quote:
Klinkt als mijn poging om tijdens de meet hier zachtjes naar de wc te gaan... in de tas van ST stappen, tegen het luchtbed van MPG trappen, mijn knie stoten tegen een stoelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef Muck het volgende:
[..]
gisteren probeerde ik wel zachtjes te doen en het licht niet aan te doen, maar toen stootte ik mijn scheenbeen en flikkerde over een kastje
ik ben niet erg wakker nog dus ik weet t ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kwam/kom ook niet verder dan Duffy
dat was ook wel een prestatiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als mijn poging om tijdens de meet hier zachtjes naar de wc te gaan... in de tas van ST stappen, tegen het luchtbed van MPG trappen, mijn knie stoten tegen een stoel.
ook goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vertel de verhaaltjes gewoon uit mijn hoofd, een soort voorlezen met het licht uit.
EN uiteindelijk iedereen wakkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als mijn poging om tijdens de meet hier zachtjes naar de wc te gaan... in de tas van ST stappen, tegen het luchtbed van MPG trappen, mijn knie stoten tegen een stoel.
Sweet dreams Angelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook slapen
maar eerst..........,
poepen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook slapen
maar eerst..........,
Is goed, Duffy!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
Maakt me niet uit dat jullie mijn naam weten, maar schrijf hem maar niet voluit, iets met vrienden die graag stalken
heel veel plezier he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook slapen
maar eerst..........,
Ik ging teruglezen of ik perongeluk teveel gezegd had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
Maakt me niet uit dat jullie mijn naam weten, maar schrijf hem maar niet voluit, iets met vrienden die graag stalken
Toe maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
En die naam liever ook nietquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, en schoenen ook(althans eentje dan
)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |