Neen, er naast.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:46 schreef JJH het volgende:
Als ik het goed zie is dat het pand waar de outlet van Van Beek Lederwaren zat?

Ik zou er ook zeker zo dicht op gaan staanquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef slenderhose het volgende:
En nou staat de boel in de fik.
http://twitpic.com/4powh0

Gelukkig maar dan dat het niet mijn foto isquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou er ook zeker zo dicht op gaan staan
1) ik heb een schijthekel aan ramptoerisme
2) er komt asbest vrij

.
.

Ik noem een Triggerfinger, Ben l'Oncle Soul, Chef'Special, Flinke Namen, JvT, Moss.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar wel, wat het BFO niet heeft?

minstens 3 daarvan hebben al op BFO gestaan. FN zelfs vorig jaar volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik noem een Triggerfinger, Ben l'Oncle Soul, Chef'Special, Flinke Namen, JvT, Moss.

Ja, maar daar heb ik dit jaar niks aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
minstens 3 daarvan hebben al op BFO gestaan. FN zelfs vorig jaar volgens mij.
 .
.

daar heb je op zich dit jaar niet zo veel aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
minstens 3 daarvan hebben al op BFO gestaan. FN zelfs vorig jaar volgens mij.

dat zeg ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik dit jaar niks aan.

'
 '  '
 ' 

mag ik dan mijn fiets terug?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:26 schreef JJH het volgende:
Ik was tijdens bevrijdingsdag in Duitsland.
Als je wegloopt word je een goede dag toegewenst.
'Dat zal wel lukken, het is een feestdag in Nederland vandaag.'
- 'Waarom dan? '
Nou, vandaag kapituleerden de Duitsers in de WO II'
- Ow ow, sorry.'
'Maakt niet uit hoor.

Dat heb ik gezien ja. Kolere, wat was jij bezopen!quote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mij zeer prima vermaakt. Met als hoogtepunt Handsome Poets. Mooi momentje was dat

Viel best mee, volgende dag geen koppijn, en dat ondanks de Grolschquote:Op zondag 8 mei 2011 10:20 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja. Kolere, wat was jij bezopen!

Hey JJHquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:26 schreef JJH het volgende:
Ik was tijdens bevrijdingsdag in Duitsland.
Als je wegloopt word je een goede dag toegewenst.
'Dat zal wel lukken, het is een feestdag in Nederland vandaag.'
- 'Waarom dan? '
Nou, vandaag kapituleerden de Duitsers in de WO II'
- Ow ow, sorry.'
'Maakt niet uit hoor.

Kolere drukte daar, kan je kont niet eens keren.
 Kolere drukte daar, kan je kont niet eens keren.

quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef Pino112 het volgende:
Stroomuitval in oa AALanden, Holtenbroek, Stadshagen en Oosterenk

Ik heb er ook last van. (Voorsterpoort)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef Pino112 het volgende:
Stroomuitval in oa AALanden, Holtenbroek, Stadshagen en Oosterenk

. Vanavond dan maar de vuurkorf aandoen
. Vanavond dan maar de vuurkorf aandoen  

Lol(l)quote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef Loll het volgende:
heey mede swollenearen zoek een bijbaantje voor mijn vriend hij is een schele en kan niks vinden hij woont in de aalanden en hij is 15 werk maakt niet uit. 5 mei was een top feestje om ff op het laatste gesprek in tehaken. jammer dat zwolle geen promotie heeft gemaakt hé.

Humphrey idd, GRIP1 onderhand al.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:04 schreef CindieY het volgende:
Melkmarkt, bij Humphrey's schijnt. Rookontwikkeling is hier (Assendorp) ook te zien.

http://www.destentor.nl/r(...)estaurant-Zwolle.ecequote:Grote brand in restaurant Zwolle
Brand in Humphrey's aan de Melkmarkt in Zwolle. Foto: Stefan Kapell.
ZWOLLE - In Zwolle is in een restaurant brand uitgebroken. De vlammen slaan inmiddels uit het pand. De brandweer is uitgerukt met meerdere wagens om het vuur aan de Melkmarkt te bestrijden. De rookwolken boven de stad zijn intussen in de wijde omtrek te zien.
Het gaat om restaurant Humphrey's. De rookwolken kolken om de Peperbus, die nauwelijks nog te zien is. De brandweer bestrijdt het vuur met onder meer een hoogwerker. In de nabijheid van het brandende pand bevindt zich het historische Vrouwenhuis.
13.02 u: Verslaggeefsters Janine Stougie en Kanske Mollen zijn ter plekke en omschrijven dat de brandweer zowel vanaf de Melkmarkt als vanuit de Voorstraat (achterzijde) de brand bestrijdt via een ladderwagen en enkele bluswagens. Aan de zijde van de Melkmarkt is een enorme rookontwikkeling zichtbaar.
13.08: Behalve op de bovenste verdieping van het monumentale pand aan de Melkmarkt is nu ook rookontwikkeling vernomen op de tweede verdieping. Het dak van het land vetoont inmiddels een flink gat.
13.10: brandweer en politie zijn begonnen met de ontruiming van belende percelen, waaronder een studentenhuis.

Dat weet ik wel, maar daar had ik niet bij nagedacht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle tellingen gaan uit van het centrum van de stad naar buiten

. Gelukkig zijn er dit keer geen gewonden gevallen.
. Gelukkig zijn er dit keer geen gewonden gevallen.

Ik ben er een paar maanden terug nog geweest (toen was het net Pathe) ik vond het toen nog steeds bagger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:04 schreef Bisamrat het volgende:
Iemand de afgelopen tijd nog een film gezien bij Cinema De Kroon. Ben benieuwd of ze al iets aan de zitplaatsen hebben veranderd nu ze zijn overgenomen door Pathé. Zag namelijk dat ze nu ineens ook 3D films draaien.

Die 'woordvoerder' ken ik ook nog, neef van een kennis van me.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23895/55/#comments
De mensen in de javastraat vinden dat het te druk is in de straat en gooien daarom maar een rioolbuis over de weg heen.

Daar zal het wel mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die 'woordvoerder' ken ik ook nog, neef van een kennis van me.
Als je beroepswerkloze bent en hele dagen op je kratje bier voor de deur zit, heb je ook genoeg tijd om je druk te maken over verkeer in de straat.

^, maar dit is een straatje te ver.
^, maar dit is een straatje te ver.  

Hmmm dat zou wel weinig zijn,... er is daar toch wel meer?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:33 schreef Bobbine het volgende:
Ik vind lang niet alle kroegen leuk in Zwolle, het ligt er een beetje aan wat je wil en wat je leuk vindt.
Ik ben zelf onlangs in de Livingroom geweest, een wat ouder publiek (lees: eind twintig en ouder), niet verschrikkelijk druk en leuke muziek, beetje een mix van jaren '70, '80 en '90. Ik geloof dat er ook regelmatig bandjes spelen maar toen ik er was draaide er een dj.
Als je van rock houdt is de Docter altijd leuk en gezellig. En laat je dan niet afschrikken door het jonge publiek dat daar door de straat rent, er zitten daar ook veel kroegen voor die doelgroep.
Mocht iemand nog een leuke suggestie hebben dan hoor ik het ook graag! Vind het altijd leuk om nieuwe plekken te ontdekken!

Begint pas aan het eind van de middag inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:16 schreef Kekaa het volgende:
Pfffffffff... net even opgezocht. Dacht dat ie smiddags was....
Lastig naar mn werk gaan straks dus. Hartstikke fijn...

quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:39 schreef Kekaa het volgende:
19.15 die 4 mijl dinges, en om 20.15 de halve marathon....
Ik moet om 20.00 uur werken...

Asociaal gedrag. Wat mij betreft, wordt zoiets aangepakt. Lijkt me niet de bedoeling dat mensen voor eigen rechter (of in dit geval: verkeersagent) gaan spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23895/55/#comments
De mensen in de javastraat vinden dat het te druk is in de straat en gooien daarom maar een rioolbuis over de weg heen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |