Heb moeite om Net 5 te geloven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk niet dat het met weinig stemmers te maken heeft. als we net5 moeten gelopen zijn het er juist heel heel veel die voor servio gestemd hebben
een heel goed punt, en een faal van net5quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heeft ie wel een goed punt natuurlijk...
dus ze komen er wel.........quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze hebben het over het hartje gehad en het ook wel even aan relatie gekoppeld maar ze zijn ervan overtuigt dat flip single is dus relatie met topsporter kan het niet zijn denken ze.
volgens mij merkte karim nog op dat als het een verbroken relatie is het een gescheurd hartje had moeten zijn
Net5 vind alles heel veel, zelfs 210.000 kijkers voor de live show van gisteravondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk niet dat het met weinig stemmers te maken heeft. als we net5 moeten gelopen zijn het er juist heel heel veel die voor servio gestemd hebben
Levert zeker leuke beelden opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben even thuis, heb pauze, maar krijg het geluid niet aan
Wel heel leuke opdracht zo met die boeien! Levert leuke beelden.
dat is ook veel vergeleken met voorgaande cijfersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Net5 vind alles heel veel, zelfs 210.000 kijkers voor de live show van gisteravond
Lijkt te bloeien inderdaad..... Maar als ze bij de eerste kans die ze heeft weer alex gaat aflikken, zie ik haar weer terugvallen in haar oude gedrag...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Levert zeker leuke beelden opEn het zorgt ook nog eens voor wat positieve verrassingen, zoals Laura die ineens helemaal op lijkt te bloeien...
Spanning en sensatie alom....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
De kamer is open, maar niemand gaat erheen?
Vreemd. Gisteren uit de gesprekken maakt eik op dat het echt een wedstrijd zou worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Hypen.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Vreemd. Gisteren uit de gesprekken maakt eik op dat het echt een wedstrijd zou worden.
Ik dus ook, maar lijkt erop dat ze allemaal nog een puntje op de i willen plaatsen. Ze zitten allemaal zo ontzettend dichtbij...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Vreemd. Gisteren uit de gesprekken maakt eik op dat het echt een wedstrijd zou worden.
maar zoals elke keer gaan ze allemaal weer twijfelen als er gedrukt mag wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
met de wetenschap dat er nog een drol ergens in hem huist........
Tot nu toe alleen maar gebakken luchtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
gedver, dat is een echte poepdoosquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |