Nu al binnenkomer op 4 in de MegaTop50quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Never Alone zorgt ervoor dat de 3J's de Top 100 weer aanvoeren!
die truiquote:
in 1980 misschien.. en dan nog, koop 'm niet 10 maten te grootquote:
Haha, wat een leuke positieve reactiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Reactie van Jan Dulles op 3e startplek
Meteen na de loting sprak Songfestival.nl met Jan Dulles om hem te vragen wat hij van de derde startplaats vindt: 'Ik heb geen idee of we daar blij mee moeten zijn of niet. Positief als ik ben probeer ik het zo voor me te zien: een gezin zit gezellig voor de buis met zoutjes op tafel en iedereen heeft er veel zin in.
Na twee nummers beginnen de kinderen wat onrustig te worden wat waarschijnlijk betekent dat het tijd wordt voor wat peper in de pap. Kortom: tijd voor wat elektrische gitaren en een oerkreet. Dan komen wij!' Aldus Jan Dulles.
Bronquote:do 24 maart, update 15u53
Bookmaker voorspelt afgang 3JS op Songfestival
LONDEN - De Engelse bookmaker William Hill heeft weinig vertrouwen in het liedje 'Never Alone' van de 3JS, de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival.
Op zijn site, waar je kunt gokken op de mogelijke winnaar van het liedjesfestijn, staat het Volendamse trio als voorlaatste in de rangschikking, nummer 42 van de 43 kandidaten. Alleen de inzending uit Malta scoort nog slechter.
Grootste kanshebber zou volgens de gokkers Frankrijk zijn. Zet je je geld op het Franse liedje, dan krijg je vijf maal je inzet terug.
Een gokje op de 3JS kan lucratief uitpakken. Mochten zij het Songfestival winnen, dan krijg je tweehonderd maal je inzet terug. (EBO)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Eén na laatste? Kijken wij dan echt door zo'n Nederlandse roze bril?
[..]
Bron
Sterker nog, ik vind Never Alone helemaal geen slecht nummer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]Er zijn echt nog wel meer slechte nummers vind ik.
Even geld inzetten, 200 is best wel nice.
Oh wacht, mijn zin kan je opvatten dat ik de 3Js slecht vind, maar ik doelde op Malta. Ik vind em ook zeker niet slecht, leuk zelfsquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind Never Alone helemaal geen slecht nummer.
Geen winnaar, maar zeker geen slecht nummer. Er zitten me een partij draken van liedjes bij, dus ik snap er echt geen reet van. Misschien ook gebaseerd op het feit dat Nederland haast nooit punten krijgt, ongeacht het liedje?
Geen flauw idee waar hij het op baseert. Dat zou ik ook wel eens willen weten, of hij alle nummers wel goed beluisterd heeft, of hij ze überháupt beluisterd heeftquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh wacht, mijn zin kan je opvatten dat ik de 3Js slecht vind, maar ik doelde op Malta. Ik vind em ook zeker niet slecht, leuk zelfs.
Waar baseert die bookmaker het op eigenlijk? Beetje geschiedenis van de landen qua punten dus?
'zouden moeten gaan scoren'.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou, één-na-laatste plaats is wel overdreven. Ik kan zo 15 nummers noemen die echt niet beter dan Nederland gaan scoren.
Dat vetgedrukte, daar zit het 'em in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
Sterker nog, ik vind Never Alone helemaal geen slecht nummer.
Geen winnaar, maar zeker geen slecht nummer. Er zitten me een partij draken van liedjes bij, dus ik snap er echt geen reet van. Misschien ook gebaseerd op het feit dat Nederland haast nooit punten krijgt, ongeacht het liedje?
Op Betfair, dat een stuk betrouwbaarder is, staan Macedonië, Cyprus, België, San Marino, Malta, Portugal en Kroatië nog onder Nederland.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Greys het volgende:
Dan nog snap ik het niet dat hij ze als één na laatste inschat.
Da's niet terecht toch? Fan of geen fan.
Ik heb me er nog nooit in verdiept, maar wat betekent zo'n getal voor je land? 6.00 France? Dat betekent dat als ik wed dat Frankrijk gaat winnen, ik 6 euro krijg ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef APK het volgende:
[..]
Op Betfair, dat een stuk betrouwbaarder is, staan Macedonië, Cyprus, België, San Marino, Malta, Portugal en Kroatië nog onder Nederland.
Dit is het lijstje van William Hill overigens:
[ afbeelding ]
We zijn niet alleen voorlaatste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |