Dan mag ik concluderen dat jij geen echt wijf bent maar een bully met tieten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mag ik nu zeggen dat IK het wel NODIG vind dat JIJ eens SORRY zegt.
Door jouw gaat het weer naar het vriespunt hier tenslotte.
Kokkie zei al dat die niet slim was tenslotte.
Alleen een echt wijf kan nu ook der excuses maken.
*zakt achterover met een wijntje en wacht af........
ff terugleze.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:23 schreef pietpaniek het volgende:
Iemand nog iets meegemaakt vandaag? Of was het weer net zo saai als alle andere saaie dagen
He Spookyquote:
heb me prima vermaakt vandaagquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:23 schreef pietpaniek het volgende:
Iemand nog iets meegemaakt vandaag? Of was het weer net zo saai als alle andere saaie dagen
Nee hoor het was hier super gezellig vanochtend. Ik heb ook de koffie, koekjes en peukjes gemistquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:23 schreef pietpaniek het volgende:
der waren zo veel reacties op de rellen vandaag dat de japanners er jalours op zouden wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef pietpaniek het volgende:
Scooby bedoelde niet hier maar vandaag in ut echte leven zeg maar, hier is het relluh waar ze in libanon jaloers op zijn
wat ze daar niet allemaal doen om in het nieuws te komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef bergenzand het volgende:
[..]
der waren zo veel reacties op de rellen vandaag dat de japanners er jalours op zouden worden
je brengt me op ideeen koffie maken en rokenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor het was hier super gezellig vanochtend. Ik heb ook de koffie, koekjes en peukjes gemist
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef bollokus het volgende:
verdomd ik heb weer wat bij telezen
avondd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef bollokus het volgende:
avondd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hai Bollo.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef bollokus het volgende:
avondd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kwali heeft uistekend werk geleverd!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hai Bollo.....![]()
![]()
![]()
Kan je de show nu zien, of is Kwaliteit nog met de drivers bezig?
ik ben er ook een poosje mee bezig geweest jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef bollokus het volgende:
avondd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
et smakelijk danquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
kwali heeft uistekend werk geleverd!!!!!!!!
let the show begin (eerst ff snel eten en koffie drinken!)
dank u dank uquote:
smakelijk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
kwali heeft uistekend werk geleverd!!!!!!!!
let the show begin (eerst ff snel eten en koffie drinken!)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik ben zo dom.
Wat mij wel heel erg stoort dat er mensen wannabe Mod willen zijn en continu andere op hun vingers menen te moeten tikken. En als er dan een rel van komt vriendjes erbij halen die keihard roepen BAN BAN. (en peop)
Als zei-wiens-naam-ik-niet-zal-noemen doelbewust mensen aanvalt, kan ze een reaktie verwachten.
Dat kokkie fout zat zal die heus wel achter zijn al, maar dat die de FAQ nog niet gelezen hadkan je hem niet kwalijk nemen, hij stond nog in zijn pannen te roeren.
Ik vind die MISSelijkeJ veel fouter hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat lul jij dom....dr is dr maar 1 die fout was nu en dat was die kok...Mootie vroeg gewoon vriendelijk om te stoppen...of ben jij van de oude koeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |