Nog even wachten gijs, heb hem tijdje geleden al vele uren achter elkaar gespeeld...nu even wat aant sparen, net stoked in huisquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Top Spin 4 34 euries @ gamehubs. Jij doet mee?
Het Wii topic is verderop. Opbokken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die AAA titels inderdaad die deze periode uitkomen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef FinalD87 het volgende:
LBP2 gisteren ontvangen. Heb van deel één eigenlijk de community helemaal genegeerd en had de single player niet eens uitgespeeld
Was van plan maar gelijk goed te beginnen met deel twee:
20:30 - 20:45: install + patch + start game![]()
![]()
20:45 - 21:00: beetje tutorials + bepaald online level proberen![]()
1
21:00 - 21:00: diepe zucht![]()
21:00 - 00:30: story mode en random multiplayer![]()
![]()
![]()
Level creator moet ik nog even onder de knie krijgen, maar op wat "opstartproblemen" na geweldige game![]()
1 mijn fout, had nog niet door hoe 't allemaal werkte / wat de bedoeling was
Rochard kan een interessante titel worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
Komen er binnenkort nog een beetje toffe exclusieve games uit voor PSN?
Hard aan de arbeid sinds negen uur, de Guinness van gisteren nog vers in mijn geheugen!quote:
Vanavond gaat niet lukken. Op welke dagen ben je meestal online? Sowieso kun je gewoon elkaars game invaden natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
Ik zou vanavond (rond tienen) kunnen. Zeg het maar!
Geen idee of exclusive, maar dit zag op 't US PlayStation Blog: Outland Hits PSN This Spring With Two Co-Op Modes and Morequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
Komen er binnenkort nog een beetje toffe exclusieve games uit voor PSN?
Ziet er sfeervol uitquote:Last fall, I got a first look at Outland, a side-scrolling action game that casts you as an urban sophisticate-turned-spiritual warrior. The dreamlike visuals, fluid platform mechanics, and sharp sword-based combat pointed to a fascinating PSN game. Since then, developer Housemarque (creators of PSN classics Dead Nation and Super Stardust HD) has been busy fleshing out the game with details that will make fans of the classic 2D side-scroller Castlevania: Symphony of the Night beam with delight.
Samsung toevallig?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die hier ook last hebben met ps3 op hd tv dat cutscene's gewoon niet mooi op beeld komen?
Ik heb bij bulletstorm in de cutscene's allemaal van screentearingLaatst ook al bij ultimate alliance, zal vandaag ook bij KZ3 ff testen.
Done: vrouw bleek weer is aan de tv gezeten te hebben! was uit spelmodus.
Mooi, dat wordt uit testen woensdag.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Even ter herinnering: woensdag Socom 4 beta voor PS+ abonnees. Schijnt verrassend goed te zijn afgaande op de vele impressies. Laat maar komen.
Mja, ik snap dat je het zo ziet.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap dat hele PS+ niet, eerst loopt iedereen te zeiken dat PSN gratis is en vervolgens kappen ze shit af en moet je betalen voor al die meuk die je anders gratis had.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je moet ook trouwen met een Panasonic...
Doe eens je ID geven.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt uit testen woensdag.
Hopelijk grijpt deze wat meer terug naar de ps2 delen.
Deze man heeft er kijk op.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
SoliqueNLquote:Op maandag 21 maart 2011 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe eens je ID geven.Voeg ik je toe.
Ook ervaring met socom delen dan?quote:
Ik moet niksquote:Op maandag 21 maart 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep. Socom 1 en vooral Socom 2 (gouden tijdquote:
Ok, hier socom 1,2 en 3. De eerste socom op de ps3 niet gespeeld had toen nog geen ps3.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep. Socom 1 en vooral Socom 2 (gouden tijd). Socom 4 schijnt nu een mix te zijn van MAG, dan wel in een hogere tempo, en tegelijkertijd ook de klassieke vroegere Socom delen.
Hopelijk fixen ze nog wel de crosshair en view. Dat bevalt me niet echt.
Cronfrontation...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Ok, hier socom 1,2 en 3. De eerste socom op de ps3 niet gespeeld had toen nog geen ps3.
Zal thuis filmpje checken, waarschijnlijk dezelfde die ik al gezien had.
Dat had ik al begrepen van confrontation.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cronfrontation...De game die na 10126 patches pas enigszins speelbaar was.
Mis je echt niets aan, gedrocht van een game. Gelukkig werken nu de echte Socom gasten aan een volwaardige deel.
According to You - Orianthiquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Is het zo erg?
heb de lijst nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |