quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fuck... hahaha... ik dacht ff dat die Bono zich er weer mee ging bemoeien

nou, we weten allemaal in ieder geval heel zeker dat het compleet FUBAR is. de vraag is alleen of ze de zaak _nu_ (al dan niet enigszins) onder controle hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef ThaNetRunner het volgende:
Dus kort samengevat is de berichtgeving dubieus en we hebben met ze allen geen idee wat nou de echte status is.

Zolang als je er wel tegenaan, maar niet in, kunt gaan kijken denk ik dat niemand dat met echte zekerheid kan zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, we weten allemaal in ieder geval heel zeker dat het compleet FUBAR is. de vraag is alleen of ze de zaak _nu_ (al dan niet enigszins) onder controle hebben.

quote:Een ziekenhuis nabij de kerncentrale Fukushima Daiichi moest worden ontruimd, omdat het in de evacuatiezone ligt die rondom de centrale is ingesteld. Bij het vervoeren van de patiënten naar een gymzaal die als noodopvang dienst doet kwamen veertien ouderen om het leven.

Wtfquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef phileine het volgende:
Staat even achteloos op het nrc-blogje:
[..]

Ja maar Japan had zelf al een helicopter overgevlogen (veel lager) om gedetailleerde fotos te maken. Die worden dus blijkbaar niet geloofd door de VS.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een U2 vliegt 'iets' hoger dan een blushelicopter, en heeft daarom geen enkele last van de eventuele straling.

Klopt,quote:

Pardon?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef phileine het volgende:
Staat even achteloos op het nrc-blogje:
[..]

Oh oké, ik dacht net even dat er iets verschrikkelijks aan de hand was namelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Er schijnt iets met de kerncentrales te zijn, verder is het allemaal nogal onduidelijk

Nee joh, hoe kom je erbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht net even dat er iets verschrikkelijks aan de hand was namelijk.

ja er is iets vreselijks aan de hand.. NU te zien op RTL7quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht net even dat er iets verschrikkelijks aan de hand was namelijk.

quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef jeoff het volgende:
[..]
ja er is iets vreselijks aan de hand.. NU te zien op RTL7

Nee dat is in Ruslandquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef jeoff het volgende:
[..]

Ach ja, amateurvoetbal is altijd leuk om te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef jeoff het volgende:
[..]

Ik zou zelf eerder zeggen: een medaille. Met een minder goed ontworpen centrale had de ramp veel groter geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de doodstraf geven aan de mensen die de plannen voor deze centrale hebben goedgekeurd.

NOSquote:20.20 uur: Stroomkabel naar reactor 2 gelegd
Het is Japanse ingenieurs gelukt om een elektriciteitskabel naar reactor 2 te leggen van de kerncentrale in Fukushima. De stroomvoorziening is nodig om de waterpompen aan te zetten, zodat het koelsysteem weer op gang kan komen. Wanneer de pompen kunnen worden aangezet, is nog niet bekend.

Mafkees.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de doodstraf geven aan de mensen die de plannen voor deze centrale hebben goedgekeurd.

Dat kan niet anders. De NOS is meestal de laatste om iets te melden.,quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
NOS
Was dit nu al eerder bericht of niet?

Logisch ook...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan niet anders. De NOS is meestal de laatste om iets te melden.,

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |