hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben snipverkouden en druk bezig met het bedenken van opdrachten voor een speurtocht, hoe is het hier?
Ja, anders komen we nergensquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij zijn de weg al kwijt, heb je die nodig voor je speurtocht?
Echt he,...... zo erg heb ik het nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee sorry, die ben ik bij mijn kinderen ook vergeten erop te zetten
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik zeg hè, dat zuster-zijn vinden jullie allemaal geweldig
XD
Veel succesquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Pheno het volgende:
Dan ga ik de weg zoeken, A2 + A15 en dan moet ik er wel zijn dnek ik.
Soms zou je ze gewoon achter het behang willen plakkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he,...... zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt
en gelukkig wordt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms zou je ze gewoon achter het behang willen plakken
Ja, zoals hier:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel met mijn oudersquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik betaal verdomme om die vervloekte reclame nietet zien, ga jij ze alsnog hier lopen postenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Wil Je Vreemdgaan?
Voor wie méér wil dan alleen daten snel, 100% échte mensen, géén fake!
Ads by Google
Ze worden steeds slechter
Veel succes en bis laterquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan en dan kan ik vanavond kijken of het nog een beetje bij te houden is hier.
Zo in de trein maar eens kijken hoe mijn laptop zich houdt nu ik vandaag even alle resterende updates heb geïnstallleerd.
die juf moet een lintje krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, zoals hier:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ttapen-leerling.html
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Zo het lelijkegebouw aan de overkant van de weg is nu bijna helemaal weg.
Nu kijk ik tegen een ander foeilelijk gebouw aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef Barreltje het volgende:
de vrolijkheid is even weg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er dan lieverd?![]()
Dank jequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Pheno het volgende:
Dan ga ik de weg zoeken, A2 + A15 en dan moet ik er wel zijn dnek ik.
de vrolijkheid is even weg..how come?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
de vrolijkheid is even weg..OwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |