Nee hoorquote:
Zeker nog een paar uurtjesquote:
quote:
speciaal voor jou DWquote:
quote:
*knuffel voor DW*quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kut ik zit vandaag alleen en ik ben brak.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*knuffel voor DW*over half uurtje broodje kebab eten
Nee hoor, lekkerquote:
Vind ik niet.quote:
Jammer hoor...quote:
Hoezoquote:
Dan kan ik je er niet op trakteren op een volgende meetquote:
Dan trakteer je me maar op iets andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan ik je er niet op trakteren op een volgende meet
Is goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan trakteer je me maar op iets anders
En we gaan toch picknicken?
Gewoon een nieuw topic ervoor openen, dan kan je er meer mensen heentrekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is goed
Ja, das waar, zal eens kijken of ik een paar data's kan voorstellen. Alleen gezien de drukte hier, verwacht ik eigenlijk niet zo'n grote opkomst...
Als ik nog een keer een lapo hier heb, zal ik het eens in de TT verwerkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic ervoor openen, dan kan je er meer mensen heentrekken.
Gewoon nieuw topic openen. Dat t voor iedereen is enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik nog een keer een lapo hier heb, zal ik het eens in de TT verwerken
Ja... maar dat is eng... dan komen er mensen van alle hoeken van het forumquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon nieuw topic openen. Dat t voor iedereen is enzo.
Klopt, maar dat kan ook gezellig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... maar dat is eng... dan komen er mensen van alle hoeken van het forum
Das waar.. ik ga er nog eens over nadenkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan ook gezellig zijn.
Anders doe ik het!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar.. ik ga er nog eens over nadenken
Dat valt stiekem wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... maar dat is eng... dan komen er mensen van alle hoeken van het forum
ik ben heel eng;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt stiekem wel mee hoor![]()
Ervaring mee <<
Iets met BBQ bij de huppels?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt stiekem wel mee hoor![]()
Ervaring mee <<
Merelquote:
DWquote:
Hooiquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb al sinds woensdag weekend.
Ontslagen enzo
kudt, ik ben van msn gewend dat er zo'n verbaasd gezichtje komt met zn mond openquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke gek ontslaat jou? en waarom?
(wat voor werk deed je eigenlijk?)
heel rustig jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
DW![]()
Ik kwam ook weer eens gezellig langs![]()
Topic is wel erg rustig geworden he..
[..]
Hooi
Omg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:53 schreef 92Merel het volgende:
Ontslagen omdat ik minder invoer en ze zeggen dat dat door mn pols komt en dat die toch wel echt een belemmering is en dat ik eerst aan mn gezondheid moet denken
Excuusjesmakerij
Ik wil wel schoppenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil mijn vriend schoppen?
[..]
Omg.Wat een stommerds.
Ja.quote:
Omdat hij stom is. Heb m sinds maandag neit meer gesproken, en hij drukt me weg als ik hem bel of neemt gewoon niet op en hij smst ook neit terug en daar kan ik niet tegen en word ik chagrijnig van.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil wel schoppenHoezo?
Ja best wel en nu ben ik werkloos
waarom moet die geschopt worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil mijn vriend schoppen?
[..]
Omg.Wat een stommerds.
Awh da's ook niksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij stom is. Heb m sinds maandag neit meer gesproken, en hij drukt me weg als ik hem bel of neemt gewoon niet op en hij smst ook neit terug en daar kan ik niet tegen en word ik chagrijnig van.
Hij is op vakantie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh da's ook niks![]()
Misschien issie gewoon heel druk ?
Weten we nog niet.quote:
ik ben er pas een uur!quote:
Merelquote:
druk schema of weer op basis van inloop?quote:
moet ik nog even bekijken... interesse?quote:
Eventueelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet ik nog even bekijken... interesse?
Inloop hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
druk schema of weer op basis van inloop?
Ah, dus als je weer ruim een uur weg ben... dan was er iemand binnengelopenquote:
Mooi, heeft u nog criteria die aan deze meet verbonden zijn, dit om zoveel mogelijk rekening te houden met iedereen zn wensenquote:
Niet te ver wegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus als je weer ruim een uur weg ben... dan was er iemand binnengelopen
[..]
Mooi, heeft u nog criteria die aan deze meet verbonden zijn, dit om zoveel mogelijk rekening te houden met iedereen zn wensen
Weekend, check...quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus als je weer ruim een uur weg ben... dan was er iemand binnengelopen
[..]
Mooi, heeft u nog criteria die aan deze meet verbonden zijn, dit om zoveel mogelijk rekening te houden met iedereen zn wensen
Ja, daarom ook de vraag naar wat niet te ver is, zou kunnen bedenken dat dat voor NBT misschien wat ver is...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja
we zouden toch in Rotterdam gaan? Of Dordrecht? Picknicken met miniduck
bij mij ookquote:
bij mij ookquote:
quote:
Daarom vroeg ik ook hoe ver voor jou nog te doen is...quote:
met OV neem ik aan? pff, wordt lastig om dat met miniDuck te doen... na ja, we kijken welquote:
rotterdam dann.quote:
naar rotterdam moeten we toch samen reizen. alsjeblieft?quote:
Gouda zou ook nog wel een optie zijn denk ik, dat is voor mij een half uurtje rijdenquote:
Als samen, dan ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
naar rotterdam moeten we toch samen reizen. alsjeblieft?
OKEquote:
ik kan alleen 15 april ofzo niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
Als het op een zaterdag is, dan zou voor mij op het eerste gezicht 7 mei goed uitkomen.
ik ook niet... dat weekend met FeMaleDuck saampjes in een hotelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kan alleen 15 april ofzo niet?
ik feestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet... dat weekend met FeMaleDuck saampjes in een hotel
tuurlijk, jou vergeten doen we zeker nietquote:
meet toegankelijk voor heel fok?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk, jou vergeten doen we zeker niet
dat was het idee van DW, maar ik weet het nog niet... maar een meet voor heel GRTD zal ook niet echt veel mensen opleveren gok ik...quote:
Als dat is zoals vorige niet nee...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat was het idee van DW, maar ik weet het nog niet... maar een meet voor heel GRTD zal ook niet echt veel mensen opleveren gok ik...
Zoveel anderen komen dan ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat was het idee van DW, maar ik weet het nog niet... maar een meet voor heel GRTD zal ook niet echt veel mensen opleveren gok ik...
Precies.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoveel anderen komen dan ook niet hoorMaar alle beetjes helpen
Niet dat heel ONZ komt.quote:
Is dat erg? Ken weinig mensen uit ONZ...quote:
Dan ahd je een vak moeten leren!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef pl4kkie het volgende:
Boehoeeee![]()
maandag heb ik vreselijk kut werk
dubbele bodem van nog geen meter hoog
ik iets teveel naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is dat erg? Ken weinig mensen uit ONZ...
??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef pl4kkie het volgende:
Boehoeeee![]()
maandag heb ik vreselijk kut werk
dubbele bodem van nog geen meter hoog
scheepsbouw sectiesquote:
Leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
Zo even een typisch herkenbare Fok! foto geplaatst in mn fobo
zeg dat wel. Gelukkig nog een klein half uurtje en dan boodschappen doen in de stad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:04 schreef gianni61 het volgende:
wat gaat vrijdagmiddag maar tergend langzaam om
Nu heb ik weer iets om op te masturberen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb ook net een foto er in gezetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
Dankquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu heb ik weer iets om op te masturberen.
mooie mok!quote:
Je ging pas om half 8 slapenquote:
jij komt nu pas uit bed rollen?quote:
Dan heeft ie netjes 8 uurtjes geslapenquote:
Jep.quote:
En ik ging er in toen de meesten richting hun werk reden.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heeft ie netjes 8 uurtjes geslapen![]()
![]()
![]()
Ja dank je. Leuk cadeautje van een collegaquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank
[..]
Heb ik mn goede daad voor vandaag weer gehad
Kom je ook op de picknickmeet?quote:
Maar dat heb je ook rap voor elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Kom je ook op de picknickmeet?
Wie wat waar wanneer?quote:
heb nog niks gedaan joh, ben op mn werk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook rap voor elkaar![]()
Dat is wel handig om te weten voor ik toezeggingen ga doenquote:
In Rotterdam (ik weet het antwoord nu alquote:
Ah, zou best kunnen toch,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heb nog niks gedaan joh, ben op mn werk.
quote:
ja maar nee.quote:
Idd.quote:
Of Gouda...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar nee.
[..]
Idd.Dordt dan?
Dan komt epic babyface straks ook nogquote:
Naatje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan komt epic babyface straks ook nog
Wie anders.quote:
Hetzelfdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga weekend vieren
Fijn weekend allemaal!
Joe!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga weekend vieren
Fijn weekend allemaal!
Geen idee, ken niet elke fokker hier op het forum.quote:
Jawel manquote:
Ohw oke.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee, ken niet elke fokker hier op het forum.
[..]
Jawel man
Jawelquote:
Ja maar iets met epic b's.. Epic boobs, epic booty, epic Bart, epic babyface, epic belhamel..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee, ken niet elke fokker hier op het forum.
[..]
Jawel man
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c0ab669d-fa83-3a48-a75a-8983abb7dbc2/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Kudt waarom staat het 2e deel van oh oh tirol niet op rtlgemist
de aflevering van gisterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c0ab669d-fa83-3a48-a75a-8983abb7dbc2/
Da's deel 3quote:
Aflevering 3, deel 2.quote:
Zelfde.quote:
Hoe was st paddy's day ?quote:
Hell yeahquote:
Gezellig, bezopen..quote:
Fuck jou man, ik meot nog tot 9quote:
En vandaag gewoon weer werkequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezellig, bezopen..
[..]
Fuck jou man, ik meot nog tot 9
ja, en het is echt tyfusrustig. er is nog maar 1 binnen geweestquote:
Met dit weer wil ook niemand een sm massagequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, en het is echt tyfusrustig. er is nog maar 1 binnen geweest
een gewone wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Met dit weer wil ook niemand een sm massage
Moet je heir komen.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
http://cappuccinoschrijft.wordpress.com/2011/03/16/hoer-o-foon/
Bakkesquote:
Is het ookquote:
Dank jequote:
Sterktequote:
ik blijf heel de nacht online en dag omdat ik mezelf nooit uitlog maar uitslapen is heerlijk vooral tot 2 uur middadgquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alle mensen die hier vaak posten slapen nog
Neuh.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alle mensen die hier vaak posten slapen nog
Geeft niks, misschien ben ik wel de enige van die groep, die al op isquote:
Maleduck was hier net ook aanwezig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geeft niks, misschien ben ik wel de enige van die groep, die al op is
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef pl4kkie het volgende:
Verkapt omhoog schopje![]()
Vanaaf knallen met HHZ in Time Out![]()
![]()
![]()
Hee cool, ik ga ook soms naar time outquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef pl4kkie het volgende:
![]()
![]()
Ja boobs ik kan kokenquote:
Time Out in Gemert, of ergens anders?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef pl4kkie het volgende:
![]()
![]()
Jij ook? Gisteren fokmeet gehad, lekker bier drinken met remlof, dan met de auto naar Friesland.quote:
Ja in Gemert.quote:
Jij ook dan ?:( Het was zow gezellig datk toch een beetje tediep in het glaasje heb gekekenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij ook? Gisteren fokmeet gehad, lekker bier drinken met remlof, dan met de auto naar Friesland.
Ik begin nu op te leven.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:17 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja in Gemert.![]()
[..]
Jij ook dan ?:( Het was zow gezellig datk toch een beetje tediep in het glaasje heb gekeken
Nou ik begin weer een beetje weg tezinkenquote:
Hardstyle liefhebber?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:17 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja in Gemert.![]()
[..]
Jij ook dan ?:( Het was zow gezellig datk toch een beetje tediep in het glaasje heb gekeken
Nou liefhebber is een groot woord voor mij. Maar je vindt mij wel regelmatig op zulke feestjesquote:
Haha oke leuk. Ik mag ook graag een hardstyle/hardcore feestje bezoekenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou liefhebber is een groot woord voor mij. Maar je vindt mij wel regelmatig op zulke feestjes
Het blijft meestal bij hardstylequote:Op zondag 20 maart 2011 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha oke leuk. Ik mag ook graag een hardstyle/hardcore feestje bezoeken
Gewoon gaanquote:Op zondag 20 maart 2011 13:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het blijft meestal bij hardstylewant de rest van me vrienden houdt niet zo heel erg van hardcore en ik heb nooit zin om alleen naar zo iets tegaan
Yeah i know. Kzit er over tedenken om een naar nightmare tegaan. Indoor of outdoorquote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon gaanJe vermaakt je daar echt wel.
Nee hoor, iedereen heeft gewoon zijn eigen smaak en keuzer. Daar is nix kuts aanquote:
Jawel want mijn vrienden houden niet van mijn muziek. Op 1 na, maar die woont bij LIWWADDEN WEEST WEL. En dat is nog niet eens alles.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen heeft gewoon zijn eigen smaak en keuzer. Daar is nix kuts aan
Ik vind buiten feestjes meestal vetterquote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Yeah i know. Kzit er over tedenken om een naar nightmare tegaan. Indoor of outdoor
Tsja das pech hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel want mijn vrienden houden niet van mijn muziek. Op 1 na, maar die woont bij LIWWADDEN WEEST WEL. En dat is nog niet eens alles.
Jaah me 2. Dan ben je ook niet zo verrot zondag's en overdagts vink vaak gezelliger.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind buiten feestjes meestal vetter
Is het gezellig ?quote:
Ik zit te fokken wat denk je zelf?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zit te fokken wat denk je zelf?
mn vader slaapt al hahaquote:
Vind ik niet zo gek ook als die naar al dat slap gelul van jou moet luisterenquote:
ik zeg niet zoveelquote:Op zondag 20 maart 2011 17:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek ook als die naar al dat slap gelul van jou moet luisteren
Lekker gezellig ben je danquote:
Nu wel iets meerquote:
Hay bosquote:
Hahahaquote:
Veel plezier daarmeequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 07:43 schreef Ezechielk het volgende:
Na een nacht hard werken is het nu tijd voor bier.
Die heb ik vannacht gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij liever dan ik... ik doe eerst maar een bakkie
Verschil moet er zijn heaquote:
Ik ga zo maar eens slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:06 schreef NBT het volgende:
Tijd voor Red Bull maar toch stiekem liever slaap....
Bij gebrek aan die rooie stier, hier maar even een bakkie halenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:06 schreef NBT het volgende:
Tijd voor Red Bull maar toch stiekem liever slaap....
Lange dagen, korte nachten...quote:Op maandag 21 maart 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij gebrek aan die rooie stier, hier maar even een bakkie halen
zo'n zwaar weekend gehad wederhelft?
16 april?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef Ezechielk het volgende:
NBT, wanneer gaan zij een lange nacht met weinig slaap hebben?
Wie bedoel je met zij?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef Ezechielk het volgende:
NBT, wanneer gaan zij een lange nacht met weinig slaap hebben?
Dan pas?quote:
Ik vind hem ook vaag.quote:
Blijf van mijn typo af muts.quote:
Jong ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:
Ja had verwacht dat hij wel mee wilde doen met je maar blijkbaar nietquote:
Ik ook van jou hoor schatquote:
Ja godver laat maar weer zitten hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Jong ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Jong ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef NBT het volgende:
Het is maandag ochtend, denk je nu echt dat ik ga nadenken? je moet gewoon duidelijk zijn!
Neuken?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef NBT het volgende:
Het is maandag ochtend, denk je nu echt dat ik ga nadenken? je moet gewoon duidelijk zijn!
Oke. Douw me ff wakker, wil je?quote:
Patje!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:28 schreef tripack het volgende:
morguuhdankzij het weer ben ik wakkerder dan toen ik wakker werd
maar 6 uur slapen
lentee
Met alle liefdequote:
Bedankt. Je bent een fijne knul om mee samen te werken.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Bedankt. Je bent een fijne knul om mee samen te werken.
De 16e hè. Jij loopt de volgende dag toch een partij moeilijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Bedankt. Je bent een fijne knul om mee samen te werken.
morguuh deesieejquote:
Ah, klinkt bekend! Had ik ook, maar het was een geslaagd weekend. Zaterdag lekker rustig aan gedaan en nog een wedstrijdje gespeeld en genoten van een heerlijke zonnetjequote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Lange dagen, korte nachten...![]()
Hoe was jou weekend?
wie wel?quote:
We zullen nog wel eens zien wie er moeilijk gaat lopen!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De 16e hè. Jij loopt de volgende dag toch een partij moeilijk.
Pak em boobs!!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:39 schreef NBT het volgende:
[..]
We zullen nog wel eens zien wie er moeilijk gaat lopen!
de week mag van mij snel om zijn. komend weekend gezellig een weekendje wegquote:
Het zonnetje is inderdaad heerlijk, en ik hoop dat er nog meer zon komt!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, klinkt bekend! Had ik ook, maar het was een geslaagd weekend. Zaterdag lekker rustig aan gedaan en nog een wedstrijdje gespeeld en genoten van een heerlijke zonnetje![]()
Gister had ik die meeting bij mij thuis, het was druk met 21 man, maar het paste precies. Erg vermoeiend om het te regelen, maar het was erg leuk!
Slaaplekker Mops!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pak em boobs!!
Ik ga nog ff slapen
Ziet er nu mooi uit, ja, vanmiddag maar op tijd weg, zodat ik nog even lekker in de tuin kan zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Het zonnetje is inderdaad heerlijk, en ik hoop dat er nog meer zon komt!![]()
Heb je je wedstrijd gewonnen?![]()
Meet geslaagd? Was het gezellig?
Ohhww lekker hoor, ik zou ook wel ff lekker in de zon willen zitten..quote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er nu mooi uit, ja, vanmiddag maar op tijd weg, zodat ik nog even lekker in de tuin kan zitten
Was een oefenwedstrijdje met een hoger team, net niet gewonnen, maar wel lekker gespeeld
Ja, was super, het paste precies in mn huis en had het qua kosten en eten/drinken goed ingeschat![]()
ik had ook wel in de zon willen zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhww lekker hoor, ik zou ook wel ff lekker in de zon willen zitten..
Maar goed bezig, was dus een geslaagd weekend?
Ik ga zo maar even een peukje roken.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ook wel in de zon willen zitten.
maar heb nu in de zon staan werken. stuk vermoeiender, maar wel leuk en levert geld op
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhww lekker hoor, ik zou ook wel ff lekker in de zon willen zitten..
Maar goed bezig, was dus een geslaagd weekend?
rokersquote:
Johhh, niks te klagen oke!quote:
maak ik zelf wel uitquote:
* gaat naar een klaagmuur en begint met klagen *quote:
Gaat het goed?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
* gaat naar een klaagmuur en begint met klagen *
ze willen niet luisterenquote:
Dan moet je naar Jeruzalem gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 09:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
* gaat naar een klaagmuur en begint met klagen *
als jij mn reis betaaldquote:
Wat heb je het toch zwaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:04 schreef pl4kkie het volgende:
Egt hè hoe kunnen ze het toe staan om in zulke kleine ruimtes te werken. Of iig die kut tekenaars die totaal geen productie of werkvloer ervaring hebben en de onmogelijkste dingen verzinnen![]()
ruilen?quote:
quote:
Echt he! Ik stond net heerlijk in de zon en wilde eigenlijk niet meer naar binnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef tripack het volgende:
het is toch eigenlijk te lekker buiten om echt te gaan werken
ik ga dan zo maar eens buiten kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Echt he! Ik stond net heerlijk in de zon en wilde eigenlijk niet meer naar binnen.
Ik denk het, geef ze ook groot gelijk!quote:
Schoolse enzo!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:48 schreef 92Merel het volgende:
Arme poekies![]()
Ik kan nu ook niet echt helpen, douchen en naar school toe..
Succes
quote:
Beetje is een understatementquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |