Klopt.. en toch lijkt het juist in deze tijd actueel.. vandaar dat ik het plaatstequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:45 schreef summer2bird het volgende:
Maar het bericht komt van 2 jaar geleden...
Ja dat klopt, je moet er toch altijd erg voorzichtig in wezen in hoeverre je het wil of kan aannemen. Hoe zuiver was het schrijven, en in hoeverre was het wishfull thinking.. dat is de vraag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef jogy het volgende:
Ik heb al tijden een haat-liefde relatie met channelings zoals deze, soms zou ik willen dat het waar is en andere keren liever niet omdat het teveel erop lijkt dat de mensheid dus wederom de controle over het eigen lot uit handen geeft aan anderen. Ik geloof ook zeker dat channelen mogelijk is, daar twijfel ik niet meer aan maar ik heb wel mijn twijfels over sommigen die beweren dat ze het kunnen. Ook de mogelijkheid dat men eventueel een entiteit aan trekt die doet alsof het positief is maar dat niet is, als degene die de communicatie voert niet scherp genoeg is om het te doorzien kan er tonnen mis-informatie de wereld in geschoten worden waar niemand vrolijk van wordt. Ah well, het is in ieder geval leuk om te lezen en soms steek ik er weleens wat van op.
Ach, ik zou zeggen gooi het erin, ik ben fan van RA en dat is meestal een paar honderd bruggen te ver voor veel mensen, maar het blijft heerlijk intrigerend leesvoer. Schriften met levenslessen vind ik veel waardevoller dan die schriften ala Mike Quinsey en consorten die maar blijven roepen dat er op een bepaald moment op een niet nader te specificeren datum onze hele wereld voor ons wordt veranderd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat klopt, je moet er toch altijd erg voorzichtig in wezen in hoeverre je het wil of kan aannemen. Hoe zuiver was het schrijven, en in hoeverre was het wishfull thinking.. dat is de vraag.
Ik heb nog wel heel veel 'lessen' staan die op schrift doorgegeven werden, ze zijn van de "opgestegen meesters" op zn minst heel mooi en vriendelijke boodschappen maar ben bang dat het voor de meeste even een brug tever zal wezen. Overigens ook niet uit mijn hand hoor.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:53 schreef Bastard het volgende:
[i]
De Opgestegen Meesters (2)
Weet dat alles is zoals het moet zijn, dat niets toeval is, dat alles een reden heeft,
-reactie op edit-quote:
Hoe ik het interpreteer:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mja maar als er geen tijd is, en we ook al in de toekomst zijn geweest, waarom zitten we nu dan nog in het heden? We hebben alles toch al gedaan en ervaren?
Dat snap ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:46 schreef 67Impala het volgende:
ook al heb je alles meegemaakt overal trek je wederom een les uit.
Wat voor voorspelling ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Manke het volgende:
Wel interessant, maar ik denk dat dit alles valt onder doctrines van demonen zoals voorspeld dat in late tijden zal gebeuren.
Wat is negatief aan deze berichten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Manke het volgende:
Wel interessant, maar ik denk dat dit alles valt onder doctrines van demonen zoals voorspeld dat in late tijden zal gebeuren.
Helemaal niks, maar het is niet de waarheid, denk ik.quote:
De vraag is dan wie dat zijn. Zijn dat de opgestegen meesters of zijn dat de wereldleiders en grootgeldbezitters die proberen ons eronder te houden met allerlei leugens?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef Manke het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar het is niet de waarheid, denk ik.
1 Timotheüs 4:1
Maar de Geest zegt nadrukkelijk dat in de eindtijd sommigen het geloof zullen verlaten, doordat ze luisteren naar dwaalgeesten en naar wat demonen hun leren.
Dat er wordt gezegd dat we nog een hele hoop kloterijen over ons heen krijgen? Ik heb daar eerlijk gezegd geen zin meer in.quote:
Mensen die zulke informatie doorgechanneld krijgen, net zoals Jane Roberts met haar Seth.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De vraag is dan wie dat zijn. Zijn dat de opgestegen meesters of zijn dat de wereldleiders en grootgeldbezitters die proberen ons eronder te houden met allerlei leugens?
Leuk dat jij dat weet. Hoe weet je dat onze wereldleiders geen demonen zijn? Kijk om je heen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef Manke het volgende:
[..]
Mensen die zulke informatie doorgechanneld krijgen, net zoals Jane Roberts met haar Seth.
Opgestegen meesters of ascended masters wo. jezus is ook gebaseerd op channelings van 'demonen' en is omarmd door de new age beweging.
En zo is het ook denk ik, het is een mooi stukje inzicht wat je mee kan nemen, het is een alternatief wellicht op je eigen wereldbeeld of gedachten.. en uiteindelijk doe je gewoon je ding en zie je wel hoe het afloopt. Zo sta ik er ook in. Maar inderdaad, als je het leest, er spreekt hoop uit, het geeft je een goed gevoel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef 67Impala het volgende:
Wattadagaat (jawel dialect) weet je niet echt wie of wat je moet geloven, ik kreeg toch een soort rust over mij heen toen ik die channelings las vanmiddag. Ik kan mij goed vinden in de manier van denken die daar wordt beschreven.. En sta al een poosje zo in het leven. Maar er worden zoveel verschillende visies kenbaar gemaakt dat ik zoiets heb van: ik ziet het allemaal wel en wat er gebeurd zou zo wel moeten zijn..
Vind het overigens wel boeiend al die verschillende visies en ben dus best wel benieuwd wat er staat te gebeuren
Tuurlijk. Hoe denk je dat Danny baas van fok is gewordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Manke het volgende:
Ik weet niet veel, maar weet wel dat demonen bestaan.![]()
De hele site draait sowieso op deamonsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tuurlijk. Hoe denk je dat Danny baas van fok is geworden
Geloof in jezelf en in je eigen kracht , zoek zelf de waarheid , neem die niet van een ander aan ,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef Manke het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar het is niet de waarheid, denk ik.
1 Timotheüs 4:1
Maar de Geest zegt nadrukkelijk dat in de eindtijd sommigen het geloof zullen verlaten, doordat ze luisteren naar dwaalgeesten en naar wat demonen hun leren.
Hij heeft waarzegsters geraadpleegdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoe denk je dat Danny baas van fok is geworden
Thanksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Geloof in jezelf en in je eigen kracht , zoek zelf de waarheid , neem die niet van een ander aan ,
overweeg alles maar blijf bij jezelf , luister naar je intuitie , alle antwoorden heb je zelf al , dat geloof moet je nooit verlaten .
niet met aardse dingen maar ook niet met spirituele dingen .
wees zelf het licht en demonen komen niet in je buurt , die gaan dan op zoek naar dwaalgeesten
die zich afhankelijk opstellen , die zijn toegankelijk
want die zeggen bij voorbaat " ik zoek de waarheid niet bij mezelf maar buiten mezelf " "geef me de waarheid " " geef me kracht " .
DAT is misleiding maar in den beginne misleid je jezelf .
Ik begin ook te denken dat als je bijvoorbeeld iets leest, ik noem een secret.. en je daar zo volledig je vertrouwen in legt, dat word je leiding .. dat je dan aan misleiding doet. De sleutel van succes ligt immers in jezelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Geloof in jezelf en in je eigen kracht , zoek zelf de waarheid , neem die niet van een ander aan ,
overweeg alles maar blijf bij jezelf , luister naar je intuitie , alle antwoorden heb je zelf al , dat geloof moet je nooit verlaten .
niet met aardse dingen maar ook niet met spirituele dingen .
wees zelf het licht en demonen komen niet in je buurt , die gaan dan op zoek naar dwaalgeesten
die zich afhankelijk opstellen , die zijn toegankelijk
want die zeggen bij voorbaat " ik zoek de waarheid niet bij mezelf maar buiten mezelf " "geef me de waarheid " " geef me kracht " .
DAT is misleiding maar in den beginne misleid je jezelf .
Maar hoe wéét je dat je hiervoor gekozen hebt? Als je het niet weet, hoe kun je er dan lessen uit trekken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe ik het interpreteer:
Je leeft in verschillende tijdsvakken maar je beseft er eentje van. Het heden, hier heb je voor gekozen voordat je geboren bent om te leren. Het is puur een leerproces, ook al heb je alles meegemaakt overal trek je wederom een les uit. Doch moet je wel in gedachte houden dat de andere tijdvakken ook spelen alleen besef je dat niet en kun je (nog) niet bij deze herinneringen.
Ergens een logisch gevolg als je gelooft in wedergeboorte, lessen en karma, en geen toeval.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoe wéét je dat je hiervoor gekozen hebt? Als je het niet weet, hoe kun je er dan lessen uit trekken?
Oh ja, wil je het delen hier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ergens een logisch gevolg als je gelooft in wedergeboorte, lessen en karma, en geen toeval.
Dan weet je de lijn te trekken dat je je eigen leven, in ieder geval in grote lijnen, de rode draad met daarbij de behorende lessen hebt neergelegd. Dit om uiteindelijk weer een stukje groei te kunnen bewerkstelligen aan het einde van de rit.
Je kiest je ouders, je kiest voor de situatie waarin je geboren word. Ik heb hieromtrent nog een ervaring over opgedaan.
Zo jammer dat je je dat dan niet herinnert.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ergens een logisch gevolg als je gelooft in wedergeboorte, lessen en karma, en geen toeval.
Dan weet je de lijn te trekken dat je je eigen leven, in ieder geval in grote lijnen, de rode draad met daarbij de behorende lessen hebt neergelegd. Dit om uiteindelijk weer een stukje groei te kunnen bewerkstelligen aan het einde van de rit.
Je kiest je ouders, je kiest voor de situatie waarin je geboren word. Ik heb hieromtrent nog een ervaring over opgedaan.
Met regressietherapie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo jammer dat je je dat dan niet herinnert.
Vind het zo erg voor je, hoop echt dat er eens een therapie of medicijn komt waar je wél baat bij hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:49 schreef Manke het volgende:
[..]
Met regressietherapie.
Schijnt ook te helpen tegen stemmen in het hoofd, was wetenschappelijk onderzocht, maar mij mocht het niet baten.
Niet bewust nee, wel zo eerlijk ook.. is het jammer dat je niet weet wat je te wachten staat of te weten wanneer je ingrijpende veranderingen gaat krijgen in je leven of wanneer je dood gaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo jammer dat je je dat dan niet herinnert.
Regressietherapie bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef truepositive het volgende:
Iemand op het DI forum waar ik regelmatig mee praat is er heilig van overtuigd dat dat 'vergeten' iets kunstmatigs is, of anders een soort 'blok' wat je van vroegere tijden mee hebt gekregen. Er is zeker wel wat aan te doen, daar zijn duizenden voorbeelden van. Ik ben ernstig aan het overwegen om het binnenkort zelf ook te doen.
Als je er een bijzondere reden voor hebt, stel ergens mee worstelt kan ik er wel het nut van inzien "waar komt die eigenschap vandaan" .quote:
Dit vat het wel goed samen ,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef Manke het volgende:
[..]
Thanks
Ik zocht idd naar de waarheid buiten mijzelf dmv EVP.
Hoe kan iemand het licht wezen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:11 schreef Bastard het volgende:
Hee ik mis 22..
[quote]De Opgestegen Meesters (23)
Begrijp goed dat jullie de afgelopen TIJD (levens) geconditioneerd zijn, geprogrammeerd zijn ZO te denken. Jullie is afgenomen te Voelen. Jullie is geleerd te Denken. Jullie is geleerd jezelf Controle op te leggen. Jullie is geleerd Controle over de ander te krijgen. Jullie is geleerd Macht te hebben. Jullie is geleerd om vast te houden aan normen, waarden, wetten en regels. Jullie is geleerd vooral niet lief te hebben. Jullie is geleerd Liefde te uiten met een vorm van machtsvertoon (over de andere sexe) (mannelijke vormen). Jullie is geleerd niet te spreken over spiritualiteit, intimiteit en intuïtie (vrouwelijke vormen). Jullie is geleerd dat oplossingen gezocht dienen te worden BUITEN je zelf. Jullie is geleerd dat contact met andere Dimensies (engelen e.d.) ketterij is. Jullie is geleerd dat er beter VOOR je gedacht kan worden dan dat je zelf NADENKT. Jullie is geleerd dat God, het Al, de Ene, Het Universum AFGESCHEIDEN van je is.
WEET dat het Proces van Ascension een PROCES is, en dat je gaandeweg, elke stap die je maakt, groeit! Groei! Wij gaan om weder te keren. In liefde.
Dat ben je al. Door persoonlijk meesterschap. Door te zijn waar je goed in bent, en te zijn wat je in essentie bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef Manke het volgende:
[..]
Thanks
Ik zocht idd naar de waarheid buiten mijzelf dmv EVP.
Hoe kan iemand het licht wezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |