Dat mag niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef scooby-doo het volgende:
Wat een klootzak die Karim.
Zo'n opdracht had ie niet moeten accepteren
Ik had echt verwacht dat hij zou weigerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
2000 euro uit de kluis van Aafke als ze niet rookt
je mag niks van de stem weigerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef scooby-doo het volgende:
Wat een klootzak die Karim.
Zo'n opdracht had ie niet moeten accepteren
Nogmaals jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef D. het volgende:
Maar Guido of Servio is dadelijk dus 'vrij'?
omdat ze vastzit aan karim?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zit Laura hier ook bij... is die ook gestopt?
Dan laten ze Aafke morgenochtend gewoon roken en zeggen ze 'Oops, mislukt!'.quote:
Jaquote:
.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat hij zou weigeren
huh?quote:
Omdat Net 5 hem wil houdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef RenRen- het volgende:
Waarom kan je niet meer stemmen op Philip?
Ik denk dat Karim het expres laat mislukken morgenochtend, de missiequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
.
Wordt ze dubbel gepakt , en géén peuken en wss nog 2000 uit d'r kluis.
Oke, maar Gerard heeft onlangs zijn geheim ook niet verteld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef soyChantal het volgende:
[..]
je mag niks van de stem weigeren
Jawel, maar de lijnen werden meteen aan het begin al gesloten en degene die toen bovenaan stond was meteen veilig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
huh?
Niet eens op basis van stemmen?
daar had ie toch ook een sanctie voor gehadquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Oke, maar Gerard heeft onlangs zijn geheim ook niet verteld.
Maar dan kan Karim en Laura idd net doen alsof
Ze wonnen net die water-in-dinges opdracht...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef chufi het volgende:
? Hebbem ze gewonnen omdat ze on de kamer zaten en ja hebben gezegd?
Dan kun je ook weigeren, want als het mislukt, krijgen ze ook een sanctiequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef soyChantal het volgende:
[..]
daar had ie toch ook een sanctie voor gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |