Nee, ik heb gewoon geen dochters, maar zonen die kunnen zwemmen als waterratten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij had ws een hengel uitgegooid en een pils opengetrokken
Niemand laat zijn eigen kind alleen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Moeder klom op de linnenkast terwijl der dochter in het water lag.........
>>>. Ben ik dan een rare moeder dat ik denk had verdomme ook dat water ingesprongen.
Dat is niet meer relevant, aangezien hij toch wel blijft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef akveor het volgende:
56% en 44%
Kan je dan ook uitrekenen wat Flip had?
Sharon is ook leuker dan Joannaquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zeker een leuk mens. Heel ander type dan de moeder van Joanna
Dankjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
Voor wie het gemist heeft....
Het verhaal van Sharon..... (door haarzelf geschreven)
dadelijk nog een paar x de rode telefoon wssquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Jezus het duurt nog een uur, wat moeten ze nog allemaal laten zien?
iig wat actiequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat is wel leuk, lekker gemeenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef soyChantal het volgende:
[..]
dadelijk nog een paar x de rode telefoon wss
Ik hoop Philip en Joanne die Moon aanvallen......quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Brede heupen FTW!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Renate heeft bredere heupen overgehouden aan d'r 2e zwangerschap. Vandaar dus die rare hoge, wijde rokken in de vorige shows.
...een hoop herhalingen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Ah het is een inloopkut tegenwoordig. Nicequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Renate heeft bredere heupen overgehouden aan d'r 2e zwangerschap. Vandaar dus die rare hoge, wijde rokken in de vorige shows.
Het vertrek van Guidoquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Ja die kunnen ze wel voordeliger kleden dan nu 't geval is...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |