quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Geer gaat straks een jankend HERT doden
hahaha jij was het ja, met steeds HERT.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Geer gaat straks een jankend HERT doden
het is vandaag nog steeds nationale voortplantingsdag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
haha, staan ze daar in die kamer: Stem: Ik heb een speciale missie voor jullie, het licht gaat zometeen uit, heb zoveel mogelijk seks in 1 minuut'''
Maagd zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
haha, staan ze daar in die kamer: Stem: Ik heb een speciale missie voor jullie, het licht gaat zometeen uit, heb zoveel mogelijk seks in 1 minuut'''
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahaha jij was het ja, met steeds HERT.
Het is al zo erg dat ik bij het woord hertelling, HERTtelling lees
gido tegen servio...quote:
wie gaan er neuken danquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is vandaag nog steeds nationale voortplantingsdag!
Anders gaan ze toch gewoon bek stekkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is vandaag nog steeds nationale voortplantingsdag!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anders gaan ze toch gewoon bek stekken
Maar voor de actie serquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef happyme28 het volgende:
Voor de sfeer hier in huis hoop ik dat Guido blijft
lol hij blijft leuk he? bekstekkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anders gaan ze toch gewoon bek stekken
Al geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |