Met Preud'homme naar de Treble.quote:
Je kunt de Champions League niet meer winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef kastanova het volgende:
Wat betreft vermoeidheid met betrekking tot de competitie enigszins naatje, maar het is toch godverdomme ongelooflijk dat we nu nog steeds in de race zijn voor alle mogelijk prijzen
Zowel voor Twente als voor PSV is Twente-PSV de ideale kwartfinale...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat Porto de sterkst mogelijke overgebleven tegenstander is. PSV zou wel een mooie tegenstander zijn. In ieder geval een Nederlandse club in de halve finale!
Een beetje als PSV-Feyenoord een aantal jaar geleden. Toen Feyenoord hem won, althans: dat zou wel aardig zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zowel voor Twente als voor PSV is Twente-PSV de ideale kwartfinale...
Is wel zwaar maar ik denk dat de Beker sowieso gewonnen wordt door jullie, Europa league ben ik bang dat geen van beide wint.. en het kampioenschap ligt nog open.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me af of je hier nu blij mee moet zijn. Geweldig hoor, en goed voor Nederland ook, maar ik denk dat Twente niet een selectie heeft die al klaar is voor 3 competities. Je kan ze hierdoor juist misschien wel alledrie mislopen.
Waarvan er al wel 2 zijn weggestreept...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Rubin Kazan
Zenith
Villarreal
Porto
Een moeilijkere weg naar de finale bestaat niet:)
je vergeet Inter-Tottenham en Bremen (waarbij eerste 2 ook bij de laatste 8 in de CL zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Rubin Kazan
Zenith
Villarreal
Porto
+ Werder Bremen achter je laten in de CL.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Rubin Kazan
Zenith
Villarreal
Porto
Jullie? JULLIE??!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is wel zwaar maar ik denk dat de Beker sowieso gewonnen wordt door jullie, Europa league ben ik bang dat geen van beide wint.. en het kampioenschap ligt nog open.
Je gaat er dus vanuit dat Ajax de Beker wint?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jullie? JULLIE??!
Beschuldig je me er nou ineens van dat ik voor die grafclub uit 020 ben
Villareal zal denk ik een brug te ver zijn...
Nee ik ging er van uit dat Geo3kant voor Twente isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:21 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat Ajax de Beker wint?
Mooie loting.quote:
Ach ja, sommige mensen zeggen dat al sinds de loting van de CL.. en we spelen er nog steeds. Kijk nergens meer van op. Weer een geweldige ervaring rijker en een mooie pot voetbalquote:
Dat was op papier ook wel logisch, niemand had gedacht dat Twente derde zou worden in de CL poule.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen zeggen dat al sinds de loting van de CL.. en we spelen er nog steeds. Kijk nergens meer van op. Weer een geweldige ervaring rijker en een mooie pot voetbal
Krijg je een keer een tegenstander uit een warm land, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef msnk het volgende:
Twente zou 's een keertje een makkelijke tegenstander krijgen in Europa, sjonge jonge
Denk het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:54 schreef Temlin het volgende:
Met Ruiz en Douglas is alles mogelijk. En het kan maar zo zijn dat Villareal zich net als Lille meer op de competitie richt.
Ja idd, het wordt altijd moeilijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Krijg je een keer een tegenstander uit een warm land, is het weer niet goed.
En bij de laatste 8 zul je weinig makkelijke tegenstanders meer tegenkomen.
Als ze al in de kwartfinale staan? Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:54 schreef Temlin het volgende:
Met Ruiz en Douglas is alles mogelijk. En het kan maar zo zijn dat Villareal zich net als Lille meer op de competitie richt.
Waarom zullen ze Twente onderschatten? Ze hebben toch ook de Champions/Europa League wedstrijden gezien? Tevens zullen ze er helemaal voor gaan aangezien dit de enige prijs is die ze kunnen halen, competitie winst zit er bij hun niet in met Real Madrid en Barcelona voor hun. Ze zijn wel te verslaan als zij een slechte dag hebben en Twente op zijn best is, anders wordt het moeilijk, want ze hebben wel klasse spelers. Als je dit team in de Bundesliga plaatst dan worden ze er kampioen. Alleen jammer voor hun dat Real Madrid en Barcelona domineren in Spanje anders hadden ze een echte kans daar, maar daarom denk ik ook dat ze het niet rustig doen in de EL als dat hun enige prijs is die ze kunnen pakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:45 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk onderschat Villareal de boel een beetje en kan Twente daar van profiteren. Zij hebben in ieder geval een puik trio voorin lopen. Het gaat niet makkelijk worden, maar het is wel een voordeel dat jullie eerst uit moeten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |