Nog even wachten gijs, heb hem tijdje geleden al vele uren achter elkaar gespeeld...nu even wat aant sparen, net stoked in huisquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Top Spin 4 34 euries @ gamehubs. Jij doet mee?
Het Wii topic is verderop. Opbokken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die AAA titels inderdaad die deze periode uitkomen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef FinalD87 het volgende:
LBP2 gisteren ontvangen. Heb van deel één eigenlijk de community helemaal genegeerd en had de single player niet eens uitgespeeld
Was van plan maar gelijk goed te beginnen met deel twee:
20:30 - 20:45: install + patch + start game![]()
![]()
20:45 - 21:00: beetje tutorials + bepaald online level proberen![]()
1
21:00 - 21:00: diepe zucht![]()
21:00 - 00:30: story mode en random multiplayer![]()
![]()
![]()
Level creator moet ik nog even onder de knie krijgen, maar op wat "opstartproblemen" na geweldige game![]()
1 mijn fout, had nog niet door hoe 't allemaal werkte / wat de bedoeling was
Rochard kan een interessante titel worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
Komen er binnenkort nog een beetje toffe exclusieve games uit voor PSN?
Hard aan de arbeid sinds negen uur, de Guinness van gisteren nog vers in mijn geheugen!quote:
Vanavond gaat niet lukken. Op welke dagen ben je meestal online? Sowieso kun je gewoon elkaars game invaden natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
Ik zou vanavond (rond tienen) kunnen. Zeg het maar!
Geen idee of exclusive, maar dit zag op 't US PlayStation Blog: Outland Hits PSN This Spring With Two Co-Op Modes and Morequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
Komen er binnenkort nog een beetje toffe exclusieve games uit voor PSN?
Ziet er sfeervol uitquote:Last fall, I got a first look at Outland, a side-scrolling action game that casts you as an urban sophisticate-turned-spiritual warrior. The dreamlike visuals, fluid platform mechanics, and sharp sword-based combat pointed to a fascinating PSN game. Since then, developer Housemarque (creators of PSN classics Dead Nation and Super Stardust HD) has been busy fleshing out the game with details that will make fans of the classic 2D side-scroller Castlevania: Symphony of the Night beam with delight.
Samsung toevallig?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die hier ook last hebben met ps3 op hd tv dat cutscene's gewoon niet mooi op beeld komen?
Ik heb bij bulletstorm in de cutscene's allemaal van screentearingLaatst ook al bij ultimate alliance, zal vandaag ook bij KZ3 ff testen.
Done: vrouw bleek weer is aan de tv gezeten te hebben! was uit spelmodus.
Mooi, dat wordt uit testen woensdag.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Even ter herinnering: woensdag Socom 4 beta voor PS+ abonnees. Schijnt verrassend goed te zijn afgaande op de vele impressies. Laat maar komen.
Mja, ik snap dat je het zo ziet.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap dat hele PS+ niet, eerst loopt iedereen te zeiken dat PSN gratis is en vervolgens kappen ze shit af en moet je betalen voor al die meuk die je anders gratis had.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je moet ook trouwen met een Panasonic...
Doe eens je ID geven.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt uit testen woensdag.
Hopelijk grijpt deze wat meer terug naar de ps2 delen.
Deze man heeft er kijk op.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
SoliqueNLquote:Op maandag 21 maart 2011 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe eens je ID geven.Voeg ik je toe.
Ook ervaring met socom delen dan?quote:
Ik moet niksquote:Op maandag 21 maart 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep. Socom 1 en vooral Socom 2 (gouden tijdquote:
Ok, hier socom 1,2 en 3. De eerste socom op de ps3 niet gespeeld had toen nog geen ps3.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep. Socom 1 en vooral Socom 2 (gouden tijd). Socom 4 schijnt nu een mix te zijn van MAG, dan wel in een hogere tempo, en tegelijkertijd ook de klassieke vroegere Socom delen.
Hopelijk fixen ze nog wel de crosshair en view. Dat bevalt me niet echt.
Cronfrontation...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Ok, hier socom 1,2 en 3. De eerste socom op de ps3 niet gespeeld had toen nog geen ps3.
Zal thuis filmpje checken, waarschijnlijk dezelfde die ik al gezien had.
Dat had ik al begrepen van confrontation.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cronfrontation...De game die na 10126 patches pas enigszins speelbaar was.
Mis je echt niets aan, gedrocht van een game. Gelukkig werken nu de echte Socom gasten aan een volwaardige deel.
According to You - Orianthiquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Is het zo erg?
heb de lijst nog niet gezien
omfgquote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
According to You - Orianthi
Animal - Ke$ha
Bad Romance - Lady Gaga
Battlefield - Jordin Sparks
Celebration - Kool and the Gang
crushcrushcrush - Paramore
Dancing in the Street - Martha and the Vandellas
Hey, Soul Sister - Train
I Got You - Leona Lewis
I'm Yours - Jason Mraz
Love Like This - Natasha Bedingfield
Love Shack - The B-52's
Missing - Everything But The Girl
My Life Would Suck Without You - Kelly Clarkson
Need You Now - Lady Antebellum
Plastic Beach - Gorillaz (feat. Mick Jones & Paul Simonon)
Rio - Duran Duran
So Fine - Sean Paul
Venus - Bananarama
We Are Family - Sister Sledge
9/10quote:It's a nice collection of knick-knacks, but the games remain the real attraction. With the frantic, all-action fire-fights of Guardian of Light still burning brightly on download services, and Croft's grimier, nastier new adventure taking shape over in San Francisco, it's the perfect moment to say goodbye – for the time being, at least – to this epic, Technicolor, Saturday matinee approach to the character, and the perfect time to gauge how well the team at Crystal Dynamics fared with their first take on Tomb Raider.
And, for my money, they fared brilliantly.
Tja, nooit een eerdere DDR gespeeld en sowieso geen fan van j-pop, maar het is wel redelijk dansbaar. Voor zover er iets beschikbaar is: de meeste Konami-nummers moet je eerst unlocken in Club-Modus en dat duurt echt belachelijk lang. Ik heb al minstens 40 nummers gespeeld en er pas eentje vrij gespeeldquote:
Zit te twijfelen om deze toch te halen. Heb Legend en Anniversary al kapot gespeeld op de PS2, maar bij gebrek aan nieuwe soortgelijke games is dit wel een mooi excuus om ze nog een keer te spelen.quote:
quote:The two DLC episodes that landed on the 360 are missing from the Trilogy compilation - a shame, as there's a puzzle in the first one that's so good it should have its own chat show
Woensdag toch pas?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Beta client van Socom 4 is binnen. Nu de 1,5 gb patch nog.
quote:George Hotz Runs Away to South America; Lies About Having PSN Account
After the judge demanded George Hotz gives in his devices and hard drives, the PlayStation 3 hacker ran away to South America to avoid handing his possessions in and now has put his case in extreme jeopardy. The hacker also lied about having a PlayStation Network account. GeoHot has finally been caught out.
Zoiets was eerder ook al eens gebeurd bij een torrentsite geloof ik. Die was er gewoon met de poen vandoor gegaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef FinalD87 het volgende:
Iemand hier die geld heeft gedoneerd aan GeoHot?
[..]
![]()
![]()
Een Duitser die naar Zuid-Amerika vluchtquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef FinalD87 het volgende:
Iemand hier die geld heeft gedoneerd aan GeoHot?
[..]
![]()
![]()
Gamehubs zit volgens mij in Singapore.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Need for Speed Hot Pursuit geïmporteerd via Gamehubs en heb dus een Aziatische versie. In welke store moet ik de DLC downloaden? Hong Kong?
Kthxbye.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef Flodder450 het volgende:
Ik was/ben altid meer van Nintendo,ik begin de PS2 nu steeds leuker te vinden,maar totaal geen interesse in de PS3
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef Flodder450 het volgende:
Ik was/ben altid meer van Nintendo,ik begin de PS2 nu steeds leuker te vinden,maar totaal geen interesse in de PS3
Als ze van plan zijn om enkel upscaled versies uit te brengen mogen ze dit fijn in hun aars stoppen. Ziet er werkelijk niet uit.quote:Capcom has launched a website confirming the Resident Evil Revival Selection, a HD compilation of Resident Evil 4 and Resident Evil Code Veronica Directors Cut for Xbox 360 and PlayStation 3.
The site features a couple of images, one of mich shows Resident Evil 4 remastered in 720p alongside the original version of the game.
Early reports have said that the Resident Evil 4 HD remake will also include Ada Wong's The Another Order side-scenario. Fantastic news.
Kan wel hoor, maar je moet net weten inderdaad hoe je het moet doen. Is met meer NIS America games zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef wdn het volgende:
mnsk! vandaag ook gekregen!
Doos is helaas niet fatsoenlijk te openen
Art book is mooi gedaan. Hard cover
Jammer, maar ben ook wel benieuwd naar het resultaat. Is de Japanse versie importeren geen optie?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef Yi-Long het volgende:
Catherine zal waarschijnlijk geen originele stemmen bevatten, maar alleen de engelse dub, aangezien ze de hele game opnieuw lip-synchen voor de westerse versie![]()
![]()
http://www.siliconera.com(...)nglish-localization/
Waardeloos nieuws.
Geen idee of die import-vriendelijk is (engelse subs), maar geloof het niet, anders hadden nu veel mensen hem al...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Jammer, maar ben ook wel benieuwd naar het resultaat. Is de Japanse versie importeren geen optie?
ik was dus op zoek naar info voor een release date maar nog niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Graces F.
Niet vergeten om die te importeren als het zover is!!!!111
Staat al een tijdje genoteerd, wordt dikke vette shit broerquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Graces F.
Niet vergeten om die te importeren als het zover is!!!!111
Nee helaas, dat gaat nog nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik was dus op zoek naar info voor een release date maar nog niks![]()
ik wou hem dus al in de pre-order zetten
Op tv van je ouders aansluiten en aanzetten, daar op hd ready instellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef YazooW het volgende:
Net een PS3 gekocht![]()
Heb alleen één probleem...
Heb hem getest op de tv van mijn ouders (full hd).
Nu wil ik hem aansluiten op mijn eigen tv (hd ready). En dan zegt mijn tv dus: Wordt niet ondersteund. Waarschijnlijk omdat hij 1080 wil doorgeven naar mijn 720 tv...
Als ik FIFA11 erin doe dan werkt die wel, omdat FIFA11 niet 1080 is, maar zodra ik naar het homescreen ga, of hoe je dat ook noemt, dan krijg ik dus gewoon een zwart scherm...
Iemand die mij kan helpen?
Je ps3 even een harde reset geven...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef YazooW het volgende:
Net een PS3 gekocht![]()
Heb alleen één probleem...
Heb hem getest op de tv van mijn ouders (full hd).
Nu wil ik hem aansluiten op mijn eigen tv (hd ready). En dan zegt mijn tv dus: Wordt niet ondersteund. Waarschijnlijk omdat hij 1080 wil doorgeven naar mijn 720 tv...
Als ik FIFA11 erin doe dan werkt die wel, omdat FIFA11 niet 1080 is, maar zodra ik naar het homescreen ga, of hoe je dat ook noemt, dan krijg ik dus gewoon een zwart scherm...
Iemand die mij kan helpen?
Had ik ook al aan gedacht, maar is teveel moeite om dat ding weer helemaal naar beneden te nemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Op tv van je ouders aansluiten en aanzetten, daar op hd ready instellen.
Dan terug naar je eigen tv en zou nu moeten werken.
Dat maar proberen dan, al ben ik bang dat ik mijn FIFA11 save game dan kwijt ben...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je ps3 even een harde reset geven...
Iemand??quote:Op zondag 27 maart 2011 14:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb gister een bluetooth headset voor de PS3 gekocht.
Alleen een probleem... ik hoor bijna nooit mensen praten als het spel bezig is, ik hoor de meeste mensen alleen praten als ik in de lobby ben.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ohja dit probleem had ik ook al voordat ik die headset had.
Wel gepaired binnen het menu van de ps3, daar kan je ook testen of hij werkt.quote:
Ja dat is allemaal goed ingesteldquote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel gepaired binnen het menu van de ps3, daar kan je ook testen of hij werkt.
Vaag, bij welk spel heb je dat eigenlijk?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal goed ingesteld
Ik denk bij ze allemaal.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Vaag, bij welk spel heb je dat eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |