moment eerste keer opstarten moeten ze meestal even die naam invullen. (als je office opstart) misschien daar ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fijn altijd. User meldt dat zijn display name in outlook 2010 anders is dan 'normaal'. Zowel in AD als in exchange 2007 staat de goeie naam; I have noooo idea waar ie die andere display name vandaan haalt
*gaat nog wat verder zoeken*
Nope, naam hoeft niet te worden ingevuld. Is exchange; dus hij vindt het account automatisch. Vandaar dat ik het zo vaag vind (want dan zou ik dus de verkeerde naam op exchange moeten vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moment eerste keer opstarten moeten ze meestal even die naam invullen. (als je office opstart) misschien daar ?
ik heb gebruikers die op de terminal servers niet altijd hun profiel krijgen.
op de 1 wel, op de ander niet
jij bent een man en snapt net als ik vrouwen soms niet.quote:
hij heeft het verkeerd gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope, naam hoeft niet te worden ingevuld. Is exchange; dus hij vindt het account automatisch. Vandaar dat ik het zo vaag vind (want dan zou ik dus de verkeerde naam op exchange moeten vinden).
Oehhhhh zwervende profieltje?? Pehehe.. joy..Maar hij vindt het profiel ene keer wel en andere keer niet? Of van ene gebruiker wel en ander gebruiker niet?
*kuch vlg mij maak ik er nu een it chat van sowwy*
staat hij in de adres lijst ook verkeerd? want dan zit het in AD, anders in zijn profiel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope, naam hoeft niet te worden ingevuld. Is exchange; dus hij vindt het account automatisch. Vandaar dat ik het zo vaag vind (want dan zou ik dus de verkeerde naam op exchange moeten vinden).
Oehhhhh zwervende profieltje?? Pehehe.. joy..Maar hij vindt het profiel ene keer wel en andere keer niet? Of van ene gebruiker wel en ander gebruiker niet?
Solique aangenaamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:15 schreef Toekito het volgende:
Maar kan even iedereen die zich sinds maandag hier ophoudt zichzelf eens aan Toek voorstellen?
Laat hem anders gewoon de computer even opnieuw opstarten, dat verhelpt 95% van de Windows- en Microsoftgerelateerde computerproblemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is waar!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij bent een man en snapt net als ik vrouwen soms niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Je kan altijd proberen het lokaal outlook profiel te hernoemen zodat deze weer opnieuw wordt opgehaald uit het AD en exchange.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
ITDat zou te makkelijk wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ITkom maar langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
ITdie doet het wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen al die programma's die die gebruikers willen gebruiken
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pannekoeken!quote:
ligt eraan in welke volgordequote:
eyy...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die doet het wel hoor![]()
ja en als er een middag over f1 wordt geouwehoert hoor je niemandquote:
Wel meerquote:
F!, nog een weekjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als er een middag over f1 wordt geouwehoert hoor je niemand_!
gewoon 6.. of je linksom of rechtsom gaat het is 6!quote:
iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel meer
Maar DIG heeft teveel nerds en/of prutsers
heheh.. een hele middag??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als er een middag over f1 wordt geouwehoert hoor je niemand_!
ja man, die praten over exchange en active directory en ram en cores enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel meer
9quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon 6.. of je linksom of rechtsom gaat het is 6!
als ze dat niveau snappenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja man, die praten over exchange en active directory en ram en cores enzo
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. een hele middag??
dat heb ik gemist
IT = nerds en/of prutsersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel meer
"Help, mijn computer is heel erg traag en ik krijg rare reclamepop-ups."quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die doet het wel hoor![]()
ja veul graagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Nope staat in address lijst ook goed; maar misschien heeft het met zijn lokale caching te maken. (Misschien was zijn account ooit verkeerd en hebben ze hem toen hernoemd; echter nam zijn lokale profiel dat niet over).. Naja ik ga nog wat experimenteren
@Toek: Aangenaam. Priem is de naam![]()
Sowwyyyy ik hou op met IT-zaken.
Koffie anyone?![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja man, die praten over exchange en active directory en ram en cores enzo
nee, waterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Nope staat in address lijst ook goed; maar misschien heeft het met zijn lokale caching te maken. (Misschien was zijn account ooit verkeerd en hebben ze hem toen hernoemd; echter nam zijn lokale profiel dat niet over).. Naja ik ga nog wat experimenteren
Koffie anyone?![]()
Koffie altijd goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Koffie anyone?![]()
quote:
ja met pezuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Help, mijn computer is heel erg traag en ik krijg rare reclamepop-ups."
Blijkt collega een of andere smileyset voor Outlook te hebben geïnstalleerd. Twee uur bezig geweest om alle spyware van die computer te krijgen... week later weer...
"Ja, ik was nu mijn smileys kwijt, dus die heb ik teruggezet, want ook die had je weggehaald!"
Ja, duh!.
Toen maar de netwerkkabel van die computer weggehaald, had zij smileys en liep de rest van het netwerk geen gevaar meer voor verspreiding van die troep!
1 koppie dubbele espresso voor PeZu on the go!quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja met pezu
- hoi met ans, mijn pc doet het niet meer
ok, staat er iets op het scherm?
- ja eeen bloem
een bloem?
- ja
meer niet?
- ok ik kom er aan
kom je er aan staat er een echte bloem bovenop het scherm_!
mja maar de pc was wel echt stukquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
thank you, nu maar ff een beetje werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
1 koppie dubbele espresso voor PeZu on the go!
De koffiemachine is geprogrammeerd door een IT'er die geen koffie drinkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef PriemGirl het volgende:
Een vrouw hoort inderdaad digi-beet te zijn.. Ofzo
En waarom is de koffie hier op het werk zo slechtIk weet niet wat voor zooi ze hier in die nescafé gooien; maar it is not good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |