quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
COS.
(altijd al eens willen roepen)
we waren gezellig bij mn moederquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ontkennen......huh....help es.....oooooh wacht dat die gisteren met Jesje op stap zou zijn geweest?
ik heb nog 1 koekje die mag jij wel hebben van mijquote:
dan denk ik die er maar bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
koekjes zijn op, vanochtend hier met z'n allen teveel gevreten
nou das toch lievquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb nog 1 koekje die mag jij wel hebben van mij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb nog 1 koekje die mag jij wel hebben van mij
[ afbeelding ]
quote:
Je zit maar te janken met je verongelijkte gezeik en waar je over zeikt ben je zelf net zo hard mee bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je terug leest Pietje lees je dan ook terug wat de andere partij allemaal piept?
Of zijn die hier en daar alweer ge -edit.
En als er zoals je zegt 80 achter me zouden staan, zou het dan heel misschien niet eens kunnen dat die gelijk hebben, en dat ik niet fout ben?
Iedere keer houden wij ons braaf, maar gooit haar groepje de knuppel het hoenderhok weer in.
En dat ik haar groepje benoem mag, want daar is ze zelf mee gekomen.
Maar waarschijnlijk stond er al een op jouw mat te piepen, waardoor ze het voordeel van de twijfel van je kreeg.
Ik piep niet, ik jank niet, ik geef alleen maar steeds keurig antwoord.
Misschien eens goed lezen wat er allemaal staat voor je mij aanvalt.
*wie heeft er koffie......?
Persoonlijk vind ik Peking-Eend heel lekker met een zwarte bonen saus..........bami erbij en ik heb een wereldavond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit maar te janken met je verongelijkte gezeik en waar je over zeikt ben je zelf net zo hard mee bezig
nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Peking-Eend heel lekker met een zwarte bonen saus..........bami erbij en ik heb een wereldavond.
![]()
(nu even een rel-pauze hoor de Live begint.....zit hier niet voor de sociale kletspraatjes tenslotte.....
Jij krijgt het nog welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit maar te janken met je verongelijkte gezeik en waar je over zeikt ben je zelf net zo hard mee bezig
misschien wat probleempjes kan gebeuren, kwaliteit kennende werkt hij er hard aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef bollokus het volgende:
ik rook nog maar een peuykje de net5 stream doet het nog niet... kwali slapen?!?!?
![]()
druk bezig denk ik? (hoop ik voor jou)quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef bollokus het volgende:
ik rook nog maar een peuykje de net5 stream doet het nog niet... kwali slapen?!?!?
![]()
bol zit in frankrijk, daar heeft ie geen net5 via de kabel (bol, koop een schotel)quote:
ik zal me wel vergist hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
druk bezig denk ik? (hoop ik voor jou)
ja, ik dacht ook al dat ik iets hoorde, maar ik hoor nu niets meer
Kwali zei dat hij een driver probleemje had. Denk dat de drivers nog slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef bollokus het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |