Ik ben er een paar maanden terug nog geweest (toen was het net Pathe) ik vond het toen nog steeds bagger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:04 schreef Bisamrat het volgende:
Iemand de afgelopen tijd nog een film gezien bij Cinema De Kroon. Ben benieuwd of ze al iets aan de zitplaatsen hebben veranderd nu ze zijn overgenomen door Pathé. Zag namelijk dat ze nu ineens ook 3D films draaien.
Die 'woordvoerder' ken ik ook nog, neef van een kennis van me.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23895/55/#comments
De mensen in de javastraat vinden dat het te druk is in de straat en gooien daarom maar een rioolbuis over de weg heen.
Daar zal het wel mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die 'woordvoerder' ken ik ook nog, neef van een kennis van me.![]()
Als je beroepswerkloze bent en hele dagen op je kratje bier voor de deur zit, heb je ook genoeg tijd om je druk te maken over verkeer in de straat.
Hmmm dat zou wel weinig zijn,... er is daar toch wel meer?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:33 schreef Bobbine het volgende:
Ik vind lang niet alle kroegen leuk in Zwolle, het ligt er een beetje aan wat je wil en wat je leuk vindt.
Ik ben zelf onlangs in de Livingroom geweest, een wat ouder publiek (lees: eind twintig en ouder), niet verschrikkelijk druk en leuke muziek, beetje een mix van jaren '70, '80 en '90. Ik geloof dat er ook regelmatig bandjes spelen maar toen ik er was draaide er een dj.
Als je van rock houdt is de Docter altijd leuk en gezellig. En laat je dan niet afschrikken door het jonge publiek dat daar door de straat rent, er zitten daar ook veel kroegen voor die doelgroep.
Mocht iemand nog een leuke suggestie hebben dan hoor ik het ook graag! Vind het altijd leuk om nieuwe plekken te ontdekken!
Begint pas aan het eind van de middag inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:16 schreef Kekaa het volgende:
Pfffffffff... net even opgezocht. Dacht dat ie smiddags was....
Lastig naar mn werk gaan straks dus. Hartstikke fijn...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:39 schreef Kekaa het volgende:
19.15 die 4 mijl dinges, en om 20.15 de halve marathon....
Ik moet om 20.00 uur werken...
Asociaal gedrag. Wat mij betreft, wordt zoiets aangepakt. Lijkt me niet de bedoeling dat mensen voor eigen rechter (of in dit geval: verkeersagent) gaan spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23895/55/#comments
De mensen in de javastraat vinden dat het te druk is in de straat en gooien daarom maar een rioolbuis over de weg heen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |