Ben ik niet echt op aan het wachten, maar ik hoop voor je dat jij hem krijgtquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef Gemaskerde het volgende:
Maar het(jouw schoenkeuze) verdiend verder niet echt de originaliteitprijs o.i.d.
Van wat niet meer in de winkels ligquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef Mick39 het volgende:
Welke schoenen hebben jullie nu nog op je verlanglijstje staan?
Ik wil wel weer eens een nieuw paartje janoski's
Die met gumzool?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:40 schreef don-diablo het volgende:
Die crème/witte janoski's I want I want
Laatste foto de rechter wat je zelf ook zei. Die zijn nice voor de zomer.quote:
Volgende maand komt deze uit:quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Laatste foto de rechter wat je zelf ook zei. Die zijn nice voor de zomer.
Ik vind ze wel Nice eig. Die gumzool zorgt voor een classic look imo. Die vind ik cleaner dan die met de rode accenten. Nu twijfels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volgende maand komt deze uit:
[ afbeelding ]
Zijn ook wel een fijn zomerschoentje maar ik trek die gumnzool niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pick up:![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef vault_tec het volgende:
D-D, ik zou voor die met gum gaan. Die is cleanerGaat die dan waarschijnlijk ook worden. Zoals ik al zei is gewoon wat cleaner. Die zool een je wel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pick up:
[ afbeelding ]![]()
Prima pick up. Lekker Rotterdams dat groene
Love will tear us apart (Joy Division)
Skatewinkels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef El_Borracho het volgende:
Waar zijn Janoski's te koop? Sportwinkel, schoenwinkel, skatewinkel?
Wat kreeg je erbij en wat is je local shop?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:55 schreef vault_tec het volgende:
Beetje blauwig groenKreeg er nog een cadeau bij van de local sb dealer. Uren zinloos daar hangen werpt toch zijn vruchten af
![]()
Janoskis
Die schoenen heb ik letterlijk stukgelopen, geweldig paar was dat.quote:
Sevenply, hang daar altijd als ik tijd teveel heb. Krijgen alleen bijna niet US 7 binnen. Stuk glast van 10 bij 25 en 2.5 cm dik van VANS. promotie materiaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat kreeg je erbij en wat is je local shop?
Loop ik ook altijd langs als ik in Rotterdam ben.quote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sevenply, hang daar altijd als ik tijd teveel heb.
Da's duidelijk. Vind ze zelf wel tof voor onder een korte broek van de zomer, denk dat ik ze gewoon bestel en als ik ze toch niets vind, dan stuur ik ze terug (shop heeft free-retour policy).quote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit dus, onderste vind ik erg lelijk.
Ah deze wil ik ook nog steeds zo graagquote:
Die wil ik dus ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah deze wil ik ook nog steeds zo graag!
Jezus wat lelijkquote:
Wat Bokkepoot al zei. Je kunt je normale maat bij Nike hanteren. Ze zijn iets smaller dan andere sneakers van Nike.quote:
Ik heb iets voor je, maakzo een edit.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat Bokkepoot al zei. Je kunt je normale maat bij Nike hanteren. Ze zijn iets smaller dan andere sneakers van Nike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |