jij komt toch bijna niet naar meets?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem het wel ooit mee naar een meet en dan gaan trev en jij er maar om bitchfighten!
Oh, vroeg me al af, wie van ons is naar ubisoft geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ubisofts Guitar Hero-alternatief
Lol, ik doe meequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem het wel ooit mee naar een meet en dan gaan trev en jij er maar om bitchfighten!
Niet op meets die voor mij drie uur rijden zijn neequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij komt toch bijna niet naar meets?
Ik winquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom maar opquote:
nee sorry, die ben ik bij mijn kinderen ook vergeten erop te zettenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
Zit er ook een uitknopje op mijn huilende dwarse peuter??
kan iemand vertellen WAAR ... ?????????
Hey JBquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben snipverkouden en druk bezig met het bedenken van opdrachten voor een speurtocht, hoe is het hier?
Wij zijn de weg al kwijt, heb je die nodig voor je speurtocht?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben snipverkouden en druk bezig met het bedenken van opdrachten voor een speurtocht, hoe is het hier?
Ik ben nog steeds t grootste deel van de tijd een beetje FOK moequote:
hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, anders komen we nergensquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij zijn de weg al kwijt, heb je die nodig voor je speurtocht?
Echt he,...... zo erg heb ik het nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee sorry, die ben ik bij mijn kinderen ook vergeten erop te zetten
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik zeg hè, dat zuster-zijn vinden jullie allemaal geweldig
XD
Veel succesquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Pheno het volgende:
Dan ga ik de weg zoeken, A2 + A15 en dan moet ik er wel zijn dnek ik.
Soms zou je ze gewoon achter het behang willen plakkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he,...... zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt
en gelukkig wordt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms zou je ze gewoon achter het behang willen plakken
Ja, zoals hier:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel met mijn oudersquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik betaal verdomme om die vervloekte reclame nietet zien, ga jij ze alsnog hier lopen postenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Wil Je Vreemdgaan?
Voor wie méér wil dan alleen daten snel, 100% échte mensen, géén fake!
Ads by Google
Ze worden steeds slechter
Veel succes en bis laterquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan en dan kan ik vanavond kijken of het nog een beetje bij te houden is hier.
Zo in de trein maar eens kijken hoe mijn laptop zich houdt nu ik vandaag even alle resterende updates heb geïnstallleerd.
die juf moet een lintje krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, zoals hier:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ttapen-leerling.html
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Zo het lelijkegebouw aan de overkant van de weg is nu bijna helemaal weg.
Nu kijk ik tegen een ander foeilelijk gebouw aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |