Het grootste belang is het gedrag van die landen zelf. Met Tsjetsjenië en Tibet hebben ze zelf ook bloed aan hun handen. Ze hebben totaal geen behoefte aan Libië als precedent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet iemand of Rusland en China substantiële belangen in Libië hebben of dat het westen zich daar sterk genesteld had?
Volgens mij heeft Ghadaffi China en India oliedeals aangeboden. Werd in hetzelfde bericht vermeld waar hij zei de EU en VS niet meer te vertrouwen en dat ze de olie wel kunnen vergeten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet iemand of Rusland en China substantiële belangen in Libië hebben of dat het westen zich daar sterk genesteld had?
Hoe gaat ie oorlog voeren zonder benzine?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
AlArabiya_Eng AlArabiya English
Libya's defense ministry on state TV: any foreign military act against Libya will endanger air and maritime traffic in the Mediterranean
1 minute ago
Ze hebben al wat rekeningen 'bevroren'.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi die miljarden van Ghadaffi voor gebruiken
Bedreigt ie nou burgerlucht- en zeevaart?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
AlArabiya_Eng AlArabiya English
Libya's defense ministry on state TV: any foreign military act against Libya will endanger air and maritime traffic in the Mediterranean
1 minute ago
Is allemaal bluf volgens mij hoe wilde die dat gaan doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe gaat ie oorlog voeren zonder benzine?
Het gerucht gaat momenteel dat het een Algerijnse piloot betreft die opgepakt is na ejection en nu in een ziekenhuis in Benghazi ligt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is een MIG-21.
[ afbeelding ]
Bijna van alle grote nieuwszenders, maar die zitten allemaal in Tobruk (dicht bij de grens).quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:55 schreef Dance99Vv het volgende:
welke journalisten zijn er nog in lybie en waar en voor wie werken ze? mis veel ....
Ik vind het raar dat de roundels bruin overgeschilderd zijn, gedefecte piloot?quote:
Ja, of een Algerijnse roundelquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat de roundels bruin overgeschilderd zijn, gedefecte piloot?
Ik begrijp er ook niet veel vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Apart dat de VN nu mogelijk wel instemmen zal met militaire actie.... In mijn ogen zijn de rebellen nog steeds aan de winnende hand, al kan ik het niet met zekerheid zeggen.
Toch beter laat dan nooit natuurlijk.
Camo is Libisch, zgn. 'hard edge'; harde overgangen tussen de kleuren. Dit is Algerijnse camo (soft edge):quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |