Nee hoorquote:
Zeker nog een paar uurtjesquote:
quote:
speciaal voor jou DWquote:
quote:
*knuffel voor DW*quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kut ik zit vandaag alleen en ik ben brak.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*knuffel voor DW*over half uurtje broodje kebab eten
Nee hoor, lekkerquote:
Vind ik niet.quote:
Jammer hoor...quote:
Hoezoquote:
Dan kan ik je er niet op trakteren op een volgende meetquote:
Dan trakteer je me maar op iets andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan ik je er niet op trakteren op een volgende meet
Is goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan trakteer je me maar op iets anders
En we gaan toch picknicken?
Gewoon een nieuw topic ervoor openen, dan kan je er meer mensen heentrekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is goed
Ja, das waar, zal eens kijken of ik een paar data's kan voorstellen. Alleen gezien de drukte hier, verwacht ik eigenlijk niet zo'n grote opkomst...
Als ik nog een keer een lapo hier heb, zal ik het eens in de TT verwerkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic ervoor openen, dan kan je er meer mensen heentrekken.
Gewoon nieuw topic openen. Dat t voor iedereen is enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik nog een keer een lapo hier heb, zal ik het eens in de TT verwerken
Ja... maar dat is eng... dan komen er mensen van alle hoeken van het forumquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon nieuw topic openen. Dat t voor iedereen is enzo.
Klopt, maar dat kan ook gezellig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... maar dat is eng... dan komen er mensen van alle hoeken van het forum
Das waar.. ik ga er nog eens over nadenkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan ook gezellig zijn.
Anders doe ik het!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar.. ik ga er nog eens over nadenken
Dat valt stiekem wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... maar dat is eng... dan komen er mensen van alle hoeken van het forum
ik ben heel eng;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt stiekem wel mee hoor![]()
Ervaring mee <<
Iets met BBQ bij de huppels?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt stiekem wel mee hoor![]()
Ervaring mee <<
Merelquote:
DWquote:
Hooiquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb al sinds woensdag weekend.
Ontslagen enzo
kudt, ik ben van msn gewend dat er zo'n verbaasd gezichtje komt met zn mond openquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke gek ontslaat jou? en waarom?
(wat voor werk deed je eigenlijk?)
heel rustig jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
DW![]()
Ik kwam ook weer eens gezellig langs![]()
Topic is wel erg rustig geworden he..
[..]
Hooi
Omg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:53 schreef 92Merel het volgende:
Ontslagen omdat ik minder invoer en ze zeggen dat dat door mn pols komt en dat die toch wel echt een belemmering is en dat ik eerst aan mn gezondheid moet denken
Excuusjesmakerij
Ik wil wel schoppenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil mijn vriend schoppen?
[..]
Omg.Wat een stommerds.
Ja.quote:
Omdat hij stom is. Heb m sinds maandag neit meer gesproken, en hij drukt me weg als ik hem bel of neemt gewoon niet op en hij smst ook neit terug en daar kan ik niet tegen en word ik chagrijnig van.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil wel schoppenHoezo?
Ja best wel en nu ben ik werkloos
waarom moet die geschopt worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil mijn vriend schoppen?
[..]
Omg.Wat een stommerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |