Vrachtwagenmerk... Met nog iets eracteraan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het!
Maar vanwaar die aanhanger?
Ik snapte het al, het kwartje was gevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrachtwagenmerk... Met nog iets eracteraan.
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Muck het volgende:
Maar nu ik weet hoe nijntje heet, kan ik met een geust hart naast TJ kruipen (die overigens over 5 uurtjes weer op moet, dus ik zal zachtjes doen)
Welterusten Marjomuckquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Muck het volgende:
Maar nu ik weet hoe nijntje heet, kan ik met een geust hart naast TJ kruipen (die overigens over 5 uurtjes weer op moet, dus ik zal zachtjes doen)
Lekkerquote:
Nee, man, nog effe een serenaadje brengen. tegen hem aan schuppen, vragen offie bijna in België was, en dan slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Muck het volgende:
quote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Muck het volgende:
gisteren probeerde ik wel zachtjes te doen en het licht niet aan te doen, maar toen stootte ik mijn scheenbeen en flikkerde over een kastjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, man, nog effe een serenaadje brengen. tegen hem aan schuppen, vragen offie bijna in België was, en dan slapen
Ik kwam/kom ook niet verder dan Duffyquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Muck het volgende:
eerst voorlezen he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga met ST mee naar bed, hoogste tijd.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben heel goed in achteruit eten, heb ik gemerkt
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga met ST mee naar bed, hoogste tijd.
je bent niet alleen Marijke, je bent mij ook, dit wordt engquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef Muck het volgende:
[..]
gisteren probeerde ik wel zachtjes te doen en het licht niet aan te doen, maar toen stootte ik mijn scheenbeen en flikkerde over een kastje
quote:
Klinkt als mijn poging om tijdens de meet hier zachtjes naar de wc te gaan... in de tas van ST stappen, tegen het luchtbed van MPG trappen, mijn knie stoten tegen een stoelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef Muck het volgende:
[..]
gisteren probeerde ik wel zachtjes te doen en het licht niet aan te doen, maar toen stootte ik mijn scheenbeen en flikkerde over een kastje
ik ben niet erg wakker nog dus ik weet t ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kwam/kom ook niet verder dan Duffy
dat was ook wel een prestatiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als mijn poging om tijdens de meet hier zachtjes naar de wc te gaan... in de tas van ST stappen, tegen het luchtbed van MPG trappen, mijn knie stoten tegen een stoel.
ook goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vertel de verhaaltjes gewoon uit mijn hoofd, een soort voorlezen met het licht uit.
EN uiteindelijk iedereen wakkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als mijn poging om tijdens de meet hier zachtjes naar de wc te gaan... in de tas van ST stappen, tegen het luchtbed van MPG trappen, mijn knie stoten tegen een stoel.
Sweet dreams Angelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook slapen
maar eerst..........,
poepen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook slapen
maar eerst..........,
Is goed, Duffy!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
Maakt me niet uit dat jullie mijn naam weten, maar schrijf hem maar niet voluit, iets met vrienden die graag stalken
heel veel plezier he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook slapen
maar eerst..........,
Ik ging teruglezen of ik perongeluk teveel gezegd had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
Maakt me niet uit dat jullie mijn naam weten, maar schrijf hem maar niet voluit, iets met vrienden die graag stalken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |