Martyrs Squarequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef MangoTree het volgende:
Is er een naam bekend van 'het plein' in Benghazi?
Vreemd dan, is toch niet helemaal de normale gang van zaken lijkt me. Meestal zitten daar toch gewoon topdiplomaten?quote:
Op het moment dat hij het officiële leger van een land vertegenwoordigd.quote:
Ghaddafi-op-zn-kop-plein.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef MangoTree het volgende:
Is er een naam bekend van 'het plein' in Benghazi?
Meh, ligt aan de situatie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Vreemd dan, is toch niet helemaal de normale gang van zaken lijkt me. Meestal zitten daar toch gewoon topdiplomaten?
als legereenheden overlopen maken ze geen onderdeel meer uit van het officiele leger toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op het moment dat hij het officiële leger van een land vertegenwoordigd.
Dus als legereenheden overlopen naar de rebellen, blijven dat nog steeds soldaten.
Zou het?? Ik weet het nog zo net niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen half Libie platgeknald.
En ghaddafi:
[ afbeelding ]
ik dacht dat het gunshots warenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoorde jullie ook iemand kloppen?
Nee, politici zijn altijd heel vriendelijk onderling.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef MangoTree het volgende:
PlaceLuxEU Susan Rice has taken her seat... Chinese ambassador pushed chair in for her. Symbolic? #smallsigns #UNSC #Libya
Twitter - 1 minuut geleden
Hebben ze geneukt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef MangoTree het volgende:
PlaceLuxEU Susan Rice has taken her seat... Chinese ambassador pushed chair in for her. Symbolic? #smallsigns #UNSC #Libya
Twitter - 1 minuut geleden
Ook datquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis een pantservoertuig, geen tank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |