Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nespresso, what else?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:45 schreef RockNijntje het volgende:
Doet me denken aan die Nespresso-reclameNouja, dat is God dan, maar voor mij is dat hetzelfde
waarom niet?quote:
gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je mag wel in zwijndrecht komen mee eten hoor
nee dit is een fake ksc met botsquote:
Ik kan het gewoon nietquote:
hoe moet jij nou ooit op jezelf gaan wonenquote:
Dat vraag ik me inderdaad ook wel eens afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe moet jij nou ooit op jezelf gaan wonen
justeat.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe moet jij nou ooit op jezelf gaan wonen
Wees welkom hoor, alle dagen of is 1 dag genoeg?quote:
Misschien ben ik dan wel blutquote:
hoeveel 16 jarige wonen al compleet zelfstandigquote:
quote:
heb het niet over vandaag of morgen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeveel 16 jarige wonen al compleet zelfstandig
wat doet je opmerking van hoeveel geld heeft een 16 jarige er dan toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb het niet over vandaag of morgen toch?
Symphonica el morgenquote:
el pedroquote:
hoeveel breezers kan een 16 jarige krijgen / kopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doet je opmerking van hoeveel geld heeft een 16 jarige er dan toe
krijgen? dat ligt aan de skillzquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoeveel breezers kan een 16 jarige krijgen / kopen.
quote:
ze moet toch een startkapitaal hebben als ze gaat verhuizen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doet je opmerking van hoeveel geld heeft een 16 jarige er dan toe
Probeert wokkin romantisch te zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mij wil er iemand een date met mij regelen
werkse danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:01 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl slurpt rustig van haar (niet zo lekkere) koffie
Het is weer druk op de helpdesk *wellicht een hint om even fok af te sluiten d'oh*
![]()
nee hoor. Hooguit psychischquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck heeft geen blijvende schade aangericht dus?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mij wil er iemand een date met mij regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
succes,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:01 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl slurpt rustig van haar (niet zo lekkere) koffie
Het is weer druk op de helpdesk *wellicht een hint om even fok af te sluiten d'oh*
![]()
Fijn altijd. User meldt dat zijn display name in outlook 2010 anders is dan 'normaal'. Zowel in AD als in exchange 2007 staat de goeie naam; I have noooo idea waar ie die andere display name vandaan haaltquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:05 schreef Barreltje het volgende:
en idd. ben een half uurtje weg topic vol!
neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Probeert wokkin romantisch te zijn?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij hebt mijn nummer ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de receptioniste van de vorige locatie, die heeft mijn naam en nummer van de parkeer lijst....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
moment eerste keer opstarten moeten ze meestal even die naam invullen. (als je office opstart) misschien daar ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fijn altijd. User meldt dat zijn display name in outlook 2010 anders is dan 'normaal'. Zowel in AD als in exchange 2007 staat de goeie naam; I have noooo idea waar ie die andere display name vandaan haalt
*gaat nog wat verder zoeken*
Nope, naam hoeft niet te worden ingevuld. Is exchange; dus hij vindt het account automatisch. Vandaar dat ik het zo vaag vind (want dan zou ik dus de verkeerde naam op exchange moeten vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moment eerste keer opstarten moeten ze meestal even die naam invullen. (als je office opstart) misschien daar ?
ik heb gebruikers die op de terminal servers niet altijd hun profiel krijgen.
op de 1 wel, op de ander niet
jij bent een man en snapt net als ik vrouwen soms niet.quote:
hij heeft het verkeerd gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope, naam hoeft niet te worden ingevuld. Is exchange; dus hij vindt het account automatisch. Vandaar dat ik het zo vaag vind (want dan zou ik dus de verkeerde naam op exchange moeten vinden).
Oehhhhh zwervende profieltje?? Pehehe.. joy..Maar hij vindt het profiel ene keer wel en andere keer niet? Of van ene gebruiker wel en ander gebruiker niet?
*kuch vlg mij maak ik er nu een it chat van sowwy*
staat hij in de adres lijst ook verkeerd? want dan zit het in AD, anders in zijn profiel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope, naam hoeft niet te worden ingevuld. Is exchange; dus hij vindt het account automatisch. Vandaar dat ik het zo vaag vind (want dan zou ik dus de verkeerde naam op exchange moeten vinden).
Oehhhhh zwervende profieltje?? Pehehe.. joy..Maar hij vindt het profiel ene keer wel en andere keer niet? Of van ene gebruiker wel en ander gebruiker niet?
Solique aangenaamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:15 schreef Toekito het volgende:
Maar kan even iedereen die zich sinds maandag hier ophoudt zichzelf eens aan Toek voorstellen?
Laat hem anders gewoon de computer even opnieuw opstarten, dat verhelpt 95% van de Windows- en Microsoftgerelateerde computerproblemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is waar!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij bent een man en snapt net als ik vrouwen soms niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Je kan altijd proberen het lokaal outlook profiel te hernoemen zodat deze weer opnieuw wordt opgehaald uit het AD en exchange.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
ITDat zou te makkelijk wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ITkom maar langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
ITdie doet het wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen al die programma's die die gebruikers willen gebruiken
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pannekoeken!quote:
ligt eraan in welke volgordequote:
eyy...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die doet het wel hoor![]()
ja en als er een middag over f1 wordt geouwehoert hoor je niemandquote:
Wel meerquote:
F!, nog een weekjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als er een middag over f1 wordt geouwehoert hoor je niemand_!
gewoon 6.. of je linksom of rechtsom gaat het is 6!quote:
iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel meer
Maar DIG heeft teveel nerds en/of prutsers
heheh.. een hele middag??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als er een middag over f1 wordt geouwehoert hoor je niemand_!
ja man, die praten over exchange en active directory en ram en cores enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel meer
9quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon 6.. of je linksom of rechtsom gaat het is 6!
als ze dat niveau snappenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja man, die praten over exchange en active directory en ram en cores enzo
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. een hele middag??
dat heb ik gemist
IT = nerds en/of prutsersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel meer
"Help, mijn computer is heel erg traag en ik krijg rare reclamepop-ups."quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die doet het wel hoor![]()
ja veul graagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Nope staat in address lijst ook goed; maar misschien heeft het met zijn lokale caching te maken. (Misschien was zijn account ooit verkeerd en hebben ze hem toen hernoemd; echter nam zijn lokale profiel dat niet over).. Naja ik ga nog wat experimenteren
@Toek: Aangenaam. Priem is de naam![]()
Sowwyyyy ik hou op met IT-zaken.
Koffie anyone?![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, waterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Nope staat in address lijst ook goed; maar misschien heeft het met zijn lokale caching te maken. (Misschien was zijn account ooit verkeerd en hebben ze hem toen hernoemd; echter nam zijn lokale profiel dat niet over).. Naja ik ga nog wat experimenteren
Koffie anyone?![]()
Koffie altijd goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Koffie anyone?![]()
quote:
ja met pezuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Help, mijn computer is heel erg traag en ik krijg rare reclamepop-ups."
Blijkt collega een of andere smileyset voor Outlook te hebben geïnstalleerd. Twee uur bezig geweest om alle spyware van die computer te krijgen... week later weer...
"Ja, ik was nu mijn smileys kwijt, dus die heb ik teruggezet, want ook die had je weggehaald!"
Ja, duh!.
Toen maar de netwerkkabel van die computer weggehaald, had zij smileys en liep de rest van het netwerk geen gevaar meer voor verspreiding van die troep!
1 koppie dubbele espresso voor PeZu on the go!quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja met pezu
- hoi met ans, mijn pc doet het niet meer
ok, staat er iets op het scherm?
- ja eeen bloem
een bloem?
- ja
meer niet?
- ok ik kom er aan
kom je er aan staat er een echte bloem bovenop het scherm_!
mja maar de pc was wel echt stukquote:
quote:
thank you, nu maar ff een beetje werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
1 koppie dubbele espresso voor PeZu on the go!
De koffiemachine is geprogrammeerd door een IT'er die geen koffie drinkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef PriemGirl het volgende:
Een vrouw hoort inderdaad digi-beet te zijn.. Ofzo
En waarom is de koffie hier op het werk zo slechtIk weet niet wat voor zooi ze hier in die nescafé gooien; maar it is not good
Lies ! I did not receive a PM or any of that kindquote:
LL Goedemorgen mevrouwtjequote:
Niets mis met een vrouw met digi kennisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef PriemGirl het volgende:
Een vrouw hoort inderdaad digi-beet te zijn.. Ofzo
LLquote:
Toch echt verstuurdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lies ! I did not receive a PM or any of that kind
ja de naam zag ik al maar verder? en ja lekker koffiequote:
Mijn collega moet ook met zijn handen van het apparaat blijven ja ! Met zijn red bull-geslurpquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De koffiemachine is geprogrammeerd door een IT'er die geen koffie drinkt.
Wie wat, waar?quote:
ik ga geloof ik iets met mounten doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen was ik er niet dus hup namen/maten/rugnummers enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
@Toek: Girl staat uiteraard voor vieze ouwe vent![]()
Ik heb mijn toelatingsexamen gisteren al gehad...Toch?
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga leoof ik iets met mounten doen
crazy-m ken ik wel, dat is geen kloonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
PriemGirl en crazy-m waren er gister ook al
Met je USB-stick?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga leoof ik iets met mounten doen
jawel jij bent een kloon van JJDJ1984quote:
en de dag ervoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
PriemGirl en crazy-m waren er gister ook al
Iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
crazy-m ken ik wel, dat is geen kloon
Ok, door wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat wel![]()
mijn ego is zojuist gestreeld
Vorige locatie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de receptioniste van de vorige locatie
nee, jij bent die losgeslagen 40er die verliefd is op barretjequote:
Lieflijke damequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Trev
[..]
Koen
En de rest die ik nog geen gedag terug heb gezegd...
even een warhoofdje
Whisk heeft wat teweeggebracht met d'r opmerkingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, jij bent die losgeslagen 40er die verliefd is op barretje
Wattan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whisk heeft wat teweeggebracht met d'r opmerkingen
Hey LLquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Trev
[..]
Koen
En de rest die ik nog geen gedag terug heb gezegd...
even een warhoofdje
Brabantsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
Voel me echt gewenst hier
Maar: 25j; woon in de buurt van Eindhoven. Joysa had gisteren link gespamd in een 'ander topic' naar hier. Toen las ik koffie en bleef ik hangen
Brabanderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
Maar: 25j; woon in de buurt van Eindhoven. Joysa had gisteren link gespamd in een 'ander topic' naar hier. Toen las ik koffie en bleef ik hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
Gelukkig, Bertje ewas leuk zag ik!quote:
Joysa lokt mensen hierheenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whisk heeft wat teweeggebracht met d'r opmerkingen
is niet ergquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch.. Ik ben import (kom oorspronkelijk van België - bij brugge)
drinken ze in België koffie danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
ze stuurt opeens een smsje. en ik heb mijn nummer niet gegeven, die heeft ze van de parkeer lijstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vorige locatie?
En waardoor streelde ze je ego?![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
gezellighoe meer vrouwen hoe beter!
[..]
Gelukkig, Bertje ewas leuk zag ik!
Hey PGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
Bruggequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze stuurt opeens een smsje. en ik heb mijn nummer niet gegeven, die heeft ze van de parkeer lijst
Nope vandaar dat ik nu bij Eindhoven woonquote:
quote:
Barretje is een leuke meidquote:
Welkomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
gewoon zegge dat je een ander hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
maar hoe kom je dar nou op een aardige manier vanaf
Zeggen dat je al wat met ST hebt.. zal vast werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Barretje is een leuke meid![]()
maar dat zijn er meer hier
Ben ik dan verliefd op iedereen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verstandigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope vandaar dat ik nu bij Eindhoven woon![]()
Vraag het aan de dames hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
als je maar van Muck afblijft!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey koen, kom is niet zo stil binnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Crazy-M tikt muck aanquote:
Geef maar een ander nummer doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal maar terug smsen dat ik getrouwd ben
Niks terug smsen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen sjans hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeggen dat je al wat met ST hebt.. zal vast werken
Ze weet toch niet wie dat is
En iedereen heeft sjans behalve ik... dat dit kan![]()
![]()
Ja had zowat geen tijd om te lachenquote:
Uhuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zo snel joh.. nog een beetje je ego strelen ;0quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die verscheurt haarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeggen dat je al wat met ST hebt.. zal vast werken
Ze weet toch niet wie dat is
En iedereen heeft sjans behalve ik... dat dit kan![]()
![]()
hoiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
ohh en hoi aan degenen die ondertussen weer naar binnen geglipt zijn !
nee jij eist het wel opquote:
je bent de eerste waarvan er hier geroepen wordt dat ik er verliefd op zou zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet zo snel joh.. nog een beetje je ego strelen ;0
als ze je daadwerkelijk voor een date vraagt zeggen dat je dat even aan je vrouw moet vragen
verstandig wokquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en enige graag!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent de eerste waarvan er hier geroepen wordt dat ik er verliefd op zou zijn
jij bent ergquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet zo snel joh.. nog een beetje je ego strelen ;0
als ze je daadwerkelijk voor een date vraagt zeggen dat je dat even aan je vrouw moet vragen
Vinnik niet gek, ze is gwn een lekker dingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent de eerste waarvan er hier geroepen wordt dat ik er verliefd op zou zijn
* Toekito belt met zijn broer en vraagt of die een "yvonnetje" kan doen bij CMquote:
niks ergs aan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent erg![]()
beetje hoop geven en dan afkappen
koen, heb je dit gelezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent erg![]()
beetje hoop geven en dan afkappen
quote:
Kan best, maar het is wel gemeen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks ergs aan!
kan toch gezellig zijn??
Lukte dat maar eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi
[..]
nee jij eist het wel op
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks ergs aan!
kan toch gezellig zijn??
goed voor je ego is het altijd!quote:
Dat is zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vinnik niet gek, ze is gwn een lekker ding
ja, ik denk ik waarschuw m maar... maar het scheelt jij bent nog maar in ondertrouwquote:
Priemieeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
1 telefoontje en 2 pagina's verder
Joysa !Meurning!
heb ik alquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb ik al
160 breed 3 meter lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
3 dagen toch ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Moet me tas zo inpakken, maar geen idee wat ik mee moet nemen
Ze isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vinnik niet gek, ze is gwn een lekker ding
c_a'tjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
[..]
heb ik al
160 breed 3 meter lang!
is dit een uitnodiging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Doe gewoon niks, is ook leuk voor de restquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
nog steedsquote:
Heb je het weer gezien ? Raarrr weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
3 dagen toch ?
kleding 2 stuks, 3 ondergoed, toilettas.
Oh maar dat is ook wel okquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds
zit nu alleen in gelderland![]()
![]()
het wordt fucking mooi weer... wat is daar raar aan? Lentequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je het weer gezien ? Raarrr weer
" je bent m'n type niet"quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe gewoon niks, is ook leuk voor de rest
mja, en ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je het weer gezien ? Raarrr weer
nee, brabant is beterquote:
absoluutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, en ?
als je een koffer meeneemt, dan neem je teveel mee
Good luckquote:
Is het in echten mooi weer????quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het wordt fucking mooi weer... wat is daar raar aan? Lente
Dan hou ik nog wel even in spanningquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens op een filmpje gezien maar nog niet in het echt
Zelfs als ik met scouting wegging had ik aan 1 hike rugzak genoeg (60 liter)quote:
Ik heb geen idee joh Ik woon niet in echtenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het in echten mooi weer????
Hier in Spijkenisse ziet het er bah uit
dan doe je die internet helden ook een plezier..quote:
dat is het nu alquote:
ja maar jij bent een manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zelfs als ik met scouting wegging had ik aan 1 hike rugzak genoeg (60 liter)
[..]
heb ik al
160 breed 3 meter lang!
Ik kom eraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En voorlezen loopt nooit uit de handquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is het nu al![]()
maar zorgen dat het niet uit de hand
ik dacht al een scout te herkennen aan je Sigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zelfs als ik met scouting wegging had ik aan 1 hike rugzak genoeg (60 liter)
weekendje weg = 2 koffersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar jij bent een man
Wij vrouwen zijn daar anders in
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weekendje weg = 2 koffers
weekje weg = Vrachtwagen ?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan doe je die internet helden ook een plezier..
zien ze ook eens een naakte vrouw van dichtbijik ging hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de 100% regel ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik dacht al een scout te herkennen aan je Sig
Road trainquote:
nou nee dat is ietwat overtrevenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weekendje weg = 2 koffers
weekje weg = Vrachtwagen ?
overtreven ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou nee dat is ietwat overtreven
Picsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik zit even eerste rang naar 4 brandweer auto's te kijken![]()
compleet met lichtshow en geluidseffecten
ik mis alleen de rook nog uit het pand waar ze naar binnen rennen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik zit even eerste rang naar 4 brandweer auto's te kijken![]()
compleet met lichtshow en geluidseffecten
ik mis alleen de rook nog uit het pand waar ze naar binnen rennen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de 100% regel ?
ben alleen 3 jaar geleden gestopt ... damn al weer zo lang
maar vond die regel nog steeds toepasselijk, dus woord scout vervangen door ik
ehm jah..quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:01 schreef MPG het volgende:
Vraag. Wat wil ik vanavond eten?
Voorwaarde: het moet iets makkelijke zijn om te maken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies
* Barreltje is van de kwaliteit niet van de kwantiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
kun je dat eten ?quote:
Een Chinese Rijsttafel!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:01 schreef MPG het volgende:
Jij weet het al welquote:
haha, okquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies
tot vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Thais etenquote:
Dat kan sym heel goed kokenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is van de kwaliteit niet van de kwantiteit
Hoiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehm jah..
een brede borst om tegen aan te knuffelen gaat em niet worden gok ik
brede borst meldtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehm jah..
een brede borst om tegen aan te knuffelen gaat em niet worden gok ik
duidelijk... patatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:01 schreef MPG het volgende:
quote:
Frietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duidelijk... patat![]()
[..]
als muck van huis is danst toek op tafel?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heldinquote:
Patat-fritesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus,weer de patat/friet discussieGa naar ONZ of KLB
We noemen het voortaan gewoon derpquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
kleintjequote:
maar anders gaan ze het weer over IT dingen hebben!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
wie heeft het over dansen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, het is Grup!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We noemen het voortaan gewoon derp
als je mij zoekt zit ik in KLB voor de discussie Patat/Frietquote:
Nee.quote:
of over jou mooie verschijning!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar anders gaan ze het weer over IT dingen hebben!
moet dat niet in Cul dan??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je mij zoekt zit ik in KLB voor de discussie Patat/Friet
of sexquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja. Mountenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |