quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ze echt blij mag zijn dat ze van die dokus af is
Is dat een suggestie, een verzoek of een bevel?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef rubbereend het volgende:
Iemand heeft toch wel voor de zekerheid die foto van Mischa en ballenjongen opgeslagen?
De befaamde foto uit het vorige topicquote:
Rare manier van communiceren heb jij soms.quote:
Klopt, al was het meer een opmaat naar ziek zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Ze schijnt ziek te zijn geweest gisteren... al is het dan nog niet zo dat je een 6-2 voorsprong in de tiebreak mag weggeven
quote:# Just woke up and feeling much worse than yesterdaymy throat hurts like hell and my whole body feels on fire.. So rest day ahead about 2 hours ago via Mobile Web
quote:Unfortunately I had to withdraw from Monzon,Spain due to the virus I got earlier this week..
quote:Hey Guys,
im doing better day by day and my virus that i got beginning this week is going away slowly. I had some time the last two days to finalize my schedule up until Wimbledon so here it is: WTA Marbella, week off , WTA Stuttgart , WTA Barbelona or WTA Estoril , ITF 50k Prague , ITF 100k Prague , Roland Garros ,ITF 75k Nottingham , ITF 100k Nottingham or WTA Birmingham , WTA Rosmalen (if in main draw Wimbledon) and Wimbledon.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De soap nog 'ns doorgelezen, zeer vermakelijk
Deze foto gaat het om neem ik aan?
[ afbeelding ]
Nice titty grab! Gaat die coach daar nu zo van over de zeik? :pquote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De soap nog 'ns doorgelezen, zeer vermakelijk
Deze foto gaat het om neem ik aan?
[ afbeelding ]
Ik vermoed omdat het op dat moment nog de titty's waren waar hij ook mee mocht spelenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:33 schreef Telates het volgende:
[..]
Nice titty grab! Gaat die coach daar nu zo van over de zeik? :p
Tijd voor nieuwe schoenen dan, morgen op haar Twitter. Eerst nog even een titty grope foto maken met de lokale ballenjongens. Living the life, living the life.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef luckass het volgende:
Ze hebben in Marbella in ieder geval een hoop dure winkels.
Dat is wel heel snel.quote:Lost 7-6,6-3.. Wasn't exactly how I planned to start my clay court season. Anyway credit to my opponent and now focus on doubles. 19 minutes ago via Mobile Web
quote:Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die reactie eronder; Het is toch geen familie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |