Militaire basissen wel ja. Maar je gaat me niet wijsmaken dat de NAVO midden in het centrum gaat bombarderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De Gadaffi-compound in Tripoli kunnen zij vrij eenvoudig bombarderen zonder burgerslachtoffers.
O nee? :quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:41 schreef JimmyJames het volgende:
Nee dat is de NAVO niet.
Sowieso zullen ze niet overdag actie ondernemen, denk ik.
Volgens mij staat het ding al geruime tijd aangemeerd in Toulon.(geen missie)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet uithalen: http://jdb.marine.defense.gouv.fr/batiment/cdg
http://fr.wikipedia.org/wiki/Charles-de-Gaulle_(porte-avions)quote:Port d'attache: Toulon
Nederland is verantwoordelijk voor alle search & rescue operaties.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Als zelfs Belgie, Denemarken en Noorwegen meedoen is het toch een schande als wij niks doen?
Ik geloof dat wij pas wat gaan doen als we gevraagd worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Als zelfs Belgie, Denemarken en Noorwegen meedoen is het toch een schande als wij niks doen?
Nederland wil ook meedoen (ze hebben immers al een helicopter geleverd.)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie nergens "centrum" staan in zijn stukje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Militaire basissen wel ja. Maar je gaat me niet wijsmaken dat de NAVO midden in het centrum gaat bombarderen.
Maar ook niet waar precies wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik zie nergens "centrum" staan in zijn stukje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bab_al-Azizia
Tripoli.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Maar ook niet waar precies wel.
Why not?quote:
Daar was ie op 27 februari ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Iemand had het net opgezocht: Toulon
Daar komt het wel op neer:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij pas wat gaan doen als we gevraagd worden.
quote:(Reuters) - Libyan authorities prevented foreign journalists from reporting freely in the capital Tripoli on Friday ahead of anticipated protests against Muammar Gaddafi.
..
"Today there will be protests in Tripoli. Everyone is waiting for the UN forces to arrive. They feel stronger," said Mohamed, a Libyan living in exile abroad who spoke to his colleagues and friends in Tripoli on Friday.
"The mood is strong ... It will be after Friday prayers. They are preparing now. We think it will be a big one."
Kruisraketten die de belangrijkste commandocentra, detectiecapaciteit en dat soort essentieel spul uitschakelen, dat zou toch niet een heel vreemde openingszet zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
4:55pm
Al Jazeera's Anita McNaught in Tripoli reports that a series of loud explosions have been heard coming from west of the capital. It is unclear what has caused them.
bron: http://blogs.aljazeera.ne(...)arch-18#update-15196
Is het sowieso al. Dankzij Nederland is deze operatie ernstig vertraagd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Heb je ook een bericht waarin de NAVO of westerse vliegtuigen vermeld worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef vergezocht het volgende:
En noem de volkskrant ook niet een roddelblad
[ afbeelding ]
Op de achtergrond de rook na een bombardement van Kadhafi's troepen, op de voorgrond opstandelingen. De foto is vorige week gemaakt tussen Ras Lanuf en Bin Jawad. © REUTERS
Het is alreeds BEGONNEN!!!! BRING IT ON!!!!![]()
![]()
quote:
Het schip was weer thuis na een lange missie.quote:Le Charles-de-Gaulle est rentré à Toulon le 21 février au terme d'une mission de près de quatre mois dans l'Océan indien.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heb je ook een bericht waarin de NAVO of westerse vliegtuigen vermeld worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |