Zien we dus een flashende Radobe tussen Hart van Nederland en Shownieuws.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef Kekaa het volgende:
En dat zien we dan over een tijdje bij SBS6, van die shots tussen programma en reclame.
Dat was nie flashen meer.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zien we dus een flashende Radobe tussen Hart van Nederland en Shownieuws.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef Radobe het volgende:
En nu weer een arrestatieteam in de straat, het gaat leuk worden in mijn wijk!
quote:
Zwolle loopt voor. We hadden discotheken, maar die liepen allemaal leeg, net zoals het overal in het land gebeurt. Mensen willen geen discotheken meer. (dans)kroegen willen ze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef Zwollesjappie het volgende:
Zijn genoeg kroegen hier in Zwolle maar of ze ook allemaal leuk zijn is een andere vraag,je moet geen Rotterdam ofzo verwachten als de hollywood music hall de mensen zijn nog wat meer softies hier met uitgaan in zwolle
komt misschien ook wel door al die dorpen die massaal naar Zwolle gaan om te stappen maar joffer is wel lachen en ook bloopers en de toog is ook wel leuk maar voor een stad als Zwolle is er vrij weinig voor jongeren, het is toch te gek voor woorden dat als ik met vrienden wil stappen in een discotheek helemaal naar balkbrug of heerde moet op dit gebied loopt Zwolle wel achter in vergelijking met steden in de randstad maar ja misschien komt er ooit nog iets in de toekomst
bij die kantoren bij het station ofzo daar heeft niemand last van geluidsoverlast ergens daar onder
Ik weet niet of je bekend bent met de Bierton? dit was een discotheek met meerdere zalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef Zwollesjappie het volgende:
Zijn genoeg kroegen hier in Zwolle maar of ze ook allemaal leuk zijn is een andere vraag,je moet geen Rotterdam ofzo verwachten als de hollywood music hall de mensen zijn nog wat meer softies hier met uitgaan in zwolle
komt misschien ook wel door al die dorpen die massaal naar Zwolle gaan om te stappen maar joffer is wel lachen en ook bloopers en de toog is ook wel leuk maar voor een stad als Zwolle is er vrij weinig voor jongeren, het is toch te gek voor woorden dat als ik met vrienden wil stappen in een discotheek helemaal naar balkbrug of heerde moet op dit gebied loopt Zwolle wel achter in vergelijking met steden in de randstad maar ja misschien komt er ooit nog iets in de toekomst
bij die kantoren bij het station ofzo daar heeft niemand last van geluidsoverlast ergens daar onder
Daar noem je ook een paar....quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef Zwollesjappie het volgende:
maar joffer is wel lachen en ook bloopers en de toog is ook wel leuk
Als je de Bommel en de Joffer leuk vind, is Timeless, de Casteleijn en Bloopers ook leuk, tenzij je echt heul jong bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef HenkXL het volgende:
Cafe de Bommel heb je ook nog. Vind naast de joffer inderdaad weinig te beleven in Zwolle imo.
Over dat verhaal van de Bierton, ik was er een keer 2 jaar geleden voor een introductie van iets. Goh wat is dat een achterhaalt pauper pand zeg
Hou er wel rekening mee dat het in Zwolle erg verdeeld is: Nieuwe Markt, Betlehemkerkplein, Oude Vismarkt, Gasthuisplein, Melkmarkt, Grote Kerkplein, Grote Markt, Luttekestraat, Voorstraat, Rode Torenplein, Kamperstraat, Blijmarkt, Drijenbergsingel, Pletterstraat.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:45 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou niet echt jong, beetje gemiddeld halverwege de 20.
Maar goed, we gaan wel is op een zaterdag verschillende kroegen af. Kijken wat leuk is. Kom ik vanzelf wel wat tegen denk ik
21+ dus niet Jofferquote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Codiac het volgende:
Spatjes ziet er uit als de nieuwe Joffer, maar dan mogelijk nog fouter..
)
Docter is nog steeds vrij rock hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef Arthur_Dent het volgende:
Wel jammer dat ik dan lees dat de rockkroeg dicht zit.. Maar Zwolle zal vast wel meer gezellige kroegen hebben.
als je daar nog nooit geweest bent, raad ik meteen een echte Guinnes aan :-Pquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou dan wordt het dus vanavond de dokter checken. Kijken wat daar dan te doen is Sally's klinkt als een Ierse pub en dat is ook wel gezellig. Misschien daar ook eens kijken.
Op zaterdag is leuk, met (veelal cover-) bandjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou dan wordt het dus vanavond de dokter checken. Kijken wat daar dan te doen is Sally's klinkt als een Ierse pub en dat is ook wel gezellig. Misschien daar ook eens kijken.
Ze produceerde de verkeerde geluiden, wedstrijd ligt nu stil. Wat een bavianenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef CindieY het volgende:
Ik kon zelfs live mee genieten van het geluidproducerende publiek. Allereerste keer dat dit me opvalt en ik woon alweer zo'n 3.5 jaar op dezelfde plek
Ik zat me eigenlijk af te vragen of het al afgelopen was, vervolgens las ik inderdaad op Twitter dat het stilgelegd was. Ach, verder interesseert voetbal me geen balquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze produceerde de verkeerde geluiden, wedstrijd ligt nu stil. Wat een bavianen
waar zit de like knop?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
"Gewoon Zwolle" ? Wat bedoel je daar mee?
dat is een heel topic, ik wil een enkele post kunnen likenquote:Op dinsdag 26 april 2011 06:12 schreef stbabylon het volgende:
Onderaan Rich, naast de Tweet en Respect knop, boven de PI's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |