niet zo snel joh.. nog een beetje je ego strelen ;0quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal maar terug smsen dat ik getrouwd ben
die verscheurt haarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeggen dat je al wat met ST hebt.. zal vast werken
Ze weet toch niet wie dat is
En iedereen heeft sjans behalve ik... dat dit kan![]()
![]()
hoiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
ohh en hoi aan degenen die ondertussen weer naar binnen geglipt zijn !
nee jij eist het wel opquote:
je bent de eerste waarvan er hier geroepen wordt dat ik er verliefd op zou zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet zo snel joh.. nog een beetje je ego strelen ;0
als ze je daadwerkelijk voor een date vraagt zeggen dat je dat even aan je vrouw moet vragen
verstandig wokquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal maar terug smsen dat ik getrouwd ben
en enige graag!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent de eerste waarvan er hier geroepen wordt dat ik er verliefd op zou zijn
jij bent ergquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet zo snel joh.. nog een beetje je ego strelen ;0
als ze je daadwerkelijk voor een date vraagt zeggen dat je dat even aan je vrouw moet vragen
Vinnik niet gek, ze is gwn een lekker dingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent de eerste waarvan er hier geroepen wordt dat ik er verliefd op zou zijn
* Toekito belt met zijn broer en vraagt of die een "yvonnetje" kan doen bij CMquote:
niks ergs aan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent erg![]()
beetje hoop geven en dan afkappen
koen, heb je dit gelezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent erg![]()
beetje hoop geven en dan afkappen
quote:
Kan best, maar het is wel gemeen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks ergs aan!
kan toch gezellig zijn??
Lukte dat maar eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi
[..]
nee jij eist het wel op
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks ergs aan!
kan toch gezellig zijn??
goed voor je ego is het altijd!quote:
Dat is zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vinnik niet gek, ze is gwn een lekker ding
ja, ik denk ik waarschuw m maar... maar het scheelt jij bent nog maar in ondertrouwquote:
Priemieeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
1 telefoontje en 2 pagina's verder
Joysa !Meurning!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |