Die is zeker goed. Wel wat groot (beetje eetzaal gevoel), maar het eten is super.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:33 schreef Zwollesjappie het volgende:
hallo hier een Zwollenaar die nog niet zo lang in Zwolle woont.![]()
Ik wil a.s maandag wokken met de familie, dan vier ik namelijk mijn verjaardag.
Nu heb ik een op het oog leuk uitziende wok gezien in het stadion van Zwolle iemand ervaring?
Als iemand een goede weet, hoor ik het wel.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef Radobe het volgende:
Niet zo dichtbij dat ik de helicopters zie! Ik kon bijna in de helicopter kijken. Zoeken ze beelz ofzo?
quote:PersfotoZwolle Frans Paalman
#bramvandebiezen maakt het luchtruim boven #Zwolle onvelig met twee helikopters benieuwd naar de foto,'s #dtv
quote:Bram van de Biezen
Camera's aan de lading. Morgen leuke fotoklus met 2 heli's boven Berkum/Zwolle. Wordt passen en meten.
19 hours ago
hoi!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:19 schreef CindieY het volgende:
Ik kom me als Zwollenaar ook eens melden. Geen Zwollenaar van origine, ik woon hier nu 3,5 jaar
Helikopter heb ik ook gezien, boven het station en even later toen ik terugfietste zo'n beetje boven Assendorp.
Ik denk van de huizen enzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef CindieY het volgende:
Ah, die Paalman heeft hier in de flat ook foto's lopen maken toen er een kamer in de brand stond. Waar maakt ie nou precies foto's van?
Ik denk van mij op het balkon met gebalde vuist.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef CindieY het volgende:
Ah, die Paalman heeft hier in de flat ook foto's lopen maken toen er een kamer in de brand stond. Waar maakt ie nou precies foto's van?
Zien we dus een flashende Radobe tussen Hart van Nederland en Shownieuws.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef Kekaa het volgende:
En dat zien we dan over een tijdje bij SBS6, van die shots tussen programma en reclame.
Dat was nie flashen meer.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zien we dus een flashende Radobe tussen Hart van Nederland en Shownieuws.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef Radobe het volgende:
En nu weer een arrestatieteam in de straat, het gaat leuk worden in mijn wijk!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |