welkomquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zitten jullie hier?! Ik dacht bij de uitzendingthread!!
Laat ik het daar nou hellemaal mee eens zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik ook, en dan hopen dat ze flip flink op zijn giechel laat gaan
De hele tijd gewoon oogje open, oogje dicht, oogje open, oogje dichtquote:
kom op dit kun je toch ook niet radenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Er wéér naast met die clue's, ongekend...
Vind je 't gek? Ze hadden nooit een badpak en olympische ringen moeten doen. Dan weet je zeker dat ze in de fout komen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Er wéér naast met die clue's, ongekend...
ik heb ook geen reclame op de streams op hun eigen website hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de boel te veel Fok!ken met onze sites met reclame vrije streams ;-)
knipoogje dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De hele tijd gewoon oogje open, oogje dicht, oogje open, oogje dicht![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De hele tijd gewoon oogje open, oogje dicht, oogje open, oogje dicht![]()
Ja, maar Flipje moet blijven natuurlijk....quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan hadden ze best kunnen zeggen dat het in de goede richting was vind ik
geen animo van adverteerders meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb ook geen reclame op de streams op hun eigen website hoor
flip was een van mijn favo's maar heeft zich erg laten kennen met de nominaties, valt me van hem tegen. ben een beetje anti geworden, hij krijgt nog een kansjequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Die Philip heeft echt voor de meesten van jullie afgedaan, geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |