JA! dat is 'em! Wat flauw dat ie daar niets over heeft gezegd. Ik heb z'n naam helemaal zitten vergroten en zo goed mogelijk na zitten tekenen. Kijken of hij het nu wel waardeert!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een kaartje gestuurd naar iemand die dat vroeg. Ik heb het gedaan maar kreeg in het berichtje daar helemaal geen reactie op. Dat vond ik wel een beetje flauw eigenlijk....![]()
Zou het dezelfde zijn? http://www.postcrossing.com/user/joctc
Ah, die pastelkleurige huizen in Tsjechiëquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:43 schreef Lienzz het volgende:
weer twee kaartjes ontvangen vandaag
[ afbeelding ]
Czech Republic
[ afbeelding ]
Spain
Wat een dotje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef Lienzz het volgende:
Vandaag een kaartje wat ik naar China heb gestuurd expired.
Berichtje gestuurd naar diegene.
Nieuw adres aangevraagd en ik mag nog een kaartje naar China sturen....yeahhh! Hoop tot dit kaartje wel aan komt.
Nou nijntje krijgt morgen een enkele reis naar China
[ afbeelding ]
grappig kaartje inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Melochan het volgende:
[..]
Wat een dotje!Waar heb je die kaart vandaan?
Whahahahaha 240 dagen traveltimequote:Op zondag 8 mei 2011 13:10 schreef Melochan het volgende:
Oh my, net een kaartje geregistreerd dat ik tussen een boek vond. 240 dagen getravelled, datum op de zegel is 10.09.10
[ afbeelding ]
Heb d'r een berichtje gestuurd met sorry enzo, en gevraagd of ze mij haar adres wilde sturen, zodat ik haar een kaartje terug kan sturen "to make up" zegmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Muck op 09-05-2011 14:32:45 ]It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ohw wat een hele heleee leuke kaart zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat naar Litouwen, er zitten echte gaten in de postkaart wat de kaart wel speciaal maakt vind ik
Duitslandquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw wat een hele heleee leuke kaart zeg.![]()
Waar heb je die gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |