Tja, de telefoons doen het niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee, twee weken geleden wat terug gestuurd en nu pas wat terug..
Echt belachelijk. Nu ze 'hem' weer nodig hebben e-mailen ze hem. En anders laten ze hem stikken.
Waren IGLA's, dan is het idd wel mogelijk mits ze laag vliegen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik kan me nog een foto herinneren van een Libische rebel met dit:
[ afbeelding ]
Met die dingen kun je echt wel zo'n Russisch vliegtuig neerhalen.
Al vraag ik me af hoeveel van die Stingers ze hebben en hoe de fuck ze eraan komen?
Ik weet dat het moeielijk en inconsistent isquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Er is geen goede vertaling met ons alfabet.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:56 schreef rakotto het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de letterlijke vertaling van zijn naam in het Nederlands is Kazafi.
Aanvallen in de zin van interventie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef rakotto het volgende:
Het lijkt wel alsof zij voetbal aan het kijken zijn.![]()
Trouwens![]()
![]()
Frankrijk heeft gezegd zodra de UN een resolutie heeft, dat ze dan per direct/zsm gaan aanvallen.
![]()
Bron AJA.
Yep, luchtaanvallen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Aanvallen in de zin van interventie?
Ah tnx. Wel een beetje jammer, hoopte op Stingers, maar de CIA houdt zich blijkbaar toch nog even gedeisdquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waren IGLA's, dan is het idd wel mogelijk mits ze laag vliegen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef Bartholomaeus het volgende:
Die mensen in Benghazi gaan dit niet meer weggeven, vooral nu ze weten hoe het voelt om weer vrij te zijn.
".. Khaddafi, je moeder is een hoer.."quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Tahrir verstond je ze tenminste nog, dit klinkt echt als een voetbalstadion
Mooi ook, die Egyptische en Tunesische vlaggen ertussen.
Houda.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zie een rood-wit-blauwe vlag
NEDERLAND!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zie een rood-wit-blauwe vlag
Hoop dat de VN een beetje wordt opgefokt nu zodat ze beslissen dat er interventie komt.quote:Libië waarschuwt het buitenland
Update: donderdag 17 mrt 2011, 19:05
Libië zal een buitenlands militair ingrijpen meteen vergelden, staat in een verklaring van de Libische regering. Er zullen burger- en militaire doelen rond de Middellandse Zee worden aangevallen. Ook schepen en vliegtuigen zijn niet veilig meer, niet alleen op de korte, maar ook op de lange termijn.
Vanavond beslist de VN-Veiligheidsraad mogelijk al over een Libië-resolutie. In een ontwerpvoorstel wordt aangedrongen op een onmiddellijke wapenstilstand en een vliegverbod boven Libië.
Het is onduidelijk of maatregelen tegen Libië kunnen rekenen op steun van China en Rusland, die vetorecht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |