Ohquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ging teruglezen of ik perongeluk teveel gezegd had.
Trusten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef DaMart het volgende:
Maar nu echt weg.
Tot twee topics verder vanochtend![]()
.
Ik weet zelfs d'r achternaamquote:
truste lieffiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wekker toch maar 10 uur gezet
Het is koud buiten de dekens
Ik ga slapen, trusten
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen, trusten
veel plezier morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen, trusten
Trusten en tot morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen, trusten
Op zich niet zo gek op een doordeweekse dagquote:
Welterusten jongen en fijn weekendquote:
Kan nooit goed zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil toch nog even het allergaafste duet van het afgelopen jaar luisteren voor ik ga slapen
Nou, Bart is vrij internationaal hoor. Denk maar aan Bart Simpsonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel extreem Nederlands, ik was te gast bij Tjechen, en die zeiden Burrrrt
dat gaat goed komenquote:
Zal ook niet gebeuren Bobquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn naam is geheim en mag voor de schermen nooit genoemd worden
Je hebt gelijk ook. Geniet er maar van juistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gaat goed komen
als ik ergens eens een internetconnectie zie dan roep ik misschien wel wat, maar verder zal ik stillig zijn
Oke Jaques Alexander.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn naam is geheim en mag voor de schermen nooit genoemd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |