ik hoef mezelf niet zo vaak te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja en dat is bij meer vrouwen, getver van die vettige spiegels. ook die spiegeltjes in die tasjes![]()
Dat maak je toch eens schoon!!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef Tamaartje het volgende:
ik wil de stream van Aafke/Maik op Gerard/Jo
Nuuuuuuuuuuu
Laura is sowieso leuk. Ook al keten je haar aan Moammar Khadafi is ze nog leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Laura en Karim écht leuk samen
Geld versus principes is voor veel mensen een makkelijke keuzequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef Flow3r het volgende:
en Mo heeft de nacht overleefd, wég principes
nog steeds ochtend Bolloquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoef mezelf niet zo vaak te zien![]()
goedenmiddag trouwens!
Laura is afhankelijk van wat iemand anders in haar naar boven kan halen, dus hoop maar dat ze Khadaffi nooit ontmoet, dat is zelfs voor jou teveel van het goedequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura is sowieso leuk. Ook al keten je haar aan Moammar Khadafi is ze nog leuk.
och van mij hoeft het eigenlijk niet. ik hoop voor laura dat ze nog ff vast zitten.... die stijgt behoorlijk in punten bsamen met karimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef MargrietV het volgende:
dat zou leuk zijn als Guido terug komt.
is van gestapioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef MargrietV het volgende:
Op stream 1 was die groene koffer duidelijk in beeld in het labyrint.
Waar zie je een hartje bi jde clous va nFlip??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke zit op de goede weg. Maarrrrrrrrrrrrr zij heeft het hartje niet gezien.
was in de liveshow, karim en maura mochten 3 clues bekijken achter een spiegelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Waar zie je een hartje bi jde clous va nFlip??
Laura en Karim hebben gisteren in de liveshow clue's gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
was gisteren bij de 3 clues die laura/karim kregenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |