En geraniums, een spiegeltje aan de gevel. Dik en een kort pittig kapsel plus bril.quote:
dat komt me over als de perfecte vrouw!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En geraniums, een spiegeltje aan de gevel. Dik en een kort pittig kapsel plus bril.
Bollukus!!!!!! Wat moest ik doen zonder je gisteren? Wasquote:
Ontkennen......huh....help es.....oooooh wacht dat die gisteren met Jesje op stap zou zijn geweest?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Eeeej MissJ, die vent van je blijft maar ontkennen.
ik hoorde het.... wou niet voor date raper uitgemaakt worden dus ben maar even in een hoekje gekropenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Bollukus!!!!!! Wat moest ik doen zonder je gisteren? Was![]()
wanhopig, trok de haren van mijn kop, ben zo dronken als Aafke geworden hier.
tja, denk het ook.... nouja, het zal welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t was vast heeeeuuul onbelangrijk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
COS.
(altijd al eens willen roepen)
we waren gezellig bij mn moederquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ontkennen......huh....help es.....oooooh wacht dat die gisteren met Jesje op stap zou zijn geweest?
ik heb nog 1 koekje die mag jij wel hebben van mijquote:
dan denk ik die er maar bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
koekjes zijn op, vanochtend hier met z'n allen teveel gevreten
nou das toch lievquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb nog 1 koekje die mag jij wel hebben van mij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb nog 1 koekje die mag jij wel hebben van mij
[ afbeelding ]
quote:
Je zit maar te janken met je verongelijkte gezeik en waar je over zeikt ben je zelf net zo hard mee bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je terug leest Pietje lees je dan ook terug wat de andere partij allemaal piept?
Of zijn die hier en daar alweer ge -edit.
En als er zoals je zegt 80 achter me zouden staan, zou het dan heel misschien niet eens kunnen dat die gelijk hebben, en dat ik niet fout ben?
Iedere keer houden wij ons braaf, maar gooit haar groepje de knuppel het hoenderhok weer in.
En dat ik haar groepje benoem mag, want daar is ze zelf mee gekomen.
Maar waarschijnlijk stond er al een op jouw mat te piepen, waardoor ze het voordeel van de twijfel van je kreeg.
Ik piep niet, ik jank niet, ik geef alleen maar steeds keurig antwoord.
Misschien eens goed lezen wat er allemaal staat voor je mij aanvalt.
*wie heeft er koffie......?
Persoonlijk vind ik Peking-Eend heel lekker met een zwarte bonen saus..........bami erbij en ik heb een wereldavond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit maar te janken met je verongelijkte gezeik en waar je over zeikt ben je zelf net zo hard mee bezig
nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Peking-Eend heel lekker met een zwarte bonen saus..........bami erbij en ik heb een wereldavond.
![]()
(nu even een rel-pauze hoor de Live begint.....zit hier niet voor de sociale kletspraatjes tenslotte.....
Jij krijgt het nog welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit maar te janken met je verongelijkte gezeik en waar je over zeikt ben je zelf net zo hard mee bezig
misschien wat probleempjes kan gebeuren, kwaliteit kennende werkt hij er hard aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef bollokus het volgende:
ik rook nog maar een peuykje de net5 stream doet het nog niet... kwali slapen?!?!?
![]()
druk bezig denk ik? (hoop ik voor jou)quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef bollokus het volgende:
ik rook nog maar een peuykje de net5 stream doet het nog niet... kwali slapen?!?!?
![]()
bol zit in frankrijk, daar heeft ie geen net5 via de kabel (bol, koop een schotel)quote:
ik zal me wel vergist hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
druk bezig denk ik? (hoop ik voor jou)
ja, ik dacht ook al dat ik iets hoorde, maar ik hoor nu niets meer
Kwali zei dat hij een driver probleemje had. Denk dat de drivers nog slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef bollokus het volgende:
![]()
kabel te kortquote:
heb een schotel, ook een kopje met koffie erop staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol zit in frankrijk, daar heeft ie geen net5 via de kabel (bol, koop een schotel)
Je kan beter rekenen dan Sharonquote:
eey pietje vertel eens ff meer overdit .....quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef pietpaniek het volgende:
Vpn tunnel naar ziggo ip mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-01
kokje kan beter rekenen dan de stemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sssssttttt
[ Bericht 71% gewijzigd door Ceetje.. op 17-03-2011 20:46:10 (secret) ]Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
daarom heet ie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
lieve schat, ik heb geen webcam, maar als je me vertelt hoe ik moet rijden, kom ik heeeeeel snel met een heeeeele lange kabel naar je toe (en ik heb een heule snelle auto en een heule zware voet)quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef bollokus het volgende:
ikke hier een beetje balen, niemand met webcam die hem ff op de tv wil zetten?
Ikke ook in mijn quote van jouquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er snel een spoiler overheen gezet!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lieve schat, ik heb geen webcam, maar als je me vertelt hoe ik moet rijden, kom ik heeeeeel snel met een heeeeele lange kabel naar je toe (en ik heb een heule snelle auto en een heule zware voet)
lievvvv.. maar dan is de liveshow voorbij ......quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lieve schat, ik heb geen webcam, maar als je me vertelt hoe ik moet rijden, kom ik heeeeeel snel met een heeeeele lange kabel naar je toe (en ik heb een heule snelle auto en een heule zware voet)
ik ben al onderwegquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn Bollokus........
Maarik ga gewoon mee.
Wel een webcam, maar mijn drivers zijn kapotquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef bollokus het volgende:
ikke hier een beetje balen, niemand met webcam die hem ff op de tv wil zetten?
nou lekker dan en ik danquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben al onderweg
* Ceetje..stapt in auto om MissJ snel op te halen
k doe het voor jou hoor, zodat je het ook een beetje kan volgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
jammert,gelukkig word de COS zo goed bijgehouden zonder al die storende![]()
![]()
![]()
* bollokus![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k doe het voor jou hoor, zodat je het ook een beetje kan volgen
Op naar Disney....eeeh...Bollokus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben al onderweg
* Ceetje..stapt in auto om MissJ snel op te halen
* Ceetje..rijdt vervolgens langs Jesje om die ook nog effe in te ladenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..rijdt vervolgens langs Jesje om die ook nog effe in te laden
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Op naar Disney....eeeh...Bollokus.
Zal ik de liveshow dan maar verslaan in de COS? Kan Bollokus jullie bijpraten als jullie aankomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..rijdt vervolgens langs Jesje om die ook nog effe in te laden
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik de liveshow dan maar verslaan in de COS? Kan Bollokus jullie bijpraten als jullie aankomen
tenzij je mee wilt, dan laad ik jou ook nog effe inquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik de liveshow dan maar verslaan in de COS? Kan Bollokus jullie bijpraten als jullie aankomen
Oud brood en kroos ??quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh de eenden gerechten komen al op tafel![]()
Ik ga mee ......quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tenzij je mee wilt, dan laad ik jou ook nog effe in
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga mee ......Sorry Bollokus iemand anders vinden die de liveshow kan COSen
komt voor de bakker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga mee ......Sorry Bollokus iemand anders vinden die de liveshow kan COSen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |