abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94253990
Er gaat geen interventie komen vanuit andere landen: niemand heeft er een voordeel bij, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Egypte. Sneu voor de opstandelingen, maar ze staan er alleen voor.
pi_94254012
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef QBay het volgende:
Er gaat geen interventie komen vanuit andere landen: niemand heeft er een voordeel bij, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Egypte. Sneu voor de opstandelingen, maar ze staan er alleen voor.
We wachten af. :)
Zoon van Tolmai.
pi_94254120
gpdMiddleEast

Zo erg...de familie in Ajdabya, Libie, waar we vorige week nog sliepen, heeft 24-jarige zoon verloren.Doodgeschoten door Kadhafi leger.

:r :r
Zoon van Tolmai.
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:16:22 #155
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_94254198
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast

Zo erg...de familie in Ajdabya, Libie, waar we vorige week nog sliepen, heeft 24-jarige zoon verloren.Doodgeschoten door Kadhafi leger.

:r :r
Zoals ik het eerder al zei... :') Ik vertrouw zijn woorden niet meer.... Hij wilt alleen aandacht volgens mij.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_94254218
Ik heb het gevoel dat de no-fly-zone (militaire aanval) eraan komt. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat China en Rusland zullen instemmen, hoewel de Russische minister van Buitenlandse Zaken gisteren wel duidelijk zei dat het wat hen betreft van de regio afhing -ja, dus-. Misschien dat er een beperkte motie wordt aangenomen die wordt "gelezen" als volmacht om Libië aan te vallen, zoals het Westen deed met de Irak-resolutie. Echter, zelfs als er geen resolutie komt, denk ik dat er iets gaat gebeuren, want de landen hebben zich te sterk uitgelaten. Het kan zomaar na vanavond wel eens flink mis gaan lopen. Of niet. Who know...
pi_94254249
Dit is denk ik de vrouw van gpdMiddleEast: http://twitter.com/jenanmoussa
Zoon van Tolmai.
pi_94254275
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef Monidique het volgende:
Ik heb het gevoel dat de no-fly-zone (militaire aanval) eraan komt. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat China en Rusland zullen instemmen, hoewel de Russische minister van Buitenlandse Zaken gisteren wel duidelijk zei dat het wat hen betreft van de regio afhing -ja, dus-. Misschien dat er een beperkte motie wordt aangenomen die wordt "gelezen" als volmacht om Libië aan te vallen, zoals het Westen deed met de Irak-resolutie. Echter, zelfs als er geen resolutie komt, denk ik dat er iets gaat gebeuren, want de landen hebben zich te sterk uitgelaten. Het kan zomaar na vanavond wel eens flink mis gaan lopen. Of niet. Who know...
Ze hoeven niet eens VOOR te stemmen. Gewoon hun veto-recht niet gebruiken. :)
pi_94254289
gpdMiddleEast

Vermoorde jongen heette Riyad, ontzettend aardige en levendige gast. Goed engels, heel spontaan. Vol met dromen over vrijheid...
Zoon van Tolmai.
pi_94254295
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://nos.nl/tekst/22641(...)+%28NOS+Teletekst%29

[..]

Hoop dat de VN een beetje wordt opgefokt nu zodat ze beslissen dat er interventie komt.
De VN beslist niets. De VN is maar een verzameling landen en in dit specifieke geval moeten met name Rusland en China zich voldoende opgefokt voelen. Hoe aannemelijk is dat?
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:18:01 #161
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_94254318
Egypt says won't intervene militarily in Libya

quote:
Egypt said on Thursday it would not be involved in any military intervention in its neighbor Libya after US Secretary of State Hillary Clinton said discussions were under way about possible Arab involvement.

"Egypt will not be among those Arab states. We will not be involved in any military intervention. No intervention period," Egyptian Foreign Ministry spokeswoman Menha Bakhoum told Reuters.

She was responding to comments by Clinton, who visited Egypt before travelling to Tunisia where she spoke on Thursday about a possible Arab role. A French diplomatic source also said any action could involve France, Britain, the United States and one or more Arab states.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_94254324
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Ze hoeven niet eens VOOR te stemmen. Gewoon hun veto-recht niet gebruiken. :)
Ja. 9 landen voor en geen veto, zoiets las ik laatst.
pi_94254325
http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Security_Council

Ik denk dat de meeste landen in dat rijtje wel VOOR zullen stemmen.
pi_94254394
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

De VN beslist niets. De VN is maar een verzameling landen en in dit specifieke geval moeten met name Rusland en China zich voldoende opgefokt voelen. Hoe aannemelijk is dat?
Niet, Khaddafi is nog altijd welkom in het Kremlin. Rusland en China zullen zeker tegen een no-flyzone zijn. Dus waarschijnlijk komt 'ie er dan ook niet. Want alle leden in die raad moeten voorstemmen. Ben benieuwd hoe Frankrijk daarop in gaat spelen.
Zoon van Tolmai.
pi_94254411
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef rakotto het volgende:
Egypt says won't intervene militarily in Libya

[..]

Eigenlijk wel begrijpelijk. Egypte heeft recent al veel meegemaakt en heeft Israel ook nog als risicofactor.
pi_94254455
gpdMiddleEast:

Hij studeerde voor computeringenieur. Kwam steeds met thee aanzetten en lekker ontbijt. Veel dollen en grappen maken.
Zoon van Tolmai.
pi_94254532
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Niet, Khaddafi is nog altijd welkom in het Kremlin. Rusland en China zullen zeker tegen een no-flyzone zijn. Dus waarschijnlijk komt 'ie er dan ook niet. Want alle leden in die raad moeten voorstemmen. Ben benieuwd hoe Frankrijk daarop in gaat spelen.
Negen voor en geen veto (tegen van P-5 dus). Rusland en China kunnen ervoor kiezen zich van stemming te onthouden. In het geval van China lijkt mij dat twijfelachtig.
pi_94254627
Het kan ook dat Rusland en China zich onthouden van hun stem, we zullen zien wat er van komt. :)
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:23:07 #169
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94254674
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dit is denk ik de vrouw van gpdMiddleEast: http://twitter.com/jenanmoussa
Geen idee. Het is wel een reporter die ik volg.

Waarom de vrouw van?
pi_94254715
Ah Monidique was me voor. :X
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:24:03 #171
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94254726
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Zelf schieten. Met de Arabische Liga, UK, Denemarken en Malta.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:24:16 #172
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94254740
G'evening,

De laatste tijd helaas dit topic niet zo kunnen volgen. Ondanks de negatieve berichten lijkt een NFZ toch iets haalbaarder? Ben erg benieuwd naar de uitlag vanavond en wat landen die voor zijn evt zullen (proberen te )doen bij tegenstemmingen van o.a. China.

evanchill Evan Hill
US officials sound confident that Security Council will authorize force tonight, AJE correspondent at UN mentions there may be abstentions.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:25:02 #173
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94254802
hea?

http://twitter.com/#!/jenanmoussa

quote:
Sorry, that page doesnt exist!
nog geen half uur geleden bestond ie nog
pi_94254830
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast

Vermoorde jongen heette Riyad, ontzettend aardige en levendige gast. Goed engels, heel spontaan. Vol met dromen over vrijheid...
Is hij daadwerkelijk vermoord of gesneuveld?
pi_94254843
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef yavanna het volgende:
[quote]1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
hea?

http://twitter.com/#!/jenanmoussa

[..]

nog geen half uur geleden bestond ie nog
Hier doet ie het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')