heel vreemde openingszet zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
4:55pm
Al Jazeera's Anita McNaught in Tripoli reports that a series of loud explosions have been heard coming from west of the capital. It is unclear what has caused them.
bron: http://blogs.aljazeera.ne(...)arch-18#update-15196
Is het sowieso al. Dankzij Nederland is deze operatie ernstig vertraagd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Heb je ook een bericht waarin de NAVO of westerse vliegtuigen vermeld worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef vergezocht het volgende:
En noem de volkskrant ook niet een roddelblad
[ afbeelding ]
Op de achtergrond de rook na een bombardement van Kadhafi's troepen, op de voorgrond opstandelingen. De foto is vorige week gemaakt tussen Ras Lanuf en Bin Jawad. © REUTERS
Het is alreeds BEGONNEN!!!! BRING IT ON!!!!![]()
![]()
quote:
Het schip was weer thuis na een lange missie.quote:Le Charles-de-Gaulle est rentré à Toulon le 21 février au terme d'une mission de près de quatre mois dans l'Océan indien.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heb je ook een bericht waarin de NAVO of westerse vliegtuigen vermeld worden?
Er is alleen een enkele macht die zware explosies in Tripoli kan veroorzaken man AT this stage in time, en dat is de NAVOquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heb je ook een bericht waarin de NAVO of westerse vliegtuigen vermeld worden?
quote:Update 16:52 Het Witte Huis laat weten dat Obama een verklaring zal afgeven over Libië, om zeven uur vanavond (Nederlandse tijd). Vlak voor de verklaring heeft Obama een bespreking met de Democratische en Republikeinse congressleiders. (Reuters)
Hey gekke Belg, misschien zijn het wel gastanks die opgeblazen/gesaboteerd zijn door opstandelingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Er is alleen een enkele macht die zware explosies in Tripoli kan veroorzaken man AT this stage in time, en dat is de NAVO![]()
De Rebellen hadden Tripoli al een paar weken verloren aan Khadaffi's troepen, en die hebben niet eens dat soort zware bommen.
Het is een geheime missie, de NAVO gaat natuurliijk niet vooraf vertellen wat ze aan het doen zijn precies. Stomme Dutchman.
19:00 uur Nederlandse tijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef yavanna het volgende:
ZahratTrablis Zahrat El
Obama to make statement on Libya at 2 P.M. EDT after meeting with Congressional leadership
bron?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef yavanna het volgende:
ZahratTrablis Zahrat El
Obama to make statement on Libya at 2 P.M. EDT after meeting with Congressional leadership
De vorige keer dat men over zware explosies sprak ging het om een fuel truck.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Er is alleen een enkele macht die zware explosies in Tripoli kan veroorzaken man AT this stage in time, en dat is de NAVO![]()
De Rebellen hadden Tripoli al een paar weken verloren aan Khadaffi's troepen, en die hebben niet eens dat soort zware bommen.
Het is een geheime missie, de NAVO gaat natuurliijk niet vooraf vertellen wat ze aan het doen zijn precies. Stomme Dutchman.
quote:lindabutterfly: Spain's Prime Minister asked parliament 2 authorise Spanish armed forces to help enforce a NFZ . "UN a truly historic step" #Libya
Scheer je weg, clownquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Bron staat er toch bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
bron?
Of was dat jabberwocky beginnend met Zahrat de bron?
Frankrijk heeft weer fans in Noord-Afrika.quote:Live screenshot from large Free Libya demonstration in Tobruq
Ik denk dattie de NWO aan gaat kondigen en morgen ook oorlog is hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef yavanna het volgende:
[..]
Bron staat er toch bij.
Op AJE staat het overigens ook.
5:50pm
Barack Obama, the US president, is due to make a statement on Libya at 1800GMT (2:00pm local time in Washington DC), the White House says.
Nee, de meest logische. Ik denk dat Obama straks om 7 uur gaat zeggen dat het begonnen is en hij zal ongetwijfeld ook gaan zeggen dat er veel militaire steun is van Arabische staten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kruisraketten die de belangrijkste commandocentra, detectiecapaciteit en dat soort essentieel spul uitschakelen, dat zou toch niet een heel vreemde openingszet zijn?
De CoD spelertjes hebben op het jeugdjournaal gehoord dat er misschien oorlog met veel schieten en sensatie komt, namelijk.quote:
Je lult, het was gister stapavond in Tripoli dus zijn Ghadaffi's piloten lekker wezen zuipen. Dus zaten ze vandaag met een gigantische kater in het vliegtuig en hebben pardoes veel te vroeg hun bommen laten vallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
True, en sensatiezoekers.quote:
http://stopwar.org.uk/content/view/2299/27/quote:@yvonneridley: Stop the War has protest @ Downing Street in London 5-6pm 2day against military intervention in #Libya -10 reasons why http://t.co/Jptnkdf
Ik had net het Kremlin aan de telefoon, ze zeiden dat ze volgende zomer een offensief tegen China beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef Nielsch het volgende:
Volgens een vriend van mij bij de RAF gaan ze over een uur de shit uit Gadaffi bombarderen...
Dan is die vriend van je nu al in overtreding, want ik kan me goed voorstellen dat het verboden is dit soort informatie op dit moment te lekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef Nielsch het volgende:
Volgens een vriend van mij bij de RAF gaan ze over een uur de shit uit Gadaffi bombarderen...
Ik belde trouwens net ook met Obama, hij zei dat er binnenkort een aanval op Rusland plaatsvind.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik had net het Kremlin aan de telefoon, ze zeiden dat ze volgende zomer een offensief tegen China beginnen.
Heb jij Clinton ook al op facebook?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik belde trouwens net ook met Obama, hij zei dat er binnenkort een aanval op Rusland plaatsvind.
Extreemlinkse hippies.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:04 schreef Muridae het volgende:
[..]
http://stopwar.org.uk/content/view/2299/27/
http://stopwar.org.uk/content/view/2306/1/
OMG...
Godnondejuuu, vechten kleine meisjes nu ook al mee met de rebellen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef yavanna het volgende:
Meisje van 2 jaar met haar hoofd eraf, Misurata. AJE gesprek met een oppositie leider.
Flikker toch op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Godnondejuuu, vechten kleine meisjes nu ook al mee met de rebellen?
Vergeet het bier en cola niet koud te leggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef vosss het volgende:
Ik ga alvast een pizza halen en CNN aanzetten
Dit dus.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:05 schreef Nielsch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |