Hoe ik het interpreteer:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mja maar als er geen tijd is, en we ook al in de toekomst zijn geweest, waarom zitten we nu dan nog in het heden? We hebben alles toch al gedaan en ervaren?
Dat snap ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:46 schreef 67Impala het volgende:
ook al heb je alles meegemaakt overal trek je wederom een les uit.
Wat voor voorspelling ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Manke het volgende:
Wel interessant, maar ik denk dat dit alles valt onder doctrines van demonen zoals voorspeld dat in late tijden zal gebeuren.
Wat is negatief aan deze berichten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Manke het volgende:
Wel interessant, maar ik denk dat dit alles valt onder doctrines van demonen zoals voorspeld dat in late tijden zal gebeuren.
Helemaal niks, maar het is niet de waarheid, denk ik.quote:
De vraag is dan wie dat zijn. Zijn dat de opgestegen meesters of zijn dat de wereldleiders en grootgeldbezitters die proberen ons eronder te houden met allerlei leugens?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef Manke het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar het is niet de waarheid, denk ik.
1 Timotheüs 4:1
Maar de Geest zegt nadrukkelijk dat in de eindtijd sommigen het geloof zullen verlaten, doordat ze luisteren naar dwaalgeesten en naar wat demonen hun leren.
Dat er wordt gezegd dat we nog een hele hoop kloterijen over ons heen krijgen? Ik heb daar eerlijk gezegd geen zin meer in.quote:
Mensen die zulke informatie doorgechanneld krijgen, net zoals Jane Roberts met haar Seth.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De vraag is dan wie dat zijn. Zijn dat de opgestegen meesters of zijn dat de wereldleiders en grootgeldbezitters die proberen ons eronder te houden met allerlei leugens?
Leuk dat jij dat weet. Hoe weet je dat onze wereldleiders geen demonen zijn? Kijk om je heen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef Manke het volgende:
[..]
Mensen die zulke informatie doorgechanneld krijgen, net zoals Jane Roberts met haar Seth.
Opgestegen meesters of ascended masters wo. jezus is ook gebaseerd op channelings van 'demonen' en is omarmd door de new age beweging.
En zo is het ook denk ik, het is een mooi stukje inzicht wat je mee kan nemen, het is een alternatief wellicht op je eigen wereldbeeld of gedachten.. en uiteindelijk doe je gewoon je ding en zie je wel hoe het afloopt. Zo sta ik er ook in. Maar inderdaad, als je het leest, er spreekt hoop uit, het geeft je een goed gevoel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef 67Impala het volgende:
Wattadagaat (jawel dialect) weet je niet echt wie of wat je moet geloven, ik kreeg toch een soort rust over mij heen toen ik die channelings las vanmiddag. Ik kan mij goed vinden in de manier van denken die daar wordt beschreven.. En sta al een poosje zo in het leven. Maar er worden zoveel verschillende visies kenbaar gemaakt dat ik zoiets heb van: ik ziet het allemaal wel en wat er gebeurd zou zo wel moeten zijn..
Vind het overigens wel boeiend al die verschillende visies en ben dus best wel benieuwd wat er staat te gebeuren
Tuurlijk. Hoe denk je dat Danny baas van fok is gewordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Manke het volgende:
Ik weet niet veel, maar weet wel dat demonen bestaan.![]()
De hele site draait sowieso op deamonsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tuurlijk. Hoe denk je dat Danny baas van fok is geworden
Geloof in jezelf en in je eigen kracht , zoek zelf de waarheid , neem die niet van een ander aan ,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef Manke het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar het is niet de waarheid, denk ik.
1 Timotheüs 4:1
Maar de Geest zegt nadrukkelijk dat in de eindtijd sommigen het geloof zullen verlaten, doordat ze luisteren naar dwaalgeesten en naar wat demonen hun leren.
Hij heeft waarzegsters geraadpleegdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoe denk je dat Danny baas van fok is geworden
Thanksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Geloof in jezelf en in je eigen kracht , zoek zelf de waarheid , neem die niet van een ander aan ,
overweeg alles maar blijf bij jezelf , luister naar je intuitie , alle antwoorden heb je zelf al , dat geloof moet je nooit verlaten .
niet met aardse dingen maar ook niet met spirituele dingen .
wees zelf het licht en demonen komen niet in je buurt , die gaan dan op zoek naar dwaalgeesten
die zich afhankelijk opstellen , die zijn toegankelijk
want die zeggen bij voorbaat " ik zoek de waarheid niet bij mezelf maar buiten mezelf " "geef me de waarheid " " geef me kracht " .
DAT is misleiding maar in den beginne misleid je jezelf .
Ik begin ook te denken dat als je bijvoorbeeld iets leest, ik noem een secret.. en je daar zo volledig je vertrouwen in legt, dat word je leiding .. dat je dan aan misleiding doet. De sleutel van succes ligt immers in jezelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Geloof in jezelf en in je eigen kracht , zoek zelf de waarheid , neem die niet van een ander aan ,
overweeg alles maar blijf bij jezelf , luister naar je intuitie , alle antwoorden heb je zelf al , dat geloof moet je nooit verlaten .
niet met aardse dingen maar ook niet met spirituele dingen .
wees zelf het licht en demonen komen niet in je buurt , die gaan dan op zoek naar dwaalgeesten
die zich afhankelijk opstellen , die zijn toegankelijk
want die zeggen bij voorbaat " ik zoek de waarheid niet bij mezelf maar buiten mezelf " "geef me de waarheid " " geef me kracht " .
DAT is misleiding maar in den beginne misleid je jezelf .
Maar hoe wéét je dat je hiervoor gekozen hebt? Als je het niet weet, hoe kun je er dan lessen uit trekken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe ik het interpreteer:
Je leeft in verschillende tijdsvakken maar je beseft er eentje van. Het heden, hier heb je voor gekozen voordat je geboren bent om te leren. Het is puur een leerproces, ook al heb je alles meegemaakt overal trek je wederom een les uit. Doch moet je wel in gedachte houden dat de andere tijdvakken ook spelen alleen besef je dat niet en kun je (nog) niet bij deze herinneringen.
Ergens een logisch gevolg als je gelooft in wedergeboorte, lessen en karma, en geen toeval.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoe wéét je dat je hiervoor gekozen hebt? Als je het niet weet, hoe kun je er dan lessen uit trekken?
Oh ja, wil je het delen hier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ergens een logisch gevolg als je gelooft in wedergeboorte, lessen en karma, en geen toeval.
Dan weet je de lijn te trekken dat je je eigen leven, in ieder geval in grote lijnen, de rode draad met daarbij de behorende lessen hebt neergelegd. Dit om uiteindelijk weer een stukje groei te kunnen bewerkstelligen aan het einde van de rit.
Je kiest je ouders, je kiest voor de situatie waarin je geboren word. Ik heb hieromtrent nog een ervaring over opgedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |