quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen maar gebakken lucht
Er waren er gister 3 die bij wijze van spreken de eerste wilden zijn om voor een geheim te drukken vandaag.quote:
Bij Joanna rijzen je haren vanzelf ten berge.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij is geschrokken van Jo zo dichtbij
arme GEERquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Bij Joanna rijzen je haren vanzelf ten berge.
ik begin er meer aan te twijfelen.... sherrie doet het goed!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:16 schreef Tamaartje het volgende:
Zal philip vandaag het geheim van Sharon raden??
[ afbeelding ]
Sharon heeft ontkend in 2004 in die regio te zijn geweest. Flipje en de anderen nemen dat voor waar aan en geloven wat Sharon zei, dat ze wel wat in Amerika heeft meegemaakt.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef MargrietV het volgende:
Katrina was in 2005. Flipje zit dus verkeerd, tsunami was in 2004
Ze zitten allemaal verkeerd met de geheimen, Laura en Karim bijv, na het zien van de clousquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er waren er gister 3 die bij wijze van spreken de eerste wilden zijn om voor een geheim te drukken vandaag.
in de kvdw mogen ze losquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
Zullen Flip en Sharon aan elkaar vast zitten zodat ze elkaar gaan overhoren en dus elkaars geheim kunnen/gaan raden?
Dat zit er dik in jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
Zullen Flip en Sharon aan elkaar vast zitten zodat ze elkaar gaan overhoren en dus elkaars geheim kunnen/gaan raden?
Het is dubbel dom denken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef MargrietV het volgende:
Katrina was in 2005. Flipje zit dus verkeerd, tsunami was in 2004
ik denk dat ze liegt dat ze er niet wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon zei van de week steeds dat ze niet in Thailand geweest was.
Net zei Laura dat ze er wel geweest was. Weet iemand hoe dat zit?
Sharon heeft in de liveshow toegegeven dat ze er wel is geweest...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef Tamaartje het volgende:
Kijk alleen de uitzending van vanavond nog en dan is het afgelopen. Streams vandaag niet aangehad kijk hier nog een beetje rond om af te kicken maar dat gaat wel lukken. Ga weer over tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef itsme het volgende:
Hai. sorry beetje late reactie. Heb net de live gezien en dat Guido er uit is. Ongelooflijk. Dan moeten er echt heel weinig mensen gestemd hebben. Hij was juist de enige die ik wel oke vond om er in te blijven. Ik wilde Philip er uit. Marky zal wel gestopt zijn met kijken nu?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik denk dat ze liegt dat ze er niet was
Ja dat snap ik...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sharon heeft in de liveshow toegegeven dat ze er wel is geweest...
Volgens mij had Sharon in het begin van deze show vertelt dat ze oa in Thailand is geweest, laatste dagen ontkent ze dat gezegd te hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef marky het volgende:
[..]
Kijk alleen de uitzending van vanavond nog en dan is het afgelopen. Streams vandaag niet aangehad kijk hier nog een beetje rond om af te kicken maar dat gaat wel lukken. Ga weer over tot de orde van de dag.
Men moet mij niet belazeren daar hou ik niet van.
Zowel Sharon als haar moeder hebben er in de uitzending over gesproken. Ze was dus in Thailand, maar tegen de bewoners beweert ze dat ze er niet is geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij had Sharon in het begin van deze show vertelt dat ze oa in Thailand is geweest, laatste dagen ontkent ze dat gezegd te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |