quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Geer gaat straks een jankend HERT doden
hahaha jij was het ja, met steeds HERT.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Geer gaat straks een jankend HERT doden
het is vandaag nog steeds nationale voortplantingsdag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
haha, staan ze daar in die kamer: Stem: Ik heb een speciale missie voor jullie, het licht gaat zometeen uit, heb zoveel mogelijk seks in 1 minuut'''
Maagd zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
haha, staan ze daar in die kamer: Stem: Ik heb een speciale missie voor jullie, het licht gaat zometeen uit, heb zoveel mogelijk seks in 1 minuut'''
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahaha jij was het ja, met steeds HERT.
Het is al zo erg dat ik bij het woord hertelling, HERTtelling lees
gido tegen servio...quote:
wie gaan er neuken danquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is vandaag nog steeds nationale voortplantingsdag!
Anders gaan ze toch gewoon bek stekkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anders gaan ze toch gewoon bek stekken
Maar voor de actie serquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef happyme28 het volgende:
Voor de sfeer hier in huis hoop ik dat Guido blijft
lol hij blijft leuk he? bekstekkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anders gaan ze toch gewoon bek stekken
Al geweestquote:
afknippen, maakt voor jo niet uit die draagt alles toch maar 1 keerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef Samboraa het volgende:
Ik vraag me af.. hoe moeten ze hun shirts uittrekken met die handboeien? De ene mouw gaat nog wel maar de andere...
drie dagen z elfde shirt en dames BHquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef Samboraa het volgende:
Ik vraag me af.. hoe moeten ze hun shirts uittrekken met die handboeien? De ene mouw gaat nog wel maar de andere...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef Gamey het volgende:
leuke FOK actie, allemaal massaal BART smsen naar 5353
Helaas stem je om te blijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef Gamey het volgende:
roflquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef Gamey het volgende:
Ik kan het stiekum wel begrijpen waarom hij verhaal is gaan halen .... maar hij had het 1 op 1 moeten doen zonder Jo erbij. Bij mij heeft hij nog niet afgedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
flip was een van mijn favo's maar heeft zich erg laten kennen met de nominaties, valt me van hem tegen. ben een beetje anti geworden, hij krijgt nog een kansje
ja maar denk dat de hint wel doorkomtquote:
Dus sms Renate naar 5353quote:
...en voor de genen die zich vandaag niet kon voortplanten (of oefenen) is er morgen de nationale mastrubatiedag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |